Top!!

elke keer als er iets is met eeen onderdeel of als ik het niet voor elkaar krijg , bel je even op en regelen ze het meteen

Super service

Sinds dat we het Rebo systeem gebruiken hebben we altijd de stickers kunnen printen zoals gewenst. Een keer een kleine storing gehad maar gelijk heeft een Rebo specialist mijn computer overgenomen en was het probleem binnen een half uur opgelost. Als extra service hebben ze ons bedrijfslogo aangepast zodat deze beter uitkomt op de sticker. Super.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

prima printer voor typeplaatjes e.d.

Het was wel een puzzel om het printerlint goed in de machine te plaatsen. het lint is op de lege rol andersom opgerold dan dat deze in de printer geplaatst moet worden. na wat experimenteren mooie typeplaatjes gemaakt. Je raakt er al snel mee vertrouwd. Het is alleen jammer dat je het uiteindelijke resultaat inclusief invulling van de open velden niet kan opslaan om nogmaals uit te printen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Vriendelijk, accuraat klantrgericht geholpen door Peter

Netjes en prima geholpen door Peter, ook bij het achteraf verder inregelen van de labels en software heeft hij goede support geleverd.

top.

Online support is top. nemen de tijd om het goed duidelijk te maken wat er gebeurd.

perfect

Ik heb onlangs een printer gekocht via Peter Manakker en ben daar erg goed door geholpen. Hij me duidelijk uit kunnen leggen hoe om te gaan met het apparaat. Na een week had ik toch nog een issue, heb hem daarover gebeld en ben wederom goed geholpen. Resultaat is in ieder geval een tevreden klant.

geweldig

adapter van printer was kapot contact opgenomen met Rebo nieuwe adapter werd de volgende dag al afgeleverd.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Je wordt goed geholpen door deskundige medewerkers.

Je wordt goed geholpen door deskundige medewerkers.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Peter heeft mij bijzonder goed geholpen met mijn hulpvraag

Peter heeft mij super geholpen met de Rebo 400 printer, hij knip niet meer.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Het klantcontact met Peter verloopt snel en efficient. Zeer klantvriendelijk!

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Op en top klantvriendelijk!

Al jaren doe ik met veel plezier zaken met Rebo. Altijd betrouwbaar, behulpzaam, meedenkend en klantgericht.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Mijn ervaaring met Rebo is zeer goed zeer behulpzaam met vragen en oplossingen

De relatie met rebo ervaren we als zeer goed Een goede service en advisering

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Rebo is een geweldige club! Flexibel en helpen me altijd goed.

Rebo ken ik al zeker een jaar of acht. In die tijd hebben ze verschillende oplossingen voor mij gerealiseerd. Elke keer ben ik goed geholpen en zeer tevreden met het resultaat. Wat ik erg fijn vind aan deze partij is dat ze flexibel zijn en graag mee werken aan een innovatieve oplossing.

Echt top service!

Met spoed op zoek naar een label printer van hoge kwaliteit met specifieke specificaties. Binnen 24 uur geleverd. Om 9.00 werd het pakket afgeleverd. Ongelofelijk echt top. Bedankt!

super

prima service

Zeer tevreden !

Zeer goede helpdesk ik werd snel en goed geholpen .

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Prima geholpen door Marc, en heeft het probleem kunnen oplossen

Prima geholpen door Marc, en heeft het probleem van een wazige sticker perfect kunnen oplossen

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Contactpersoon en ondersteuning is Top!

Mijn contact als IT manager vanuit Beeztees met Peter van de Manakker is altijd goed en de medewerking bij issues worden altijd correct ondersteund en opgelost.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Medenkend in onze situatie en zeer hulpvaardig in de begeleiding

Vriendelijke en snelle service en een goede uitleg en begeleiding

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Staan altijd voor je klaar en helpen je goed.

Zodra we een uitdaging / probleem hebben met de sticker printers, kunnen we bellen en worden we altijd goed en snel geholpen. Ook bij de aanschaf van nieuwe spullen is de begeleiding uitstekend.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Snelle service bij storingen.

Tijdens het telefonisch onderhoud had ik aangegeven wat de storing was. Ook de urgentie en noodzaak van snelle reparatie doorgegeven. Hier is meteen actie op ondernomen en de printer was binnen drie werkdagen weer terug. Perfect in orde. Heel snelle service ondanks de corona crisis.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Mijn ervaring met Rebo is perfect

Rebo blinkt qua klantvriendelijkheid alsmede in hun productkwaliteit enorm uit. Er wordt uitstekend met de klant meegedacht en ik ken het als een flexibel en veelzijdig bedrijf.

Beckeringhstraat 21

3762EV Soest

+31 (0)35 2400136 / +31 (0)35 6016941

Over REBO Systems

Rebo Systems is een familiebedrijf en is in ruim 40 jaar uitgegroeid tot dé specialist in industriële identificatie en belettering voor o.a.: Facilitair, Chemie, Veiligheid, Logistiek, Productie, Procesinstallaties, Onderhoud, Machinebouw, Inspectie, Hulpdiensten, Verkeer en Infrastructuur. Met 5 nationale en diverse internationale verkoopregio’s, productielijnen voor tapes en etiketten, een service afdeling en online IT support staan we garant voor een betrouwbare en prettige samenwerking.