Super netjes eindresultaat!!

Door het goede overleg en advies heeft ons huis een super mooie uitstraling gekregen! De monteurs hebben hard doorgewerkt en een geweldig mooi afgewerkt eindproduct opgeleverd!!

• kwaliteit producten

Top bedrijf, gewoon DOEN!!!

Mijn ervaring met dit bedrijf was zeer prettig. Goede samenwerking en een zeer professioneel team die bij mij de kozijnen hebben geplaatst. Ook keurig , niet alleen in afwerking, maar ook schoon zowel in als buiten het huis. Alles werd telkens keurig opgeruimd. vriendelijke mensen en een zeer hard werkend team. Ik kan gewoon zeggen , DOEN totaal geen negatief te bedenken. Ook nu alles klaar is. Ziet er keurig en zeer degelijk uit. Gewoon vaklui, en dat wil je toch! Kijk op hun facebook zie je al hun projecten.

• kwaliteit producten

De beste aannemer die ik over de vloer heb gehad.

Communicatie was goed en vriendelijk met eco control. Contact van begin tot eind alleen maar positief. Op de 1ste dag waren ze nog even langsgekomen om de werkzaamheden te bekijken. De mannen hebben in 1 dag alle ramen vervangen van 1ste en 2e verdieping. De tweede dag hebben ze alles netjes binnen afgewerkt. Daarnaast het puin in huis en buitenhuis opgeruimd. Hielden rekening met open staande deuren in verband met de tocht en de kleine kids in het huis.

Netjes en professioneel!

Michael en Herbert hebben mooi werk afgeleverd. Er wordt met je meegedacht en indien er dingetjes niet helemaal kloppen wordt het door Tim direct in orde gemaakt. We zijn er blij met onze kunststof kozijnen. Ik zou iedereen Eco-control adviseren.

Goed en professioneel

Super goed en professioneel bedrijf, denkt mee en alles wordt tot in detail besproken, in de offerte mee gestuurd, gemonteerd en afgewerkt. Leuk, vrolijk en enthousiast personeel. Ook problemen/kleine puntjes na monteren worden goed en in korte tijd opgelost. Alleen de communicatie na afleveren/betalen kan wat beter. Duurt soms langer voordat er antwoord kwam in vergelijking met voor het akkoord geven van de opdracht. Maar uiteindelijk komt alles goed! Ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe kunststof kozijnen met triple glas.

• kwaliteit producten

Snelle service, goede kozijnen en mooi afgewerkt!

Na bellen binnen een week iemand over de vloer om naar kozijnen te kijken. Offerte daarna gelijk gekregen. Super snel dus. Plaatsing was snel maar vakkundig gedaan. Afwerking was ondanks de snelheid perfect.

Prima op alle vlakken

Prima op alle vlakken

Een zeer fijne samenwerking

Vanaf het begin tot het eind een zeer fijne samenwerking gehad met Eco-Control. *nakomen van de afgemaakte afspraken *vriendelijk personeel dat de uitvoeringswerkzaamheden doet *mail en telefoonverkeer waar je goed wordt geholpen. Ik ga, wanneer ik weer kozijnen en HR glas laat zetten, weer contact met ze opnemen. Daarom 2 dikke duimen omhoog !!

• kwaliteit producten

fantastische kozijnen erg mooi product

wij hebben een huis van 100 jaar oud en hebben slapeloze nachten gehad niks is recht en we werden zenuwachtig van de kozijnen boven ,het was voor niks de eerste dag alles boven erin en dat gaf vertrouwen ook de rest van de kozijnen zijn er met kleine aanpassingen er netjes ingekomen met Tim kan je prima afspraken maken en heeft voor boven vensterbanken besteld die perfect bij de kozijnen passen, ook kiezen wij voor dezelfde afwerking door het hele huis (eenheid) wat eco control kan leveren en ook de raamdecoratie. al met al dik tevreden bedankt eco -contol !!!

• kwaliteit producten

Het ging snel, en het zit er goed in,ze hadden twee dagen gepland maar ze waren in de middag al klaar,de horren waren er niet bij die komen nog

Prima bedrijf

Eco-Control heeft ons huis voorzien van kunststof kozijnen en HR++ ramen. Het bedrijf werkt met hoge kwaliteit producten en vakbekwame monteurs. Afwerking van de laatste puntjes duurde even, maar zeer tevreden over het eindresultaat.

zeer goed

vriendelijk en ervaren personeel bij het plaatsen. Goede afwerking van het product.

goed, vakwerk

Snel, deskundundig zowel het advies en plaatsing

• kwaliteit producten

Vlotte en deskundige mensen installeren een goed product.

Hoewel we in het begin tegen wat problemen aanliepen, waardoor de hele operatie uiteindelijk bijna 3 maanden vertraging opliep, is onze schuifpui door twee prima deskundige mensen en met behulp van een kraan volgens afspraak vervangen door een nieuwe. Heel vlot en zonder gemopper of verdere vertraging of extra kosten. We zijn heel blij met het resultaat!

Schot in de roos

terwijl de grote leveranciers mij per mail uitnodigden voor n show-rrombezoek, nam E-C direct telefonisch contact op en binnen 2 weken lag er n passende offerte. ook waren praktische zaken opgelost (ben rolstoelgebonden) de uitvoering: prima ingespeeld team dat elke dag van begin tot eind intensief aan de slag ging: creatief, servicegericht en probleemoplossend elke dag de werkplek schoon achterlatend meer dan dik tevreden (de komende 20 jaar)

Vakkundig perfect geplaatste kozijnen

Na een zeer prettig gesprek met Tim besloten de hele benedenverdieping te voorzien van kunststof kozijnen/deuren. Zoals bij elke renovatie zijn er altijd wat kleine puntjes die net even wat anders gaan dan dat je dacht, maar het uiteindelijke resultaat is erg mooi! Hartelijk dank mannen van Eco Control!

• kwaliteit producten

Top service, top monteurs!

Afgelopen week in ons hele huis prachtige nieuwe kozijnen gekregen. De monteurs, Frits en Tim hebben top werk geleverd, zijn vriendelijk en behulpzaam! Niets is te veel gevraagd. Kortom een hele fijne ervaring met Eco-control!

super!

Al het werk is snel en vakkundig gedaan, er werd heel goed rekening gehouden met de wens van de klant.

• kwaliteit producten

Denken goed mee, mooi product

Van mijn (standaard) rijtjeshuis jaren 70 zijn voor en achter gevel vervangen door kunststof kozijnen. Daar zaten 2 deuren aan de achterzijde. Er is goed meegedacht om tot een mooie en betaalbare oplossing te komen. Een deur is vervangen door een kiep klapraam, dat scheelt aanzienlijk in de kosten terwijl het toch helemaal open kan als een soort deur als het nodig is. Met een hor ervoor zodat de katten binnen blijven terwijl frisse lucht naar binnen kan. Communicatie over de plaatsing ook netjes, een keer uitgesteld door ziekte, kan gebeuren. Afwerking netjes. Ga nu sparen om de bovenverdieping tot ook te vervangen door kunststof kozijnen.

• kwaliteit producten

Gezellige vaklui die graag op zijn tijd een kop koffie drinken ffie drinken

Ons huis ziet er weer als nieuw uit, met de vakmannen van Eco- Control.

• kwaliteit producten

Geweldige service en professionele vak mensen

Onlangs zijn er bij mij kunstof kozijnen en ramen geplaatst door Eco-Control. Geweldig hoe ze te werk zijn gegaan. De monteurs heel vakkundig en professioneel met humor hebben ze bij mij de kozijnen geplaatst en ik ben erg tevreden over hun manier van werken. Als er wat is zijn ze goed te bereiken en erg behulpzaam. Het hele team doet alles zodat de klant tevreden is. Ze zijn erg vriendelijk en er is een goede samenwerking tussen de vakmensen. Heel prettige sfeer in omgang en afhandeling van de werkzaamheden. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf maar vooral over de mensen die mij hebben geholpen. Hier en daar wat kleine dingetjes zoals een fabrieksfout en verkeerd besteld glas badkamer. Maar goed en snel komen ze met een oplossing en word het opgelost. Ik zou het mensen aanraden. In prijsverhouding erg goed. Nogmaals ik ben erg tevreden over dit bedrijf de kwaliteit van de kozijnen en ramen en deze geweldige mensen.

Prachtig resultaat

We hebben een hele fijne ervaring gehad met Eco Control, ze zijn vriendelijk denken met je mee en hebben merkebaar hoge kwaliteitseisen. Ja er gingen (zoals bij alles) wel wat kleine dingetjes mis, maar dit werd direct opgepakt en herkend.

Goede ervaring met Eco-Control

Na een gesprek met Tim Kremer tot een goede deal gekomen. Door de algehele corona perikelen duurde de levering van de kozijnen en glas iets langer dan verwacht, overmacht. Dat de ramen ineens op de stoep stonden was wel een verrassing. De communicatie over de spullen die door externe bedrijven thuis bezorgd worden kan beter. De ramen, kozijnen en deur zijn vlot en netjes geplaatst. Het herstellen van een productiefout in het kozijn heeft helaas wat langer geduurd. Al met al tevreden over Eco-Control.

Hassinkweg 12 A

7556 BV Hengelo