Goed werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Een top team die de werkzaamheden hebben uitgevoerd.

• kwaliteit producten

Voorbeeld voor veel andere bedrijven!

Offerte opmaken: Perfecte kennis over kunststof kozijnen. Komt georganiseert over met de benodigde voorbeelden en info boekjes in de koffer. Eerlijk over prijzen en eventuele meerprijs bij extra opties. Offerte tekenen, loopt allemaal vlekkeloos via een online systeem! Duidelijk en simpel. Lever datum: Even onduidelijk wanneer het geleverd zou worden ivm afhankelijkheid fabriek maar prima uitleg hoe het in zijn werk gaat en een schatting van hoe lang het ongeveer kon gaan duren. Na een belletje voor onze verdere planning ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en wordt er gewoon makkelijk een half uur door gekletst kortom alle tijd voor de klant. Team op locatie Ivm storm achterstand druk op de planning van de werkgasten, hier merk je in de praktijk weinig van, ze werken hard en het plezier straalt er vanaf, kennis is prima op orde. Er werd nog even gekeken of wij konden schuiven, wat helaas niet mogelijk was, er werd prima geluistert en samen tot een compromis gekomen, gezien de afstand hebben zij er voor gekozen twee teams te sturen die in een dag het werk klaar zouden hebben, dit is gelukt! Top team, top werk! Wij zeer tevreden!

Zeer prettig!

Het persoonlijke contact met Dirk Wamelink hebben wij als zeer prettig ervaren. Het plaatsen van de kozijnen is erg goed gegaan en netjes afgewerkt. Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Eco control ontzorgd..

Eco control is een jong dynamisch bedrijf met de beste intenties het project van A t/m Z te laten slagen. Ik had de markt niet echt vergeleken en ging op mijn eerste gevoel af. Slechts drie contacten gehad waarbij eco control direkt bleef hangen, daar de concurrentie mij niet het gevoel gaf van enige urgentie om bijna €. 30.000,= aan kozijnen te bestellen. Dirk van het sales team gaf ons dat gevoel wel en heeft zijn produktkennis dik op orde. Hij vertegenwoordigd Eco control vanaf fase 1, "sales" en handelt accuraat en snel. Geen vraag was te veel en hij werkte de offertes snel uit en denkt vooral mee of draagt ideeën aan. Dirk gaf ook duidelijk aan waar het op stond qua levertijd en verwachtingen in deze complexe markt, waar de vraag enorm is en de fabrieken overuren draaien om hieraan te kunnen voldoen. Eco.control maakte waar wat zij hadden afgesproken en de langere levertijd van de schuifpui was het wachten waard. Overmacht kan niemand wat aan doen tenslotte. Fase 2 Inmeten. Serieuse verantwoordelijke klus waarbij men alles heeft gedaan het werk van elkaar ook nog even te controleren, alvorens de bestelling definitief voort te zetten. Zeer vertrouwd dus, want het zal je gebeuren dat de zaak achteraf niets past. Fase 3 Maarten één van de eigenaren van eco control nam het roer over en stelde zich netjes voor op locatie en bespreekt de zaak na, hoe verder.. Foutjes die altijd wel voorkomen in grote trajecten als deze, werden serieus genomen, gehoor aangegeven en op gehandeld. Top dus. Fase 4 Montage. Zeer bijzondere ervaring met Bas als voorman. Dit team werkt echt samen en respecteerd elkaar en zij gingen niet weg voordat men zelf tevreden was. Je wilt als klant behandeld worden, zoals jezelf behandeld wilt worden waren de woorden van Bas. Super communicatie en met alle puntjes dik op de I. Respect voor deze harde werkers.. Een dikke 5 star aan het gehele team van eco.control. Top produkt, kennis van zaken en serieus met hun vak bezig..

zeer goed

Ik ben zeer te vreden met het aanschaffen van mijn kozijnen bij deze bedrijf . Eco-Control bij het eerste gesprek was ik al overtuigd dat deze het zal worden . de verkoper was duidelijk over de keuzes van materialen ,zoals kleur en vorm (afwerking ) van de kozijnen en de deuren met accessoires voor en achter . Er zijn wat misverstanden geweest wat betreft het inmeten van de kozijnen . alles bijelkaar heeft het 9 maanden geduurd voor dat ik een bericht kreeg voor een datum voor plaatsing de levering volgens wat we besteld hebben niet helemaal goed ,maar was met 1 telefoontje opgelost naar tevredenheid van beide partijen . de mannen die het kwamen vervangen ( Tots en Domenic ) waren echt geweldig . aardige jongens en vriendelijk. Ze hebben er kaas van gegeten en weten waar ze mee bezig zijn . ik heb zelfs nog het een en ander van ze geleerd en ook wat kennis opgedaan . ik doe namelijk veel dingen in en om het huis zelf . Bij mij zouden ze zo weer mogen komen. Maar ik heb alles laten vervangen dus het zal alleen een garantie bezoekje kunnen zijn. Ze zijn welkom . Pluimpje voor deze 2 .

zeer tevreden

de jongens hebben goed werk geleverd nu alleen nog de voordeur TOP

• kwaliteit producten

Super mooie kozijnen, vakwerk en goed personeel!

Na een afspraak kwamen ze bij ons thuis met goede en duidelijke uitleg. Het was zo duidelijk dat de koopovereenkomst snel geregeld was. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Het plaatsen ging snel en netjes. Goed personeel dat naar je wensen luistert. Alles super mooi geworden, en de service is prima!

• kwaliteit producten

Hoge kwaliteit in materiaal, vakmanschap en klantvriendelijkheid. heid

Via een offerte oproep reageerde Eco-Control zeer snel en een afspraak was gemaakt. Alles werd doorgenomen; wensen, mogelijkheden, een deel van kunststof kozijn werd getoond, de wijze van bevestigen en afwerking, levertijd en tenslotte de zeer concurrerende prijs van topkwaliteit kunststof kozijnen, schuifpui en voordeur. Alles van het topmerk Schuco en met 20 jaar garantie. Ik had tot dan toe alleen 10 jaar garantie geofferd gekregen. De offerte was opgemaakt en na wat aanpassingen in de wensen, heb ik akkoord gegeven. Een tijd later werd alles opgemeten en nogmaals doorgenomen. Na een verzoek voor een aanpassing van mijn kant voor de voordeur, werd meteen gekeken of het nog gerealiseerd kon worden. En het kon! Op de dagen van het installeren waren de heren van Eco-Control elke dag keurig op tijd. Er werd doorgewerkt. Elke vraag kon ik stellen. Het werd uitgelegd, samen besproken, een oplossing gevonden waar nodig en alles is naar mijn wens uitgevoerd. De communicatie was open, oprecht en rechtstreeks met degene die de beslissingen kan maken; korte lijnen, zeer fijn. De kozijnen zijn erg mooi, de schuifpui gaat met 1 vinger open, en het zoveel comfortabeler binnen. Minder kou en minder geluid van buiten. Ik ben een zeer, zeer tevreden klant en raad Eco-Control van harte aan! Groet Nicole

• kwaliteit producten

Eerlijk en netjes voor goede prijs

Eerst contact met Bedrijf zeer goed Erg nette offerte voor deze kwaliteit kozijnen Eerder zelfde kozijnen door ander bedrijf beneden laten plaatsen Geen succes 6 keer terug om problemen op telossen Boven verdieping door eco-control laten doen Eindelijk een bedrijf die niet 6 keer terug hoeft om problemen op telossen Hier 2 Super monteurs gehad Frits en Anton toppers als of het hun eigen huis was

Prima, mooi werk

Het duurde even door de welbekende leveringsproblemen, maar dan heb je ook wat. Ecocontrol levert uitstekende kwaliteit en de afwerking is top.

Top bedrijf

Wij hebben in ons '70 huis alle houten kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen en een schuifpui laten plaatsen. De mannen werken ontzettend hard en nauwkeurig. Toevallig heb ik vergelijk, omdat de buren een week erna kozijnen hebben laten plaatsen door een andere partij. De mannen van eco control werkten letterlijk 2 a 3x zo snel, de afwerking is veel netter, en de prijs was lager. De mannen zijn vriendelijk, op tijd, netjes, en houden zich aan de afspraken. De kwaliteit van de kozijnen is ook echt top, kan niet beter. Een fijne partij om in en rond het huis te hebben met een ontzettend mooi restultaat. We bevelen eco control zeer zeker aan!

Betrouwbaar!

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat er een goed gevoel moet zijn wanneer je een dergelijke klus moet laten uitvoeren. Tim heeft ons geadviseerd waarbij de communicatie en transparantie uitstekend waren. Tim denkt mee en legt alles goed uit. Het goede gevoel wat wij hadden is terecht gebleken. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. 2 (gezellige) vakmensen, Frits en Anton hebben bij ons de kozijnen geplaatst en afgewerkt. Het ziet er keurig uit. Ook zij denken mee en leggen uit wat ze doen. Top! Wij hebben nog een 2 tal houten kozijnen. In de toekomst laten wij deze ook vervangen en gelukkig hoeven wij niet meer opzoek naar een bedrijf.

• kwaliteit producten

Zeer tevreden met onze nieuwe deuren en kozijnen!

Vorige week onze nieuwe kozijnen en deuren geplaatst.Erg tevreden over de materialen en over de manier van werken van eco control!Allemaal vakmensen die zeer veel verstand van zaken hebben en erg klantvriendelijk zijn.Ook werd er zeer netjes gewerkt.Ik raad iedereen Eco control aan!!

• kwaliteit producten

Bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Na verschillende offertes van andere bedrijven die langs kwamen te hebben ontvangen was mijn gevoel dat ze het mooier voordeden dan het was, Eco-Control had zich aangemeld bij ons nadat wij een site via internet hadden benaderd waar kozijntechniek bedrijven zich konden melden. 1 ervan was dus Eco-Control die langs kwamen en zonder mooie woorden maar wel mee dachten vertelde hoe of wat en ook nog met de prijs het beste uit de bus kwamen met dezelfde merken als de anderen. Wij wonen in het westen van het land en hadden dus nog nooit van Eco-Control gehoord en hebben de gok genomen en er totaal geen spijt van gehad. De monteurs die kwamen waren super aardig en netjes en zeer precies met werken. Het ging deze keer alleen om een schuifpui maar de ramen en kozijnen aan de voorkant wil ik volgend jaar laten doen en ik heb als eerste weer Eco-Control op de lijst staan of de prijs moet zo veel verschillen met andere bedrijven maar dat denk ik niet.

• kwaliteit producten

Onze ervaringen met Eco- control en het product dat zij leveren zijn gewoon goed: accuraat, precies,

Hartje zomer maakten we kennis met Eco-Control. Eigenaar/directeur Tim Kremer kwam ons informeren over 'zijn' ramen/kozijnen van het merk Schuco, van oudsher een oerdegelijk merk. Zo zagen de voorbeelden er ook uit. Een mooi product en over de prijs werden we het eens. We maakten een afspraak voor het plaatsen van kozijnen in ons huis. Toen wisten we natuurlijk nog niet wat voor vakmensen die klus zouden komen klaren. Met hen maakten we kennis op een mooie herfstdag in oktober. Het te plaatsen glas was al geleverd, een grote afvalcontainer stond reeds voor de deur. Het bleken twee vriendelijke mannen te zijn, die na een eerste kennismaking direct aan de slag gingen: precies op elkaar ingespeeld, vertrouwend op elkaar. Dat betekende in de praktijk een complete overname van ons huis! Wijzelf werden min of meer veroordeeld naar een hoekje van de kamer, vonden het best spannend allemaal! Die spanning week toen het eerste kozijn er eenmaal in zat. Wat een vakwerk! Zó mooi! De totale klus duurde iets langer dan gepland. In plaats van twee dagen was er nog een halve dag extra nodig. Maar toen was het ook klaar en konden we de heren uitzwaaien. Tim haalde de aanhanger en even later werd ook de standaard waarop het glas was geleverd opgehaald. Alleen aan de container (die om andere redenen nog even blijft) is nog te zien dat hier is geklust de afgelopen dagen én natuurlijk aan ons jaren-tachtig-huis! Want dat heeft een complete make-over gehad. En nu ik hier in de woonkamer deze review schrijf merk ik dat er van buiten nauwelijks nog geluid te horen is, de temperatuur is hier aangenaam, de centrale verwarming staat nog steeds op standje laag. Dat dit glas isoleert is wat ons betreft nu al duidelijk. Laat die winter maar komen!

Zeer goede ervaring

Zeer goede kwaliteit van de ramen en deuren (Schüco) en vakkundig geplaatst.

Vakmanschap

De sales manager (Maarten Pomper) is een hele fijne man om mee te praten. Gewoon normaal in de omgang, totaal niet opdringerig, wat voor mij het belangrijkste was. Hij geeft je een prijsopgaaf, daarna belt hij je 1 keer om te vragen wat je van de prijsopgave vind. Indien je vragen hebt kan je hem altijd bereiken. De mannen die de kozijnen kwamen plaatsen waren echte vakmensen. Ze wisten van aanpakken en hielden rekening met de omgeving. De mannen waren totaal niet beroert om wat extra werk voor je te verrichten. Kwamen ook met mooie oplossingen voor opstakels die ze tegen kwamen. Zeer tevreden met het eindresultaat en de communicatie met Eco-Control, zowel voor de werkzaamheden, tijdens de werkzaamheden en na oplevering!

• kwaliteit producten

Een tien met een griffel

In April na wat onderhandelen een mooi aanbod gekregen voor het vervangen van 7 kozijnen en een voordeur. Dankzij grondstoffentekorten werd de levering helaas vertraagd, maar uiteindelijk zijn de werkzaamheden in 2 dagen uitgevoerd en is wat klein nog af te handelen werk (nalevering en plaatsing van glaslatten, horren en fijnere afstelling van ramen en deur) kort nadien afgehandeld. Eco-Control heeft een mooi team van hard werkende, deskundige mensen die uitermate klantvriendelijk en netjes te werk gaan. Het eindresultaat mag er dan ook zijn: prachtige nieuwe kozijnen en voordeur. Menig voorbijganger kijkt er met bewondering naar en wij genieten van het gemak en comfort van deze top kozijnen.

top bedrijf

Vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel. zij gaven goede informatie met fysieke staaltjes. daarnaast ook 20 jaar garantie. Er werd altijd duidelijk gecommuniceerd . uiteindelijk heb ik alle deuren en ramen door hun laten vervangen. En de raam en deur in woonkamer vervangen met een prachtige schuifpui. Afwerking met zorg gedaan. ik ben dik tevreden en raad Eco-Control iedereen aan.

• kwaliteit producten

Fijn bedrijf werken snel en profesioneel.

Goed contact en ze doen wat ze beloven. Mooie kozijnen Schüco duitse top kwaliteit. Ze weten waar ze over praten en 20 jaar garantie bij de meesten maar 10.

• kwaliteit producten

Het eerste contact met de adviseur was meteen goed. Op tijd voor de afspraak, er word ruim de tijd genomen om te luisteren naar je wensen en er word meegedacht. Fijne communicatie over levering en plaatsing. Komen afspraken na. De jongens die de kozijnen kwamen plaatsen zijn bekwaam, professioneel meedenkend en behulpzaam. Ik ben erg tevreden met de nieuwe look van mijn woning!!!

Slechte aftersales

EcoControl heeft bij ons vrijwel het gehele huis voorzien van kunststof kozijnen. Eerste indruk was erg netjes en duidelijke prijsopgaaf. Plaatsen van de kozijnen was een week eerder dan eigenlijk afgesproken. Na het plaatsen bleven er qua afwerking nog enkele punten over. Ondanks herhaaldelijk aandringen om dit nog voor elkaar te maken en diverse beloftes dat het gauw zou worden opgelost, is dit (bijna drie maanden na dato) nog steeds niet gedaan. Metselwerk boven de kozijnen is nog niet gerepareerd en er moet nog het een en ander gevoegd worden. Baal ervan dat ik het hele bedrag gelijk betaald heb en geen percentage heb achtergehouden….

• kwaliteit producten

Secuur, netjes, duidelijke communicatie.

Vanaf het eerste moment van contact met Tim niets dan uitstekende betrokkenheid. Tim denkt goed mee en heeft een eerlijke en scherpe prijs. Het eind product is echt mooi geworden. De monteurs werken zeer secuur en zijn hee perfectionistisch. Wat wij allemaal hebben laten doen: Kozijnen beneden verdieping, schuifpui, extra raam laten zagen. Bovenverdieping ook alle kozijnen. Al met al een uitstekend product en zeer prettige samenwerking.

Everything was perfect

We liked Maarten from his first visit. The communication was easy, the price was good. But what we liked most was the person. The crew that came to install the windows, front door and sliding door was great. Professional team, that know what they are doing. The job was done fast and clean. They explained in advance what they are going to do and how. Highly recommended, I wish I had more windows to be done.

• kwaliteit producten

De mannen hebben het geweldig gedaan!!

Ben super tevreden,de mannen hebben netjes werk afgeleverd. Ook al hadden ze veel werk met de salondeur (helaas wel een bovenraampje stuk gegaan maar dat zou opgelost worden) zit alles er keurig en netjes afgewerkt in. Ook veel bekijks uit de buurt gehad en ze vonden het allemaal prachtig. Bedrijf is zeker aan te bevelen,en het materiaal is waarmee gewerkt wordt is top.

Hassinkweg 12 A

7556 BV Hengelo