Prima ervaring met Eco-Control

Goed advies, deskundige monteurs en werken ook nog eens uitzonderlijk netjes. Mannen die ik graag over de vloer heb.

Prijs kwaliteit super

Vorige week heeft Eco-Control onze woning en de woning van onze buren gerenoveerd. De doorslag gaf dat de adviseur alle tijd voor ons nam en ze kwamen met een uitgebreide offerte. Deze offerte gaf in combinatie met de scherpe prijs de doorslag om voor Eco-Control te gaan. Een verbeteringspuntje is dat we de hordeur voor onze schuifpui pas later geleverd kregen.

Deskundig en betrouwbaar

We hadden een aantal offertes opgevraagd. We hadden verreweg het beste gevoel bij Eco Control. Zijn erg deskundig en betrouwbaar. Een bedrijf wat hun afspraken na komt! Blij met het eindresultaat en afwikkeling. Nogmaals bedankt!

Goed geadviseerd en blij met het resultaat

Prima bedrijf! Er werd rustig de tijd genomen om onze wensen door te nemen. We hadden nog niet echt duidelijk voor ogen wat we wilden maar zijn goed en eerlijk geadviseerd, de adviseur dacht echt met ons mee. We zijn blij met de kozijnen!

Vanaf het huisbezoek bij de hand genomen.

Wij zijn zeer te spreken over Eco-Control. Vanaf het moment dat adviseur Maarten bij ons thuis langskwam voor een adviesgesprek werden we direct aan de hand meegenomen en goed geïnformeerd over alle mogelijkheden. De montage van de kozijnen en afwerking is allemaal keurig uitgevoerd, nette heren die alles keurig netjes hebben achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Hassinkweg 12 A

7556 BV Hengelo