Perfect!

De installateurs van In2Solar waren zeer bekwaam en ervaren. Ze wisten precies wat ze deden en leverden hoogwaardig vakmanschap. Mijn zonnepanelen werken perfect en ik kan niet blijer zijn.

In2Solar heeft een uitstekend klantenserviceteam.

In2Solar heeft een uitstekend klantenserviceteam. Ze waren altijd vriendelijk en bereid om al mijn vragen te beantwoorden. Het hele proces was stressvrij dankzij hun professionele ondersteuning.

In2Solar heeft geweldig werk geleverd met de installatie van mijn zonnepanelen!

In2Solar heeft geweldig werk geleverd met de installatie van mijn zonnepanelen. Ze waren snel, efficiënt en zeer professioneel. Ik zou ze zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar zonnepanelen bedrijf.

Ik ben zeer tevreden met de diensten van In2Solar.

Ik ben zeer tevreden met de diensten van In2Solar. Ze hebben mijn zonnepanelen professioneel geïnstalleerd en ik ben blij met de resultaten. Mijn energierekening is aanzienlijk gedaald sinds ik zonne-energie gebruik. Geweldige service!

Top bedrijf!

Snelle installatie door professionele lui!

Prima vakkundig bedrijf

Duidelijke uitleg en advies gehad tijdens de opname. Ondanks een drukke periode in dit vakgebied een keurige installatie gemaakt. De installatie is in een redelijk snelle tijd aan ons opgeleverd.

beloven veel maar komen niks na.

Op de dag dat ze kwamen installeren waren het geen Nederlandstalige monteurs zoals ze zelf beschrijven. Waren niet vakkundig en hebben er een grote bende van gemaakt, ligt niks goed en hebben meer stuk gemaakt dan dat je kan bedenken. Zijn nu meer dan een maand verder en 5 snipperdagen kwijt en zitten hier nog met schade die ze moeten repareren.

Slechter dan slecht:

Tot op heden geen zonnepanelen geplaatst en niemand bereikbaar.... De verkoop gaat soepel: prima praatje, alles is mogelijk, goed bereikbaar. Maar daarna slaat alles om. Op de dag van plaatsing hebben de monteurs geen steiger bij. Uiteindelijk gehaald. Zouden ze het dak niet op kunnen en zijn vertrokken. Bij dezelfde huizen in onze straat liggen overal zonnepanelen. Vervolgens een nieuwe afspraak 1.5 week later. Wordt er op vrijdag (maandag zou de plaatsing zijn) aangegeven dat ze er naar hebben gekeken maar het dak niet op kunnen. Ze zouden wel komen kijken een maandag. Maandagochtend een appje dat ze niet komen. Bellen bellen bellen. Niemand heeft nog teruggebeld. Er worden beloftes gedaan, niks wordt waargemaakt. De enkele keer dat je iemand te pakken krijgt wordt er aangegeven dat ze terug zullen bellen. Is nog geen enkele keer gebeurd

Mooi bedrijf, nette offerte en snel plaatsen! Maar slechte communicatie & klachten afhandeling!

Het contact van aan huis een offerte komen opmaken tot het plaatsen van de zonnepanelen ging vlot en goed. Bedrijf was gemakkelijk te bereiken en reageerde snel op telefoontjes en e-mails. Echter zijn er tijdens het plaatsen van de zonnepanelen onwijs veel dakpannen gesneuveld door het niet opzij schuiven van de dakpannen. Dit aangegeven bij het bedrijf en na heel wat nabellen! zouden ze dakpannen vergoeden, wanneer wij voor nieuwe dakpannen zouden zorgen. Uiteindelijk alles redelijk netjes opgeleverd! Enkele verbeterpunten ; de zonnepanelen nog wat netter leggen & de restjes kapotte dakpannen uit de dakgoot halen. Echter kregen we elke keer een verkeerde factuur (niet zoals afgesproken in de offerte) en wanneer we dit aangaven zeiden ze dat het heus wel klopte. Wanneer we dan vroegen om een factuur met specificaties zoals de offerte kon dit niet?! Inmiddels is het gelukt en hebben we de juiste factuur ontvangen. Overigens hadden we alleen helaas lekkage sinds ze de zonnepanelen hebben geplaatst, boven & beneden.. Vandaag zijn ze geweest en het is nu als het goed is opgelost, dus we zijn nog even in afwachting van een goede regenbui om het te testen! We moeten overigens nog wel met het bedrijf in gesprek over het hoe en wat kwa tegemoetkoming in de kosten voor de herstelwerkzaamheden door de lekkage.. De start met dit bedrijf was zeker goed, maar….. tot aan de getekende offerte! Daarna verliep het minder soepel.. Veel nabellen en energie in moeten steken, omdat je bij het bedrijf van de ene persoon naar de andere wordt gestuurd, wanneer er problemen of klachten zijn! Heel vervelend… De zonnepanelen zelf liggen naar wens, dus laat de zon nu maar lekker gaan schijnen!

Nadat de vertegenwoordiger langs is geweest. Heeft hij de offerte snel gemaakt. Alleen wat hij had uitgerekend qua aantal panelen ging niet helemaal op. Hij had 8 uitgerekend althans het programma. Maar het werden er maar zeven. De monteur die de panelen heeft gemonteerd heeft goed gewerkt geen enkel commentaar. Op de website staat dat ze altijd met een stellage werken. Maar deze monteur werkt zonder een stellage. Naar mijn idee mag dat niet van de Arbo. Het is de verantwoordelijkheid voor het bedrijf en de monteur. Had dit ook gemeld bij de vertegenwoorfiger. Alleen op de dag van montage was de electricien ziek, dat kan gebeuren. Een week later heeft de electricien de panelen aangesloten. Twee uurtjes werk. Voor de rest goed werk afgeleverd zoals wij het hadden gedacht. Nu werkt alles. Laat de zon maar schijnen en de opbrengsten maar komen. Maja opbrengsten. Minder verbruikt en meer opgeleverd.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden. De installatie is door vakmensen gelegd. Goede adviseur en personeel erg vriendelijk! Wij raden in2solar zeker aan!!

De zonnepanelen zijn zeer goed en vakkundig gemonteerd. Nederlandse monteurs die veilig met een stijger gewerkt hebben zoals van te voren aangegeven was. Prima communicatie en heel goed advies gekregen van de adviseur. Al met al is alles perfect verlopen dus in2solar is zeker een aanrader!

beneden alle peil

bij mijn zoon was het prima allemaal verlopen bij ons zeer teleurstellend. Communicatie loopt totaal niet en moet wel binnen een dag betalen dan kan men wel snel handelen en erachter aan zitten. Nergens sorry of excuses voor het niet opkomen dagen van medewerkers (meerdere malen, ook geen telefoontje we komen later of we komen helemaal niet). Na 3 maanden eindelijk zonnepanelen. op site stond we werken alleen maar met nederlandse monteurs (waren bulgaren zonder kennis nl/eng). veilig werken met steiger en valbeveiliging ?(een ladder en zo de trap op met panelen. Monitoring ?? Allemaal nog goed gekomen door inmenging van de verkoper en goede electro. monteur.

Prima verlopen

Snelle opvolging van de aanvraag. Goede beantwoording van de vragen over de verschillende opties die aangeboden waren. Korte levertijd.

Fantastische begeleiding in de offerte fase

Perfecte advies en begeleiding in de verkoop fase en later ook in de uitvoering. Alles is volgens afspraak en kundig gemonteerd, monteurs hadden luisterend oor naar de opdrachtgever. Top!

Netjes en correct volgens afspraak

Netjes geinstalleerd volgens ontvangen offerte. Een extra paneel welke nog bleek te passen op het dak werdt binnen een paar uur aangeleverd en ook geinstalleerd. Aandachts punt zijn nog wel de micro omvormers in combinatie met het veel hogere wattage van de panelen. App. Werkt nog niet 100%, wordt nog opgelost.

Duidelijk snel en vakkundig

Na ons zeer aangenaam en duidelijk gesprek met Remge Diender kregen wij meteen de offerte op de mail. Ook daar was alles duidelijk omschreven en heel transparant. De afspraak was na akkoord snel gemaakt en de monteurs hebben alles netjes gemonteerd. Later is de electra netjes aangesloten en nu maar genieten van de panelen. Bij Remge kon ik terecht voor al mijn vragen en zoniet dan waren de medewerkers van kantoor ook zeer behulpzaam. Kortom een goed ervaring en zeker aan te bevelen. Mijn dank gaat uit naar Remge Diender voor de perfecte begeleiding.

Snel gelegd

Vriendelijk contact met Remge. De legging van de zonnepanelen was binnen 2 maanden. Zeer snel. Het lag niet in één keer goed en moesten we daar nog een aantal keer over communiceren, maar het is adequaat opgelost en we zijn tevreden!

mooie praatjes, met zeer slechte service!

Dominic van Doorn komt bij jou thuis en komt goed over, heeft een betrouwbaar verhaal. paar punten uitgelicht, 1 werkt alleen met eigen mensen (geen onderaannemers) 2 alle kabels worden goed vastgezet. 3 goede service desk. 4 word netjes gewerkt met valbescherming. 5 ervaren eigen personeel. nou het volgende 1 hij werkt met 80% onderaannemers (verteld door de jongens die bij mij aan de deur waren. die ook zelf onderaannemers zijn) 2 er zijn een paar clips gebruikt voor het vastzetten, verder hangt alles los inclusief de lasdozen. 3 In het begin werd er nog wel gereageerd, maar na de betaling bleef alle communicatie uit, je word compleet genegeerd. (mail naar info en dominic zelf en via de site, na meer dan 20 pogingen geen enkele reactie) 4 ze werkte niet echt netjes, hebben met hun volle gewicht in de dakgoot gelopen, die nu lekt. hebben waterschade bij de buren veroorzaakt. wat na 3 maanden nog niet is opgelost. (waterschade of lekkage kan gebeuren, maar ze lossen het ook niet op!) en valbescherming werd niet gebruikt. 5 ervaren eigen personeel, die heb ik niet gezien op de locatie. en niet vernomen aan de telefoon, en ook niet via de mail. uiteraard is van dit alles documentatie, audio opnamen, foto's en email. mijn bevinding is dat Dominic van Doorn mooie praatjes heeft bij jou thuis, maar als er een klacht is geeft hij niet thuis. en je word compleet genegeerd. uiteraard heb ik hun ruim de gelegenheid en kans gegeven dit alles op te lossen. maar zij geven niet thuis. mijn advies. koop hier geen zonnepanelen.

Goede service en snelle installatie!

Top ervaring bij In2Solar gehad. Zonnepanelen zijn snel geïnstalleerd en we zijn voor de installatie goed geadviseerd.

Prettig zaken gedaan

Onlangs hebben wij een zonnepanelen installatie geleverd door In2Solar in gebruik genomen. Ondanks dat er tijdens de installatie wat onvoorziene uitdagingen waren werd gewoon de (scherpe) geoffreerde prijs berekend. Er waren korte lijntjes, de communicatie verliep vlot. Prima gelopen dus.

Goed advies en levering

Mooie zwarte panelen op onze garage geleverd gekregen conform afspraak. Ondanks de “maar” 6 panelen wel een afspraak bij ons thuis en uitleg erover van Dominic. Meegedacht voor een scherpe aanbieding die ons paste

Zeer tevreden met onze installatie!

Prettig geholpen in onze zoektocht naar zonnepanelen. Gekozen voor een set van 405Wp van merk dmegc en enphase micro omvormers waar we heel lang plezier van hopen te hebben. Alles vlot geregeld en fijn dat ook met de factuur alles achteraf betalen was. Vertrouwen is waargemaakt. Leuk contact ook nog met Jean-Pierre met hulp voor de financien.

Afspraak is afspraak

Fijn gesprek gehad met Dominic voor onze zonnepanelen. Binnen 5 weken hadden we ze werkend op ons dak. Twijfelde eerst nog, maar nu absoluut overtuigd van Enphase ! Kacper en Bartek zijn kanjers en moeten jullie zuinig op zijn.

Na stroeve start de verwachting overtroffen

Prettige ervaring met diverse teamleden. Communicatie verliep in het begin wat stroef, maar hebben ze goed opgepakt. Daarnaast door de extra service (ik ben zeer kritisch) erg goed geholpen op het dak en diverse aansluitingen. Al met al een zeer goede ervaring en hebben wij erg snel onze zonnepanelen.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.