Goed verhaal en mooi resultaat

Goede uitleg vooraf en ondanks de weersverwachting kwamen de jongens toch strak op tijd om mijn installatie van 15 panelen te maken. Lang getwijfeld over zonnepanelen, maar blij dat ik de stap heb gemaakt.

Fijn menselijk bedrijf, goeie verkoper welke ons vooraf meer dan uitgebreid heeft geinformeerd! Zeer nette mensen. Montage panelen super, electricien had wat haken en ogen maar al met al goed afgehandeld na verloop van tijd. Door drukte op de planning is terugbellen niet altijd even makkelijk. Met name de verkoper (Remge) en beide monteurs van de panelen SUPER!

Bijna een 10

Snelle levertijd en professioneel geplaatst aan de hand van het juiste advies en goede uitleg . Enige minpunt -was het wachten op de elektricien die niet op dezelfde dag bleek te kunnen komen, maar waar wel van uit werd gegaan. De communicatie / feedback hierover verdient een aandachtspunt want hier gingen meerdere telefoontjes overheen om hier zelf achter te komen. Anders was de beoordeling een 10 geweest...

Waardeloze service

De monteurs komen niet op de afgesproken dag, maar een dag eerder. Zij spreken geen Nederlands en hebben niet de juiste materialen bij zich. Hebben de kabel niet logisch getrokken, waardoor er een nokvorst niet meer goed past / scheef ligt. De elektricien zou op de afgesproken dag komen, maar verscheen niet. Na een belletje waar de elektricien bleef kreeg ik als antwoord dat er die dag helemaal geen elektricien was. Dus een hele dag voor niets gewacht. Uiteindelijk komt de elektricien op vrijdagmiddag, deze is om 16.30 uur klaar en geeft aan dat we niet verzekerd zijn omdat hij niet gecertificeerd is en dat we Stedin maar moeten bellen voor het verzegelen van de meterkast. Als klap op de vuurpijl hebben we om 17.09 uur de rekening in de mail, waarbij er verwacht wordt dat deze binnen 24 uur betaald wordt, terwijl ze het werk niet afgemaakt hebben. Ik kan nog een aantal zaken noemen die niet correct zijn gegaan, maar dat zetten we in de klachtenbrief naar dit bedrijf. Het is een bedrijf dat veel beloofd, maar het niet nakomt. Het is allemaal erg amateuristisch.

communicatie kantoor kan beter

Tot aan de dag van plaatsing perfect verlopen. Dag van plaatsing verliep niet vlekkeloos. Contact opgenomen met onze vertegenwoordiger Remge deze heeft het samen met een dame van kantoor perfect opgepakt. De tweede dag lag alles netjes op het dak, de meterkast is vervangen zoals besproken en alles keurig werkend achtergelaten. Regelmatig contact gehad met kantoor of nu alles goed verliep. Communicatie na plaatsen en betaling verlopen prima. De opbrengst tot op heden zoals vooraf berekend. Laat de zon maar schijnen ;)

Uitstekende installateurs, binnendienst kan beter.

Monteurs waren vriendelijk, harde werkers en duidelijk vakmensen. Na montage was er een relatief klein probleem. Enige keren daarover gebeld. Zou teruggebeld worden, maar dat lukte niet erg. Na contact is het probleem snel verholpen.

Zonnepanelen werken prima

Ik ben te vrede met de resultaat van de zonnepanelen. Goed werk geleverd.

Goede en snelle plaatsing van prima panelen

In2Solar werkt efficiënt en volgt het proces offerte-plaatsing snel op

Duidelijke uitleg. Goede prijs. Vriendelijk personeel.

Duidelijke uitleg. Goede prijs. Vriendelijk personeel.

Uitstekend geholpen

Binnen 1 maand zonnepanelen op het dak naar aanleiding van het adviesgesprek met Senie Troost. Gesprek tot montage verliep vlekkeloos. Als zeer prettig ervaren, In2Solar is zeker een aanrader als je nog zonnepanelen nodig hebt!

Snel en uitstekend geholpen!

In 1,5 maand van aanvraag adviesgesprek naar plaatsing zonnepanelen! Eind januari een adviesgesprek aangevraagd en 2 februari kwam Senie Troost op bezoek voor een adviesgesprek. Jonge vlotte dame die van wanten weet. Offertes voor verschillende opties een week later al binnen. Zonnepanelen zouden 23 februari geplaatst worden echter door ziekte van personeel werd deze afspraak verplaatst naar vrijdag 3 maart. Dus nog steeds erg snel. Installatieteam erg vriendelijk en snel klaar. Geen dakpannen gesneuveld. Wat mij betreft een uitstekende ervaring en vooral erg snel. Kleine hobbel op de weg werd netjes opgelost.

Duidelijk en correct.

Duidelijk advies en een correcte offerte, korte doorlooptijd tot montage. Door vriendelijke en nette monteurs uitgevoerd.

Wij zijn heel te vrede over het werk en service van in2solar. Binnen 3 maanden liggen de panelen op ons dak. Dit is 5 maanden sneller dan 2 andere bedrijven die een offerte voor ons gemaakt hadden. Om 8 uur stond de electrien voor de deur en om 9.23 uur de mannen van de panelen en om 14uur wekte wij al energie op. Top. Ook de service van de vertegenwoordiger Remge hij heeft ons tijdens en na de plaatsing gebeld om te vragen of alles goed ging. Ook weer heel fijn. Ik zou iedereen aanbevelen om bij dit bedrijf de panelen te bestellen.

Helemaal goed.

Voor de realisatie van zonnepanelen heb ik diverse bedrijven benaderd en mij goed ingevreten in het woud van de zonnepanelen. In2Solar (Dominic) was een van de weinige bedrijven die voor het uitbrengen van de offerte daadwerkelijk bij mij op locatie kwam kijken en daar ook echt de tijd voor nam. Misschien niet per se noodzakelijk maar wel plezierig. Het gaat ten slotte niet om een pakje boter. Vervolgens kwam er diezelfde dag direct een offerte met kwalitatieve panelen en omvormers tegen een concurrerende prijs. En een voorschot hoefde ook niet betaald te worden. Verrassend was dat de panelen al na een goede maand geplaatst konden worden. Andere leveranciers noemen vaak levertijden van maanden. De dag van de plaatsing verliep vlekkeloos. 2 zeer vriendelijke en ervaren buitenlandse monteurs legden de panelen en een Nederlandse elektricien deed de aansluiting. Eind van de (vrij)dag werkte alles en na het weekend kon ik op de app de opbrengst van de panelen en het energieverbruik volgen. Kortom: ik kan In2Solar zeer sterk aanbevelen.

Goed maar communicatie kan beter

Mijn ervaring met in2solar is en was goed. Alleen 2x gehad dat ze op de afgesproken dag niet kwamen opdagen. Maar daar is compensatie voor verrekend. Voor de rest met remge en de elektricien Dennis en de 2 jongens die de panelen kwamen leggen was alles prima en tot op heden draait alles goed dus we zijn er zeker tevreden over

snel geleverd, keurig gewekt, bijzonder beleefd. installateur liet wel een vieze bijkeuken achter.

Zeer slechte communicatie.

Helaas kan ik geen volledig positieve recensie schrijven. Tijdens montage zijn er 12 dakpannen kapot gegaan. Ik snap dat er een aantal pannen kapot kunnen gaan maar 12 pannen vind ik wat veel. Misschien heeft dit gelegen aan de manier waarop ze het dak op gingen. Als er een steiger was gebouwd hadden de panelen makkelijker boven gekomen i.p.v. de panelen via een trap naar boven te brengen. Na montage kwam de elektricien een dag later, dit is niet erg. Hij heeft de zonnepanelen werkend gekregen maar de afwerking zou hij nog komen doen. Niemand meer gezien hierna. Toen gebeld en gemaild. Iedere keer werd er gezegd dat er iemand langs zou komen maar deze kwam niet. Zelfs na een officiele afspraakbevestiging in de mail te hebben ontvangen niemand gezien. Na 4x een afspraak gemaakt te hebben is er iemand geweest en heeft de afwerking afgemaakt. Ik snap dat het druk is in de zonnepanelenbusiness, maar door goede communicatie kunnen veel misverstanden voorkomen worden. Groet, Adriaan Kesteloo

In2Solar gaat ten onder aan eigen suc6..

In2Solar was klein/solide/betrouwbaar, maar door het grote aanbod werk worden er inmiddels ZZP'ers ingehuurd die er 1 grote puinzooi van maken wat vervolgens weer hersteld moet worden = tijd/ergernis bij klanten (en eigen personeel). Zonde! Planning verliep slecht, 9u afspraak en na 15u pas komen na 2x gebeld te hebben waar men bleef, ZZP'ers die (alleen) panelen plaatsen in een zo snel mogelijke tijd, maar de dakpannen schots en scheef achterlaten, stroomkabels niet goed/netjes/veilig achterlaten enz. Te weinig electriciens in dienst waardoor die pas een andere dag komen. Directeur Dominic is druk met verkoop, heeft een goed verhaal, maar bij akkoord/betaling offerte daarna niet meer bereikbaar. Slechte zaak, verliest integriteit op die manier.

Panelen lagen er snel, aansluiting duurde even maar ook snel geregeld

Na bestelling binnen 10 weken de panelen bij ons op het dak. Snel en vakkundig gelegd. Aardig team, belde netjes dat ze iets later waren omdat er file was. Voor de aansluiting aan onze meterkast moest een elektricien komen, daar was wat verwarring in de planning. Panelen op dinsdag gemonteerd en ze hebben alles op alles gezet om het voor het weekend af te ronden. Kreeg op vrijdag netjes een telefoontje dat ze een elektricien vrij hadden kunnen maken en die kwam op vrijdagavond alles netjes aansluiten. De maandag erop aangemeld op de app dus binnen een week alles werkend op het dak. Prima gedaan.

Kwaliteit prijs verhouding en uitvoering uitstekend.

De kwaliteit prijs verhouding en levertijd waren uitstekend t.o.v. offertes van andere leveranciers. Ook de uitvoering was van prima kwaliteit. Toch is er een aandachtspuntje voor in2solar wat betreft interne communicatie. Daar is duidelijk nog een slag te maken.

Goede en nette installatie monteurs

Wegens omstandigheden was de eerste installatie datum door in2solar verzet. 1 dag voor de nieuw afgesproken datum werden we weer gebeld om de afspraak te verzetten, dit hebben we niet geaccepteerd en uiteindelijk was er toch een team beschikbaar. Op de dag zelf bleek het aantal zonnepanelen niet te gaan passen. Gelukkig twee goede monteurs die dit snel en goed hebben opgelost. Ook hier het advies voor de binnendienst, communiceer wat vaker met de jongens in het veld. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgeleverd, maar nogmaals dankzij de monteurs.

In2Solar bewijst zichzelf een slechte dienst

Mijn ervaring met in2Solar is over het algemeen erg slecht. Dit bedrijft komt soms gewoon helemaal niet opdagen, zegt afspraken op het laatste moment af, communiceert ontzettend slecht, de schouw voor elektriciteit is verkeerd gedaan en zo kan ik nog wel even doorgaan. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor. En ik heb de indruk dat dit ze ook helemaal niet interesseert. Want tijdens het hele proces leerde het bedrijf niet van eerder gemaakte fouten. Kleine positieve puntjes: De zonnepanelen zijn inmiddels geïnstalleerd. En dit is door de betreffende jongens netjes gedaan. En het eerste gesprek met Remge verliep prima. Verder heeft Faust (elektricien) ook goed werk verricht.

Mooi resultaat, maar met enige haperingen!

Over de installatie van mijn zonnepanelen ben ik tevreden, maar het heeft wel wat langer dan één dag geduurd. Telefonisch contact met het kantoor is wazig. Het werk is bij mij in etappes uitgevoerd. Als dan de tweede ploeg komt weet die niet wat de eerste ploeg gedaan heeft. Tot twee keer toe heb ik gevraagd om een afspraak per e-mail te bevestigen. Dat wordt toegezegd maar het gebeurt dan niet. Dat irriteert me dan. Tenslotte wil ik vermelden dat de app waarmee je de prestaties van de zonnepanelen kan uitlezen waardeloos is. Daar kan In2solar wel niks aan doen maar ze hadden het in de offerte kunnen vermelden. Maar ja, of ik dan.........

Communicatie is waardeloos

Eindelijk zonnepanelen gekocht, je betaald een hoop dus je denkt er toch nog even extra over na. Nou de afspraak staat, op de dag van de plaatsing een telefoontje, joh we zijn wat later. Geen probleem kan gebeuren! Oeps, 12 dakpannen kapot.. Gelukkig heeft iemand ze in de straat nog op voorraad.. Helaas geen monteur gezien om het aan te sluiten en we hadden er ook geen bericht over gehad dat het niet in één dag geïnstalleerd zou worden. Na zelf gebeld te hebben zou er de volgende dag een monteur komen om het te installeren. Ook hij kwam niet op de afgesproken tijd, en deelde direct mee dat hij geen ladder had meegenomen, of we er toevallig één hadden staan.. Helaas was onze ladder niet hoog genoeg waardoor de buis niet netjes naast de regenpijp kwam. Oh mevrouw we komen van de week wel even langs om het vast te maken, hoef je niet voor thuis te blijven. Helaas niemand gezien of gehoord. Na zelf weer gebeld te hebben en gemaild toch in contact gekomen met iemand van kantoor. Mevrouw we komen maandag langs ! Het is nu donderdag en helaas niemand gezien. Gister gebeld om te melden dat dit heel vervelend is en we het graag opgelost willen hebben kregen we te horen: ik zit ook maar alleen. en werd de hoorn erop gegooid. Toch nog even terugbellen? Helaas, telefoon word niet meer opgenomen. Foutjes maken is menselijk, maar als ik aangeef dat communicatie toch wel prettig is daarna weer niks laten horen is knap.

Goeie service met vakmensen

De offerte van de panelen was snel binnen en de afspraak om te plaatsen was snel gedaan. De monteurs hebben uitstekend en netjes hun werk gedaan. Kortom, goed bedrijf met fijne mensen.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.