Snel en naar mijn beleving vakkundig. Zowel de voorbereiding als uitvoering.

De technische elektrische installatie in de meterkast is in eerste instantie niet geleverd, wat geoffreerd is. Dit is uiteindelijk verholpen, alleen schetste de eerste elektromonteur een ander verhaal/oplossing, dan dat de herstelmonteur heeft uitgevoerd. Dat geeft mij een vreemde beleving. Uiteindelijk werk alles wel.

Zeer professionele aanleg van de zonnepanelen

De zonnepanelen zijn keurig volgens planning aangesloten. De communicatie met de monteurs die de panelen kwamen aanbrengen verliep goed. Er konden prima afspraken gemaakt worden over de locatie van de buizen en hoe de kabels mijn meterkast binnenkwamen. Tuintegels werden netjes teruggeplaatst. Ik kreeg na aanleg in de Enphase-app een foutmelding over de micro-converters. De dag erna kwamen de monteurs daarom al terug. Er bleek een softwarefout bij Enphase te zitten. De monteur ging pas weg toen dit met Enphase was opgelost en alles functioneerde. Al met al een zeer deskundige service met oog voor de klant.

Prima service. Klasse monteurs

Goede ervaring met in2solar

Vriendelijk van begin tot eind. Goed voorgelicht betreft de zonnepanelen en plaatsing. Panelen zijn netjes geïnstalleerd, kan er niets op aanmerken.

Niet teleur gesteld.

Na een bezoek van Remge Diender en vertelt wat ik als klant gaarne zou willen, mits de mogelijkheden er zijn.Een aanbieding gekregen voor zonnepanelen die Qua prijs normaal is. Een duidelijke uitleg en na enkele dagen erover nagedacht te hebben de opdracht gegeven voor montage. Wachttijd viel mee en de totale montage is naar alle tevredenheid gedaan. Waar het op neer komt. In2solar heeft een mooi produkt keurige montage en montage medewerkers. Persoonlijk beveel ik het bedrijf aan.

Van begin tot einde dik tevreden!

Bezoek door Dominic als erg prettig ervaren. Duidelijke uitleg en gelijk een heel goed beeld. De jongens die ze 2 maanden later gelegd hebben waren kundig en erg vriendelijk! En daarbij waren ze financieel gezien ook nog de beste optie!

Soms wat moeizaam, maar wel oplossingsgericht.

Op 6-01 zouden de panelen geïnstalleerd worden, helaas werd dit afgemeld vanwege ziekmeldingen, begrijpelijk. 7-01 zouden ze de panelen plaatsen, maar dit werd halverwege de dag stopgezet, mede ook door opkomende wind. Men zou 9-01 terugkomen , wat ook is gebeurd. Er was was geen elektro monteur bij aanwezig. We kregen die maandag te horen dat deze apart zou komen. Deze zou ons maandag ellen, maar helaas is dit niet gebeurd. Zelf woensdag gebeld en een hele aardige dame heeft het meteen geregeld en donderdag was deze om 9 aanwezig en heeft de klus afgemaakt, ok al liep dit door omstandigheden uit. Dus al met al wat hobbels, maar wel goed opgelost.

Uitstekend geholpen

Zeer kundige en vriendelijke monteurs. Zeer behulpzaam bij het opstellen van de offerte. Ook de afhandeling bij het inplannen van de (snelle en op korte termijn) montage en het regelen van de btw-teruggave was uitstekend.

Zeer professioneel en alles volgens afspraak

Wij hebben een goed advies van Remge gekregen, die ook de moeite na om langs te komen zodat onze panelen optimaal renderen. Ook het montageteam heeft alles netjes uitgevoerd en binnen 1 dag werkend opgeleverd.

Goede informatie door Remge en afspraak is afspraak

Duidelijke offerte en goede informatie door Remge, bij uitvoering goed professioneel team en alles in één dag opgeleverd top.

plezierig

werken netjes en correct.

Zeer professioneel team, prima service!

Er is door een prettige verkoper duidelijk aangegeven wat er te koop is, en vervolgens door een prima installatie team op de beloofde data ( op zeer korte termijn ) geïnstalleerd.

Teleurstellend is nog een understatement...

Mijn ervaring met In2Solar is ronduit teleurstellend, lees: zeer negatief. De feiten: 1) plaatsingsdatum is 4x verschoven 2) toegezegde 410 wp panelen als 380 wp panelen gelegd 3) tweede hands omvormer als nieuw verkocht 4) chaotische installatie omvormer en aansluiting op slimme meter. Monteur ging op vrijdag om 17.00 uur naar huis terwijl alles open lag. Op zaterdag kwam er ondanks de toezegging dat het zou worden afgemaakt niemand opdagen. Er was ook niemand bereikbaar. 5) op zich niet relevant, maar wel tekenend: bij aankomst reden de panelenleggers direct een deuk in de auto van de buren. De financiele afwikkeling en communicatie met In2Solar hierover was ook een grote sof. Ik moest akkoord gaan met een kleine korting/compensatie, anders zouden de panelen worden weggehaald. Kort en goed: afdeling nachtmerrie. In2Solar neemt klanten niet serieus en lijkt enkel uit op het binnenhalen van orders. Bezint eer ge begint.

Gemengde gevoelens

Mijn ervaring met in2solar zijn een beetje dubbel. De panelen die op mijn dak geplaatst zouden worden konden bij nader inzien daar niet geplaatst worden. Dit had van te voren vastgesteld moeten worden. Hierna is er wel goed meebewogen om tot een oplossing te komen. De monteurs waren vriendelijk en werkten hard. Helaas is er tijdens de werkzaamheden een dakpan gebroken waardoor ik lekkage in mijn badkamer heb gehad. Dit is niet door de monteurs gemeld/opgemerkt.

Snelle en degelijke montage en prima advies

Nadat ik de afspraak heb gehad zijn ze nog langs geweest om het advies te controleren. Daarna volgde binnen enkele weken al de montage van het systeem.

Rommelige organisatie en planning.

Installatie is nog steeds niet volledig aangesloten. Bij instalatie op platte dak naar de buren 2 winkelhaken gemaakt in het epdm, dit is niet gemeld door de monteurs waardoor de buren 2 dagen met een forse lekkage hebben gezeten. Ook worden afgesproken starttijden door de monteurs niet gerespecteerd en als ze aankomen melden ze zich niet eerst maar klimmen gelijk het dak op waardoor ze in een voor het raam staan zonder dat je weet dat ze er zijn.

Zeer slechte communicatie

Plaatsen van panelen snel en professioneel. Het lage cijfer volledig toe te schrijven aan slechte communicatie. Slecht bereikbaar en niet terugkoppelen. Toch wel aanbevelen door snelle levering na akkoord offerte.

Fijne medewerkers

Goed gesprek voordat ik de beslissing nam. Aardige mannen die kwamen installeren en ook uitleg gaven. Wel jammer dat de factuur en deze beoordeling bij m'n reclame terecht kwamen.

Van begin tot oplevering een fijne ervaring

Vanaf het eerste gesprek en offerte tot en met de oplevering een fijne ervaring. Alles netjes afgewerkt en goed opgeleverd. Nu maar hopen dat het een zonnige winter wordt.

Geweldig !

Na het verkoopgesprek thuis (binnen 1 dag na tel.) door de enthousiaste verkoper Remge Diender heb ik andere offertes laten vallen. 12 zonnepanelen incl. materialen plus alles wat er bij hoort resulteerde in een offerte waarbij de noodzakelijk in mijn geval te vervangen groepenkast incl. de prijs was welke ik elders zou betalen. Plaatsing gebeurde nog 1 dag eerder dan afgesproken en het waren zeer vriendelijke en vakkundige installateurs. Complimenten voor het hele gebeuren.

Kwalitatief hoge afwerking en goed materiaal. Echter qua communicatie is verbetering mogelijk.

Door stagnatie in de aanlering zonnepanelen vanuit de groothandel en door bezettingsproblemen bij In2solar een valse start moeren maken. Wel alles ingezet door leverancier om zaken op te lossen. Maar helaas liet de communicatie daarbij wel wat te wensen over.

Gewoonweg heel goed.

Binnen enkele dagen na ons verzoek kwam vertegenwoordiger van de onderneming op bezoek. Het offerte traject verliep top en uitleg was mij volkomen duidelijk. De plaatsing binnen 4 weken na akkoord op de offerte bleek uit de verhalen van derden ook top. De plaatsing op zich ging goed. Al met al een zeer tevreden klant.

Van offerte tot uitvoering bijzonder professioneel

Positief, In2solar geeft passend en eerlijk advies. Wij raden In2solar zeker aan. Na opdracht de zonnepanelen binnen twee weken zeer vakkundig gemonteerd en ingebruikname genomen.

3 weken nadat Dominic de offerte had gemaakt bij ons aan de keukentafel, waren we ineens electriciteits leverancier geworden. Om 08:00 uur stonen er 2 mannen op de stoep om 10 zonnepanelen te installeren op ons dak en aan te sluiten in de meterkast. Om 13:00 uur waren ze klaar. Prima gewerkt. Ik kan in2 Solar iedereen aanbevelen. Oh en niet onbelangrijk behalve de zeer goede service was de prijs ook bijzonder concurerend.

Vlotte en keurige installatie!!

Na een vakkundig advies gesprek en keuze gemaakt over welke installatie het beste zou passen. Gezien op huidige en toekomst situatie. Ze waren ook goed op de hoogte met alle technische en politieke ontwikkelingen. Binnen een redelijke termijn de installie ingeplanned en panelen zijn keurig geplaatst. Ook kabel werk en meterkast aanpassing prima uitgevoerd. Fijn om zo goed geholpen te worden.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.