Ik heb de order geannuleerd omdat In2Solar tot 3 keer toe afgesproken installatiedatum niet nakomt

In2Solar stuurt ons één dag voor de afgesproken leverdatum van de eerder bestelde installatie een nieuwe offerte, omdat naar hun zeggen de beoogde panelen niet tijdig geleverd zijn. Reeds tweemaal eerder kwamen zij een afgesproken leverdatum niet na en meldden zij dat pas aan de vooravond van de beoogde levering. Eerst omdat de omvormer niet beschikbaar was en later omdat er een personeelstekort was. Die tweede keer waren dus klaarblijkelijk wel alle materialen beschikbaar. Die zijn daarna hoogstwaarschijnlijk aan een andere klant geleverd zonder daarover met ons te overleggen. Drie keer is scheepsrecht; order geannuleerd

gemengde emoties

Nadat alles was opgemeten, kwamen we in een fase terecht waarin niet alles helemaal verliep zoals je zou verwachten. Na enkele weken van kleine frustraties is de installatie goed en netjes gedaan en nadat ikzelf 2 x naar Enphase heb gebeld loopt het nu als een geoliede machine. We hadden graag nog een eindgesprek gehad, wat er nooit is geweest. Aftersale mag, maar is misschien nu al beter. Enphase is 100% top en een grote aanrader. Wat betreft In2solar ben ik gematigd optimistisch en tevreden. Wel raad ik ze aan als installateur van panelen, omdat ze met name gaan voor hoge standaard en kwaliteit.

Werking panelen tov beloofde resultaat is goed

Uitleg en offerte was goed. Communicatie tav planning en plaatsen panelen verliep stroef . Communicatie binnen jullie eigen organisatie behoeft de nodige aandacht.

Topkwaliteit, super service, klantvriendelijk

Een professioneel bedrijf dat meedenkt en goede adviezen geeft. Zowel bij kennismaking als montage en levering zeer klantvriendelijk en er word meegedacht aan een goede, mooie, duurzame oplossing op maat gemaakt. De oplevering is zeer accuraat, kwalitatief hoogstaand en ook hier wordt meegedacht wanneer en hoe plaatsen we de zonnepanelen. Kortom een mooi, servicegericht en persoonlijk bedrijf welke topkwaliteit levert in alle opzichten. Super tevreden en blij met het eindresultaat!

Communicatie kan beter

Een van de dure micro-omvormers brak al na een maand. We hebben weken lang gebeld en gemaild en hoewel er wel beloftes gemaakt werden, gebeurde er niks. Toen er eindelijk serviceafspraken ingepland werden, kwamen ze vaak - zonder bericht - niet opdagen. Uiteindelijk is het wel gerepareerd maar de communicatie moet echt beter.

Reageren en leveren snel.

Binnen een dag een gesprek en snel offerte en levering. Alleen de afwerking en service is een punt van aandacht, en is nog veel te winnen voor dit bedrijf.

redelijk

montage moeilijk contact lastig afhandeling slecht

voor niet standaard situaties bereid om mee te denken naar oplossingen en om extra hulp te regelen

Voor uitbreiding van de zonnepanelen moest er een oude zonneboiler van het dak gehaald worden en nieuwe dakpannen gelegd worden voordat de nieuwe extra zonnepanelen gelegd konden worden. In2Solar hebben keurig een kraan geregeld en het gat met dakpannen dichtgelegd. Zeer tevreden met de nieuwe zonnepanelen en met het beantwoorden van vragen nadat de panelen in bedrijf waren.

Slechte communicatie.

Heel veel achteraan bellen om iets geregeld te krijgen. Afspraken worden niet nagekomen. Installatie uiteindelijk wel goed opgeleverd. Maar vergeten zelf de factuur te sturen, na 2 maanden alsnog ontvangen. Die moest uit betaald worden via een stimuleringsfonds. En toen wisten ze me ineens wel te vinden. Ik netjes alles geregeld maar het duurde wat langer bij het fonds. Gelijk alle aardigheid weg. Dat ze verwachten dat ik ging zorgen dat ze de volgende dag hun geld hadden. Toeval wil dat het geld blijkbaar al 2 dagen op hun rekening stond. Tevredenheidsgarantie 100%. Pffff

Zeer slechte service

18 mei kreeg ik een melding dat er een storing was en dat ze zo snel mogelijk een software update zouden doen. Na 2dg. nog niets veranderd dus gebeld zou zo spoedig mogelijk verholpen worden.Na verschillende keren gebeld te hebben,kwam een zzper langs die in de meterkast de zaak controleerde en tot de conclusie kwam dat de zaak verkeerd aangesloten was. Hij heeft de zaak goed aangesloten maar het probleem was nog niet verholpen. Voor de panelen na te kijken en micro omvormers moest een dakman komen. Hij zou met Mark contact opnemen om dit zou snel mogelijk te regelen. 15 juni om 18.30 uur kwamen 2 dakmannen die haalde 2 panelen los en zagen geen probleem, om de andere panelen te controleren hadden ze een stelling nodig. Ze zouden met mark kontakt opnemen om dit zo spoedig mogelijk te doen. Het is nu 24 juni en een paarkeer bellen nog steeds niets gezien. Ik heb zeker 20 keer gebeld en 2 keer gemaild waarop geen antwoord kwam bij het bellen naar Mark kreeg ik de melding voice mail vol is niet te bereiken. Ik heb 11 panelen waarvan er maar 2 werken . Hoezo prima service.

Teleurstellend

Na op ondertekenen van de offerte hadden we een goed gevoel. Bij het plaatsen van de zonnepanelen ging er helaas iets fout (wat kan gebeuren). Echter daarna enorm veel gebrek aan communicatie. Ik moet overal zelf achteraan, ik ervaar dat als niet prettig. De belofte op de website, dat ze pas na weg gaan als de installatie in orde is en akkoord is bevonden klopt niet. Ik zit hier nog steeds meer 1 micro omvormer/paneel die niks doet. Beloftes die aan de telefoon worden gemaakt, worden helaas ook niet vaak nagekomen, waardoor ik nog een keer moet bellen. Mega frustrerend allemaal. Tips aan In2Solar, zorg dat je communicatie op orde komt en dat ik als klant niet overal achteraan hoeft te bellen.

Bijzonder

Afspraak gemaakt, samen met Christiaan op het dak van onze woning gestaan en verdere afspraken gemaakt! So far so good. Offerte zou worden opgemaakt en zouden mijn vriendin en ik na een paar dagen tegemoet zien. Twee weken later gebeld, offerte was volgens Christiaan al verstuurd. Hij wilde ons al bellen of alles duidelijk was. Excuus, excuus, zou de offerte direct nogmaals versturen, nu ook naar mijn mail adres. Dag later nog geen mail. Drie dagen later weer gebeld. Dit maal een collega gesproken. Kon zien dat Christiaan ermee bezig was geweest. Had de offerte voor zich, zou een bij Christiaan checken en m dan Nogmaals doorzetten. Welke email adres? Nu 2 maanden, drie belletjes en 4 loze beloftes verder nog steeds geen offerte gezien. Bijzonder!

Slecht contact!

Tot het akkoord gaan met de offerte verliep het contact super. Toen kwam de dag van installeren, er kwamen wat jongens die allemaal zzp-er waren. Het verliep allemaal niet echt soepel. Totdat er op een gegeven moment een oudere man kwam die de zaak op gang kwam trekken. Blij dat hij er was! De jonge mannen verdomden het om in de kruipruimte te gaan om de kabel te trekken omdat er 4 cm water in stond, dat moesten we zelf doen of weken wachten tot het water weg was. Dan heb je dus panelen op je dak die niet werken. Totdat ook hier de oudere man zelf maar onder de vloer ging. Ze liggen er op....ze werken prima maar we hadden nog een paar vragen en zie dan maar eens antwoord te krijgen. Dat lukt dus niet, offerte geaccepteerd, werk uitgevoerd en contact is niet mogelijk. Wij hadden Mark en en die hebben we alleen gezien om offerte te maken en daarna nooit meer. Niet eens langs geweest voor afname......en contact achteraf, nee, daar doet Mark niet aan. We hadden het In2Solar gegund om de lokale economie te sponsoren ipv buiten het eiland vandaan. Maar dat was achteraf een vergissing. Wij raden het niemand aan en zullen hier zelf ook nooit geen gebruik meer van maken in de toekomst.

Komen vertrouwd professioneel over

De eerste stappen zijn goed gemaakt en vol vertrouwen de afronding tegemoet zien

???

Christiaan is net bij ons geweest, en vertelde ons dat er maar 5 zonnepanelen bij ons op het dak passen, en het dus niet rendabel is om zonnepanelen te nemen. Bakker Bouw was ook bij ons geweest en die vertelde ons dat er 8 panelen op het dak passen. Daarom hebben wij nadat Christiaan geweest is, nog een keer geverifieerd bij Bakker Bouw als het wel klopt dat er 8 panelen op ons dak passen, dit werd wederom bevestigd door Bakker Bouw .In mei worden er 8 panelen door Bakker bouw bij ons op het dak geplaatst. Wij vinden het heel vreemd en snappen er dan ook niks van

Snelle en goede plaatsing

Voor de offerte kwam Celeste aan huis om alles te bekijken en te overleggen. Na een prettig gesprek waren we snel akkoord. Binnen 4 weken konden we genieten van de zonnepanelen op ons dak.

Top bedrijf!

Zonnepanelen geplaatst en meterkast vernieuwd! Uitstekende informatie en uitleg vooraf, aan huis. Duidelijke prijs informatie. Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar, en snel reagerend, via E-mail en telefoon. Leveren wat ze afspreken. Nette en snelle plaatsing. Vlotte afhandeling van BTW teruggave.

Netjes en duidelijk

Contact was fijn en soepel. Duidelijke uitleg. Geen enkele vraag was te veel. Wij zijn erg blij met de panelen.

Geweldige service

In2Solar team heeft een perfecte service geleverd van het aanbrengen van de zonnepanelen als het ombouwen van de meterkast. Het was fijn om met zo'n team te mogen werken, duidelijke en goede offerte en de service voor het regelen van de BTW teruggave. Nogmaals dank Team In2Solar (Celesta)

Goede leverancier!

Goede ervaring met Chris. Duidelijke offerte. Beste prijs uit 3. Geplaatst binnen 2 weken door 4 jonge monteurs. Keurig netjes. Wij zijn tevreden. Kregen later nog bezoek van Chris om te evalueren. Daarbij nog een leuk presentje mogen ontvangen!

Betrouwbaar, snel en vakkundig.

Fijn om mee samen te werken. In2Solar was de enige aanbieder van zonnepanelen die persoonlijk langskwam om mogelijkheden plaatsing zonnepanelen te bekijken en offerte toe te lichten. Daarbij werd alles duidelijk uitgelegd en was In2Solar ook eerlijk/ realistisch over verwachte opbrengst. Plaatsing was zeer vlot binnen enkele weken na offerte. Deze is vakkundig en netjes uitgevoerd door zeer vriendelijke en correcte installateurs. In2Solar-team Celesta, Thomas, Ruben en Jean bedankt!

Toppie

Het offerte traject van Erwin was prima in orde en ging snel, alle vragen werden netjes beantwoord. Het plaatsen werd niet lang na het opdracht verlenen uitgevoerd, ook dit ging super, de monteurs dachten mee zodat er geplaatst werd wat kon i.v.m. een nog te plaatsen dakkapel. Na het betalen van de factuur duurde het wat langer eer de laatste dingen door Dominic en Mark werden opgelost. Maar ook dit ging uiteindelijk perfect. Kortom ben helemaal tevreden over in2Solar, toppie.

Goed advies, kijken wat mogelijk is, snel en vakkundig.

Na offerte aanvraag zonnepanelen.nl kregen we drie reacties. de eerste was van In2Solar. Dominic kwam op gesprek , kijken wat de mogelijkheid was om de panelen te verdelen over het schuine dak voor en platte dak achter. Volgende dag offerte binnen met mooie combinatie van de verdeling van de panelen. Daarna op de werkplaats geweest en bij het zien van dit alles waren we overtuigd van alles en hebben besloten met In2Solar in zee te gaan. Na een paar weken werden de zonnepanelen gelegd door twee vriendelijke , vakkundige medewerkers. Een dag later kwam Dominic langs met een attentie en alles nog even nagelopen en de app uitgelegd. Alleen maar lof. In2Solar Bedankt !!! En nu hopen op veel zonnige dagen. Bram en Anet Berkenbosch Dirksland.

Afspraak is afspraak

Even wennen maar geweldige medewerkers.

Vakmannen

Super netjes gewerkt/ vakmanschap

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.