super goed geholpen

na een telefoongesprek een schouw afspraak ingepland met duidelijke taal. super snel geholpen en staan meteen voor je klaar. bij het plaatsen ging het super snel en soepel. ben super blij

Fijn contact, goede montage, netjes zoals het hoort.

Fijn contact met Mark en de jongens. Alles is goed doorgesproken en netjes aangelegd ook al was het best een uitdaging met drie verschillende daken en 4 groepenkasten. Erg tevreden met het resultaat.

top ervaring

Goede service, goed contact en gespecialiseerde aannemer voor plaatsen van de zonnepanelen.

Super service met aandacht voor de klant

Wij hebben afgelopen dinsdag 14 zonnepanelen geplaatst gekregen. Van af het moment dat ik uitgenodigd werd om een offerte samen te stellen tot het moment dat de panelen geplaatst waren .....alleen maar lof. Snelle en scherpe offerte welke naar mijn wensen was samengesteld, snelle levertijd, en keurige vakkundige monteurs die de plaatsing hebben uitgevoerd. Als na plaatsing ook nog tijd gemaakt wordt om een attentie langs te brengen, weet je dat dit mensen zijn die service hoog in het vaandel hebben staan. Een aanrader voor een ieder die zonnepanelen wenst

Kennisniveau belastingwetgeving

We benaderden dit bedrijf met het doel om 15 zonnepanelen te installeren op de zuidzijde van ons schuurdak. Dit in aanvulling op de bestaande 28 panelen die in 2014 werden gemonteerd op het dak van onze woning. Ons werd door in2solar verzekerd dat we het BTW-gedeelte over die tweede set probleemloos terug konden vorderen van de belastingdienst. Quod non: een telefoontje naar diezelfde belastingdienst leerde ons dat bij een te installeren tweede set zonnepanelen aanvullende voorwaarden gelden die leiden tot allerlei rompslomp die de moeite verder niet waard is. Het vertrouwen in dit bedrijf daalde hierdoor flink waarna we besloten verder af te zien van een eventuele samenwerking.

Eerlijk verhaal, goed en snel geregeld.

Na een vlotte inventarisatie een net voorstel met diverse mogelijkheden ontvangen. Na het geven van de opdracht snel en zeer nette installatie. Prettige montageploeg, ze vertrekken pas als alles werkt.. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Ze regelen alles op een prettige en vlotte manier.

Zeer vakkundig, snel en prettig

Na een korte zoektocht in het zonnepanelenmoeras met vele aanbieders gekozen voor In2Solar. Zij zijn zeer vakkundig, nemen uitgebreid de tijd om je goed te adviseren over hetgeen past bij jouw woning en wensen (andere aanbieders gooien enkel offerte over de mail), en wij hebben zelfs een uitleg/rondleiding in het magazijn gekregen om inzicht te krijgen in de diverse mogelijkheden en toepassingen. Vervolgens heel snel een mooie offerte gekregen met uitleg op de diverse onderdelen. Na akkoord werd de installatie binnen 3 weken volledig geinstalleerd door vakkundige en gezellige installateurs, en werkt alles top, inclusief de app waarop je je energieopwekking per paneel kan zien. En verder duidelijke info over de benodigde administratieve acties (energieleverancier, BTW terugvorderen). En bij vragen, snelle reacties via whatsapp. In2Solar: dankjulliewel!!!

Heel snel een duidelijke offerte in huis. Daarnaast goed en vriendelijk geholpen. Goede communicatie wanneer te leveren en vriendelijke monteurs.

Prettig en professioneel

Duidelijke snelle offerte die zonder problemen aangepast kon worden . Iedere vraag snel ongeacht tijdstip vlot beantwoord. Na acceptatie van de offerte werd de moeite genomen zo snel als mogelijk te leveren luisterend naar de voorkeur van de klant wanneer. De montage werd gedaan door een team van drie . Duidelijk op elkaar ingespeeld. Niets werd afgeraffeld en de tijd genomen voor tips en uitleg.. Toch ging het snel en binnen een dagdeel alles geïnstalleerd ook al was de meterkast moeilijk te bereiken.

Deskundig advies, duidelijke offerte en netjes uitgevoerd

We waren op zoek naar zonnepanelen en hadden zelf al het 1 en ander opgezocht op internet. We wilden het liefst een bedrijf uit de buurt, zodat je snel contact kunt hebben als er wat is. We kwamen al snel uit bij in2solar. Dominic kwam super enthousiast en professioneel over, we kregen gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. We hebben onze ideeën verteld en Dominic gaf ons een goed advies. Dezelfde avond ontvingen we al de offerte op de mail en deze was duidelijk, netjes opgezet en goed qua prijs/kwaliteit. Nadat we akkoord gingen konden de panelen al heel snel geplaats worden. De mannen die dit kwamen uitvoeren waren super goed. Ze waren erg vriendelijk, netjes en hebben het werk heel netjes en vakkundig uitgevoerd. Dezelfde middag kwam Dominic nog langs om uitleg te geven en te kijken of alles goed was gegaan. Kortom, we zijn zeer tevreden hoe alles van begin tot eind is gegaan met benaderen, adviseren en uitvoeren. We zouden hen zeker aanbevelen aan anderen

Goede uitleg in voorfase en keurig geplaatst.

Bij een bezoek op het bedrijf van In2Solar uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden. Adequate offerte fase, waaronder de keuze van de productiecapaciteit, aantal platen en het ‘legplan’. En een concurrerende offerte. De technische uitvoering is keurig verzorgd en support bij het maken van de digitale koppelingen. Kortom prima uitgevoerd. Daarmee vertrouwen in de gewekte verwachtingen ten aanzien van de stroomproductie en storingvrije werking de komende jaren. Th. Middelharnis

Uitstekend advies, keurige offerte en prima uitvoering

Via een collega verkreeg ik hun gegevens. Zowel telefonisch als persoonlijk een zeer prettig contact gehad. Zeer uitgebreid advies maar ook een keurige offerte met diverse opties, duidelijk en overzichtelijk toegelicht. Zeer vriendelijke bouwploeg die alles netjes hebben gemonteerd en direct in werking hebben gesteld. Ik beveel hun van harte aan!

Betrouwbaar,eerlijk ,vriendelijk en behulpzaam

Na een telefoontje ging alles in een sneltreinvaart. Personeel zeer behulpzaam en professioneel. zoeken echt naar een voor jou persoonlijke oplossing met een prima advies in producten met een perfecte balans tussen kwaliteit en kosten. De installatie was prima geregeld, snel, netjes en door zeer vriendelijke monteurs. Deze combinaties maken in2solar voor mij een prima keus! Ga zo door

Snel, deskundig, klantgericht en vriendelijk.

Na een redactioneel stuk over In2Solar, in één van de regionale kranten op Goeree Overflakkee, werd onze interesse gewekt voor de aanschaf van zonnepanelen, via dit bedrijf. Na telefonisch contact met verkoopadviseur Mark, kon deze de vlg. dag al langs komen voor een advies gesprek. Nog diezelfde dag konden we in het mazijn in Middelharnis, naar de aangeboden zonnepanelen komen kijken. Na ons akkoord op de offerte kondem de panelen al binnen een paar weken geplaatst worden. Gisteren werden de panelen, door het vriendelijke installatieteam, onder leiding van Kamal, op deskundige wijze op ons platte dak geplaatst. Mede, door de goede en prettige communicatie met Mark, verliep het aanmelden bij de netbeheerder en het aanvragen van de BTW-teruggave, als een zonnetje. Wij zouden dit bedrijf zeer zeker bij anderen aanbevelen. 21-04-2021 J. en N. v.d. Sluijs, Stellendam

Uitstekend werk afgeleverd

Bij het zien van hun werkzaamheden bij de buren dacht ik gelijk al dat het installatieproces door echte deskundigen werd verricht. Mijn belangstelling en vragen aan hen had tot resultaat dat dezelfde dag al door de bedrijfsleiding het een en ander werd opgemeten en een offerte werd uitgebracht. Slechts enkele dagen daarna werden de werkzaamheden vakkundig en ook netjes uitgevoerd. De keuze tot welke zonnepanelen en welke omvormer werd keurig uitgelegd en plaatsing ervan is piekfijn verzorgd en oogt keurig en betrouwbaar. Ook de uitleg over hoe het e.e.a. zich verder in de praktijk ontwikkelt liet niets te wensen over en nu is het een kwestie van afwachten hoe de uiteindelijke financiële resultaten van deze duurzaamheid zullen zijn.

Top verkoper Erwin Het team team onder Leiding van Hakim en de aftersales van Dominique

Een goede offerte voorkomt problemen en kleine aanpassingen om het advies persoonlijk te maken waren top! Tot 24 uur van te voren zijn aanpassingen mogelijk geweest om het systeem te perfectioneren. De aanleg was perfect. Nette mannen die gezorgd hebben voor de perfecte uitlijning van de panelen en alle kabels zijn onder goedkeuring van mijn vrouw naar volle tevredenheid weggewerkt. Zelfs een al 21 jaar bestaand probleem in de meterkast werd tegen een kleine vergoeding verholpen! De aftersales was ook nodig i.v.m. een klein defect aan de communicatie via de Envoy. Dominique heeft dit naar volle tevredenheid opgelost door de Envoy te vervangen en hij heeft ruim de tijd gekomen voor de aftersales vragen. Twijfel na de koop hoort erbij maar we hebben al onze vragen vakkundig beantwoord gekregen. We zijn super blij dit is het beste systeem voor ons. Laat de zon maar schijnen. Ps Leuk dat we onze buren ook aan twee mooie systemen hebben kunnen helpen. Veel dank we gaan denken aan het volgende systeem voor onze winkel.

Duidelijk, snel en vakkundig.

Na alle offertes en gesprekken met diverse leveranciers wist ik het niet meer. Tot ik telefonisch contact had met Dominic, die mij uitnodigde langs te komen om te laten zien waar ik mijn geld aan uit zou geven. Geen dure showroom maar een rondleiding in het magazijn waar je uitleg krijgt en alles kan bekijken. Daarna de diverse opties besproken die voor mij belangrijk zijn, zoals 25 jaar garantie en het legplan. De offerte is duidelijk en concurrerend en ik had een goed gevoel over In2solar. Binnen een week kon het geïnstalleerd worden, nog een meevaller, want elders moest ik 7 weken wachten. Er kwamen 3 monteurs die heel goed op elkaar ingespeeld zijn en alles in overleg doen. Ik ben heel erg tevreden over het advies, de snelheid, het meedenken, de installatie en het contact.

Project afgerond bij Handelsgebouw de oostplaat, Er is een uitstekende service verleent waar we erg tevreden op terug kunnen kijken.

Enorm servicegericht en concurrerend geprijsd

Voor een uitbreiding van ons zonnepanelensysteem werden we gewezen op In2Solar als potentieel interessante partij. Na een offertetraject waarin zeer snel geschakeld werd (op afstand), 1 persoonlijk validatie- en contactmoment om de puntjes op de i te zetten (waarbij de medewerker binnen een kwartier vanaf het maken van de afspraak langs kon komen), werd ons nieuwe systeem door een gaatje in de kalender binnen een week geïnstalleerd. Dit laatste bijna volledig naar verwachting en erg netjes, door medewerkers die met respect voor ons huis en gezin hun werkzaamheden uitvoerden. Dit alles zonder te morren toen de installatiewerkzaamheden tegen vielen. Na controle door In2Solar werd ons enige commentaarpuntje binnen een dag verholpen. De totale lengte van het traject van eerste contact tot een systeem dat naar volle tevredenheid op ons dak ligt is een indrukwekkende 15 dagen! Dat verdient een dikke pluim en kunnen veel collegabedrijven een voorbeeld aan nemen... Concluderend: In2Solar is warm aan te bevelen, A++ service, goede prijs, kwalitatief goede spullen en enorm snel schakelen.

Geweldige service en klantgerichtheid

Van (A) anvraag tot (Z) onenergie,is het bij in2solar goed geregeld, een echte aanrader,wij zijn super blij met onze panelen ,die nu al goed werk leveren.

Vlot, snel deskundig, klantgericht, aimabel

Fijne contacten Prijsvriendelijk super gemotiveerde aardige en deskundige medewerkers goede nazorg

Super geregeld en top service.

Vanaf het eerste moment vriendelijke en kundige mensen ontmoet die de zonnepanelen keurig hebben geplaatst. Produceren maar!

Snel geïnstalleerd en werkt prima

Goed contact met Frans v Soest. Waardoor de installatie al binnen enkele weken geplaatst kom worden. De panelen liggen netjes op het dak. Fijn dat Frans nadien nog langs kwam voor wat uitleg.

Correcte uitleg

5 weken terug de opdracht gegeven , en vandaag is alles zoals besproken geplaats, keurige ploeg en adviseur met verstand van zaken, ga deze zeker doorgeven aan vrienden en familie.

Zeer tevreden over In2solar!

Heldere uitleg voorafgaande aan installatie. Installatie professioneel uitgevoerd, er gingen wat dingen mis met boringen naar kruipruimte maar vervolgens is dit netjes en vlot opgelost. Zou deze partij zeker aanraden.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.