Eerst sceptisch, maar geen spijt!!

Ik was een beetje sceptisch over het idee om zonnepanelen op mijn dak te installeren, maar het team van In2Solar heeft me volledig overtuigd. Ze waren zeer deskundig en beantwoordden al mijn vragen. Nu, een paar maanden na de installatie, kan ik zeggen dat mijn energierekening drastisch is gedaald.

Ik ben blij met de panelen

Zeer blij met de panelen die nu op het dak van mijn huis liggen. Nette nabehandeling van in2solar ook. Super!

Excellent company

In2Solar is an excellent choice for anyone looking for a reliable and affordable solar panel installation. The staff was friendly and knowledgeable, and they were able to find the best system for my needs. The installation process was quick.

Netjes op het dak

De panelen liggen er goed bij op het dak. Er is slim gebruik gemaakt van elk stukje ruimte.

Helder verhaal, nette installatie

Heldere uitleg voor de installatie. Installatie professioneel uitgevoerd, er ging wat mis met boringen naar kruipruimte maar daarna is dit netjes en vlot opgelost. Zou deze partij zeker aanbevelen.

Zou In2Solar aanbevelen!

ik kan In2Solar niet genoeg aanbevelen! Hun team van experts heeft echt hun best gedaan om mij te helpen de beste zonnepanelen te vinden voor mijn huis. Ze waren super behulpzaam, betrouwbaar en hebben echt top werk geleverd. Ik heb nu waar voor mijn geld en ben tevreden met mijn nieuwe panelen!

Mark heeft ons perfect geholpen

Mark, bedankt! vanaf het eerste belletje super geholpen, alle vragen beantwoord en advies gegeven. Strakke offerte en snelle levering daarna.

Kwaliteitswerk

ik heb onlangs In2Solar ingehuurd om mijn huis in Rotterdam van zonnepanelen te voorzien en ik ben super blij met het resultaat! Ze waren zo professioneel en hebben echt kwaliteitswerk geleverd. Een dikke aanrader dus!

Niets op aan te merken. Prettig bedrijf

In2Solar is responsief en professioneel

Ik ben blij dat ik voor In2Solar heb gekozen. Het bedrijf was responsief en professioneel vanaf het allereerste contactmoment. Het team begeleidde me door het hele proces en beantwoordde al mijn vragen. De installatie was snel en efficiënt, en ik zie nu al een aanzienlijke besparing op mijn energierekening. Bedankt, In2Solar!

Vriendelijke benadering

In2Solar heeft een goede dienst geleverd met heel professionele en vriendelijke benadering.

Hoogwaardige panelen, betaalbare prijs

In2Solar was de perfecte keuze voor mijn huis. Ze boden hoogwaardige zonnepanelen tegen een zeer betaalbare prijs. De installatie was snel secuur, en het team was geweldig om mee te werken. Ik zou In2Solar ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een duurzame en kosteneffectieve oplossing voor hun energiebehoeften.

Tevreden met In2Solar

Van begin tot eind geen problemen gehad met In2Solar!

Betrouwbare zonnepanelen installatie!

Ik was op zoek naar een betrouwbare zonnepanelen installatie en In2Solar heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Het team was zeer professioneel en deskundig en begeleidde me door het hele proces. Ik ben blij dat ik nu geld bespaar op mijn energierekening en tegelijkertijd mijn ecologische voetafdruk verklein.

Meer dan de helft van de energierekening!

Het team van In2Solar heeft me geholpen om mijn energierekening met meer dan de helft te verlagen. Ik ben zeer tevreden met hun service.

Zeer professioneel en vriendelijk

De installateurs van In2Solar waren zeer professioneel en vriendelijk. Ze hebben mijn panelen snel en efficiënt geïnstalleerd.

Met alles fijn geholpen!

De grootste investering die ik in afgelopen jaren heb gedaan, maar je moet er wat voor over hebben! in2solar heeft me van a tot z geholpen. Erg fijn!

Heel goed geregeld

Prima service geleverd. Blij met in2solar!

zonnige toekomst

Dankzij In2Solar heb ik nu een zonnige toekomst voor me liggen.

Dominic bedankt!

Na alle offertes en gesprekken met diverse leveranciers wist ik het niet meer. Tot ik telefonisch contact had met Dominic, De offerte is duidelijk en had een goed gevoel over In2solar. Er kwamen enkele monteurs die heel goed op elkaar ingespeeld zijn en alles in overleg doen. Ik ben dik tevreden over het advies, het meedenken, de installatie en het contact.

Aangenaam verrast door in2solar

Ik was aangenaam verrast door de prijs-kwaliteitverhouding van In2Solar. Hun zonnepanelen zijn van hoge kwaliteit en hun installatieteam was erg professioneel en vriendelijk. Ik heb al een aanzienlijke besparing op mijn energierekening gezien sinds mijn installatie en ik ben blij met mijn investering. Ik zou In2Solar ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een rendabele manier om hun huis van stroom te voorzien.

Zonniger leven

In2Solar heeft mijn leven zonniger gemaakt! heel blij met de levering en installatie.

Minder afhankelijk

In2Solar heeft me geholpen om mijn eigen energie op te wekken en minder afhankelijk te zijn van het elektriciteitsnet. Ik zou hen ten zeerste aanbevelen.

In2Solar denkt constructief mee, voert de werkzaamheden prima uit en levert goede nazorg! Top!

We zijn zeer prettig geholpen door In2Solar. Het plan wat uitgedacht was m.b.t. positioneren van de panelen en waar wij ja op gezegd hadden, bleek na het leggen van onze kant toch niet passend. Er is door In2Solar constructief meegedacht om te komen tot een wel passende positionering. De aanpassing en afhandeling verliep heel soepel. Nu liggen de panelen mooi op het dak. Buiten schijnt de zon! Binnen tikt de teruglevermeter. Helemaal goed zo! Bedankt In2Solar!!

Laat maar draaien

Dankzij In2Solar kan ik nu mijn airconditioning op volle kracht laten draaien zonder me schuldig te voelen.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.