Na een datum te hebben geprikt was binnen 3 uur 10 panelen geplaatst. Een aantal weken later kwam de elektricien langs om alles aan te sluiten en de panelen werken perfect. Mijn enige advies voor het bedrijf zou zijn om beter te communiceren met de klant. Ik ben altijd vriendelijk en netjes geholpen. Ik hoefde pas te betalen nadat alles werkte, dus dat was ook fijn. Ik zou In2Solar zeker aanraden aan anderen!

Netjes !!

De gasten die de panelen installeerden waren echt netjes en gezellig, en ze vroegen steeds of ik het ergens mee eens was als ze bijvoorbeeld ergens een kabel moesten trekken.

Goed bezig geweest mannen van In2Solar

Complimenten voor de mannen van in2solar. advies was duidelijk en ruime keuze, offerte was overzichtelijk en de montage ging rap en professioneel. Al met al goed bezig!

Blij met in2solar!

Afgezien van een enkele keer een fout in de communicatie ben ik blij met in2solar. De zonnepanelen liggen er goed bij!

Enorm servicegericht

Ben blij dat wij voor in2solar hebben gekozen. Vriendelijke mensen en ze denken met je mee in alle aspecten

Top bedrijf!

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Gasten gingen vlot en secuur te werk.

Top bedrijf

Na een snelle check kreeg ik een vet voorstel met allerlei opties. Toen ik de opdracht gaf, ging de installatie super snel en netjes. De gasten van de montage waren ook chill, die gingen pas weg toen alles werkte. Dit bedrijf is een aanrader. Ze fixen alles soepel en snel voor je.

Vlot en aardig

Zeer vlot een duidelijke offerte in huis. Daarbij goed en vriendelijk geholpen. Goede communicatie wanneer te leveren en aardige monteurs.

Offerte, technische uitvoering en support perfect

Tijdens mijn bezoek aan het bedrijf van In2Solar heb ik uitgebreide uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden. Het offertetraject was zeer adequaat, waarbij er onder andere gekeken werd naar de juiste productiecapaciteit, het benodigde aantal platen en het legplan. De offerte die ik heb ontvangen was bovendien zeer concurrerend. De technische uitvoering is uitstekend verzorgd en ik kreeg goede support bij het maken van de digitale koppelingen. Kortom, alles is prima uitgevoerd.

Top advies, keurige offerte en prima uitvoering

Zowel via de telefoon als in persoonlijk contact was het contact zeer aangenaam. Het advies was uitgebreid en de offerte was keurig opgesteld met verschillende opties. De opties werden duidelijk en overzichtelijk uitgelegd. De bouwploeg was zeer vriendelijk en heeft alles netjes gemonteerd en direct in werking gesteld.

Vaklui. Er is een uitstekende service verleent waar we zeer tevreden op kunnen terug kijken.

Super bedrijf

Met spoed zaten de zonnepanelen van in2solar op het dak, fijn om zon snelle betrouwbare service te hebben

Pand bedenkt met zonnepanelen

Onze bedrijfspand is goed bedekt met de zonnepanelen van In2Solar. Ze hebben de installatie vakkundig en vlot gedaan zonder te veel poespas. Hebben al meerdere omliggende bedrijfspanden In2Solar aangeraden.

energierekening aanzienlijk verlaagd.

Blij met In2solar, mijn energierekening is drastisch verlaagd sinds de zonnepanelen bij ons op het dak liggen. Heb je een vraag staan ze zo voor je klaar! oftewel tevreden over In2solar

Goed bedrijf.

Duimpje voor Dominic

Dominic regelde alles super snel voor ons. Zoals het hoort!

Erg behulpzaam

In2Solar was erg behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen over zonnepanelen. de offerte stond snel beschikbaar en na akkoord ook vlot gehandeld.

Geen spijt van in2solar

Ik heb geen spijt van mijn beslissing om zonnepanelen van in2solar te nemen.

Dubbel blij van het zonnetje

Ik wordt elke keer blij als ik naar het zonnetje kijk, wetende dat er nu ook energie mee gewonnen wordt bij ons thuis :)

Heel blij mee!!

Dankzij In2Solar kan ik nu mijn eigen duurzame energie opwekken. Het team was deskundig en efficiënt en installeerde de zonnepanelen met de grootste zorg.

Super service

Snel geholpen. professioneel bedrijf.

Ecologische voetafdruk verkleind

In2Solar heeft me geholpen om mijn ecologische voetafdruk te verkleinen. Het team was zeer efficiënt en installeerde de zonnepanelen snel. Ik ben tevreden met het resultaat en zou In2Solar aanraden aan iedereen die op zoek is naar duurzame energie

Goede service. goede omgang van zaken

Meer hoef ik niet te zeggen . Aanrader!

In2solar zou ik aanbevelen

Ze gingen professioneel te werk en het was vlot voor elkaar. Top bedrijf!

Zeer goeie service

Blij mee!

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.