Op enkele punten na perfect

Voor de installatie van de zonnepanelen liep vrijwel alles op rolletjes! Afgezien van af en toe een miscommunicatie, welke vlot opgelost werden.

Verwachtingen overtroffen!

Mijn verwachtingen overtroffen! Het team was deskundig en efficiënt en installeerde de zonnepanelen met de grootste zorg.

Ik kijk elke dag wel even naar de meter

Een prettig gezicht als je de zon zo kan inzetten, Met de installatie is niets mis! Zouden zo weer voor in2solar kiezen als we het opnieuw zouden moeten doen.

Zeer blij met in2solar

In2Solar heeft me geholpen om mijn huis te verduurzamen met hun zonnepanelen. Het was een zeer efficiënt proces en het team was zeer professioneel en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zou In2Solar zeker aanbevelen

Probleemloze installatie

In2Solar liet de installatie van onze zonnepanelen soepel en volledig zonder problemen verlopen

Professioneel en deskundig

In2Solar heeft ons geholpen om onze ecologische voetafdruk te verkleinen. Dankzij hun zonnepanelen zijn we nu in staat om onze eigen duurzame energie op te wekken. Het team was zeer professioneel en deskundig. We raden In2Solar ten zeerste aan.

Nooit meer in het donker

Met de zonnepanelen van in2solar hoef ik niet meer in het donker te zitten. Snelle service !

Aanrader

Wat een geweldige service! Het team van In2Solar heeft me geholpen bij elke stap van het proces, van het kiezen van de juiste zonnepanelen tot de installatie ervan. Ze waren zeer behulpzaam en beantwoordden al mijn vragen. Kortom een aanrader.

Zonnetje in en op huis

In2solar heeft er voor gezorgt dat met hun zonnepanelen mijn energierekening het zonnetje in huis is.

Soepele installatie

De installatie van onze zonnepanelen door In2Solar verliep soepel en was volledig stressvrij.

Makkelijke overstap

De mannen van In2Solar hebben ons geholpen om de overstap naar zonne-energie soepel en gemakkelijk te maken, en we zijn erg blij met onze keuze.

Fijne resultaten

In2Solar heeft ons geholpen om ons huis te transformeren in een energiezuinige woning, en we zijn zeer tevreden met de resultaten.

Keurig gehandeld naar wens

De jongens van in2solar luisteren naar wat je zegt en maken op basis daarvan een passende oplossing. Dik tevreden met het handelen en plaatsen van de zonnepanelen.

Stralende investering

Met deze stralende investering zit ik de komende jaren goed. prima en vakkundig werk geleverd .

Trage start, snelle afwerking

In het begin was het stroef qua communicatie, maar dit hebben ze super opgepakt en opgelost! Heel blij met de service

Zonnigere energierekening

Ik ben zonnig gestemd sinds ik de zonnepanelen van in2solar heb :) Mijn energierekening wordt ook steeds zonniger.

één woord: geweldig!

Voor iedereen die een kwaliteit bedrijf zoekt die hun afspraken nakomen, daarvoor moet je bij in2solar zijn. Netjes afgehandeld van begin tot het einde.

Top bedrijf!!

Heel blij met mijn nieuwe zonnepanelen! Ze hebben een goede service geleverd

Mijn dak is beter door in2solar

Elk stukje dak ligt nu bedekt met zonnepanelen. Bedankt jongens!

Prima ervaring met in2solar

We zouden In2Solar ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige zonnepanelen en uitstekende klantenservice.

Goeie service

Snell installatie en professionele service!

Slechte communicatie, slecht bereikbaar, niks willen oplossen

Wij hebben medio december onze zonnepanelen laten neerleggen door in2solar. Dit gebeurde uiteindelijk nadat wij zelf 5x een nieuwe afspraak hebben geprobeerd te maken. Bedrijf liet de eerdere 4 keer ook niet weten dat de afspraak niet door kon gaan. Nadat de panelen waren gelegd, kwamen we er naar enige tijd achter dat de kabel van de zonnepanelen gewoon los over ons dak is gelegd. We hebben geprobeerd contact te krijgen. We werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk nog een poging gedaan via een e-mail en een aangetekende brief waarin we het bedrijf in verzuim stellen. Deze hebben ze ontvangen, maar nooit gehoor aan gegeven. Wij raden dan ook niemand aan om met dit bedrijf in zee te gaan. Als alles in één keer wordt gelegd, dan heb je geluk. Gaat er iets mis, dan laten ze je ronduit stikken.

Wat een associaal klantonvriendelijk bedrijf

Na een mooi verkoopgesprek met Remge en het bespreken van de afwerking akkoord gegaan met de plaatsing. Het maken van de plaatsingsafspraak verliep al niet soepel. Je zit te wachten maar ze komen niet opdagen zonder enig bericht. Yea uiteindelijk komen ze de panelen plaatsen hebben ze weer de kabels niet getrokken voor de aansluiting naar de omvormer. Wederom weer aan de lijn met kantoor om de zaken te regelen. We bellen u zo terug… wat in hun termen betekent u belt zelf wel weer terug. Wederom weer verschillende afspraken gemaakt waar zij/ de monteurs niet op kwamen dagen. En zodra je boos of geïrriteerd raakt hierdoor net de persoon aan de andere kant het je nog kwalijk neemt ook. Na hoop gezeur is de kabel aangesloten en werkte de panelen. Helaas kwamen we tot de ontdekking dat de kabel van de panelen achter naar de panelen voor bloot over de stenen nokvorst is gelegd. Deze actie was wederom niet volgens de afspraak gedaan. Met Remge was afgesproken dat de kabel onder de nokvorst doorgelegd zou worden. Wederom weer hoop gebel met kantoor en wederom de dikke we bellen u terug middelvinger. Na weer verschillende afspraken en niet op komen dagen sturen ze een team langs zonder materialen en dit deden ze nog maar liefst 2x. De irritatie werd alleen maar groter en uiteindelijk besloot in2solar maar wij hebben ons geld binnen, de klant betaald zelf maar een dakdekker om de kabel weg te werken. Hiermee gingen wij dus niet akkoord waarna wij vroegen om nu iemand van de directie te spreken te krijgen. Dit was volgens de persoon aan de telefoon Senie Troost. Na gesprek te hebben gehad met haar en de belofte dat zij het op ging lossen voor ons kregen wij weer na verschillende keren terug bellen te horen dat Marc ( de directeur) van mening was dat zij dit niet op gingen draaien voor de kosten van het wegwerken van de kabel. Na verschillende aangetekende brieven en het in gebreke stellen en het in verzuim stellen van hen als bedrijf laten zij niks meer van zich horen.

Goede klantenservice

blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. De installatie van mijn zonnepanelen was eenvoudig en de klantenservice was heel goed.

Zeer tevreden over in2solar

Ik ben zeer tevreden met de installatie van mijn zonnepanelen door dit bedrijf. Het personeel was vriendelijk en professioneel, en de panelen werken perfect.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.