Aanrader!!

In2Solar's panelen hebben mijn energierekening drastisch verlaagd. Ik zou ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar zonnepanelen.

Mooie installatie voor een scherpe prijs

Goed geadviseerd vanaf de oriëntatiefase. Ondanks de niet standaard situatie van ons huis, uiteindelijk netjes opgeleverd.

Persoonlijke afspraak en plaatsing netjes

Adviseur kwam zelf langs na het eerste contact via telefoon. Eerst is ons dak nagemeten en daarna bij ons thuis direct van haar de uitwerking en offerte gehad. Deze samen doorgenomen. Fijne ervaring na eerder na online zoektocht van anderen offertes op afstand te hebben gekregen. Legplan op ons verzoek bij installeren nog iets aangepast en was ook geen probleem.

Dikke aanrader!

Korte lijnen met Dominic en persoonlijk advies aan huis. Direct offerte in de mailbox en installatie op korte termijn. De installateurs waren vriendelijk en de installatie is in één keer goed afgerond. Diezelfde dag inzicht in de opbrengst van de panelen in de Enphase applicatie. Ik raad In2Solar daarom ook aan richting anderen.

Goed advies en snel geleverd

Prettig gesprek gehad, omdat we zelf wel zonnepanelen wilde maar geen verdere kennis van hadden. Fijne uitleg en hebben onze keuze daarop gemaakt. Na 4 weken waren we al aan de beurt om te monteren. Blij met het resultaat.

Komen de afspraken na.

Goede afspraken gemaakt met Senie, En de afspraken zijn nagekomen. De monteurs waren zeer correct en vriendelijk en hebben regelmatig gevraagd of ik met bepaalde zaken akkoord ging. Al met al zeer tevreden met de installatie.

Perfect geregeld, vanaf aanvraag offerte t/m installatie van de panelen.

Plaatsen van de panelen en installatie uitgevoerd door keurig personeel en in gezamenlijk goed overleg.

Dankjewel In2Solar!

We hebben nu een betrouwbare bron van groene energie en merken al een aanzienlijke besparing op onze energierekening!

vakmensen!

Moai team meat flink wa ervaring

Mooie gedaan mannen

Mooi geïnstalleerd met hier en daar wat problemen kwa communicatie maar voor de rest top!

Service perfecto!

Hele goeie service en communicatie. Begeleid in elke stap!

Snelle levering

In2Solar heeft ons voorzien van hoogwaardige zonnepanelen en de installatie was probleemloos.

Echt tevreden

We zijn zeer tevreden met de service van In2Solar. Ze waren zeer professioneel en beantwoordden al onze vragen geduldig. De installatie verliep vlot en het team zorgde ervoor dat alles netjes en georganiseerd was. We zouden In2Solar zeker aanbevelen aan anderen.

professioneel bedrijf

Goede service, zeker aan te raden. Hier en daar wel wat miscommunicatie.

Top team!

Zorgvuldige installatie gehad en een mooie offerte gekregen

Leuke mensen

Zeer goede ervaring met In2Solar gehad tijdens de installatie.

Goede lui

Personeel was snel en de installatie was zorgvuldig

Top bedrijf

In2Solar heeft onlangs zonnepanelen op ons dak geïnstalleerd en we zijn erg onder de indruk van hun professionaliteit en vakmanschap. Het hele proces verliep soepel, van het eerste contact tot de uiteindelijke installatie. De installateurs waren zeer deskundig en werkten efficiënt. Onze zonnepanelen werken perfect en we zien nu al een aanzienlijke verlaging van onze energierekening. Bedankt voor de service!

Professioneel bedrijf voor je zonnepanelen

Professioneel bedrijf voor je zonnepanelen met hier en daar nog wat verbeterpunten kwa communicatie. Hoe dan ook zeker aan te raden.

Spoedige installatie met super kwaliteit

Na het prettige gesprek met Mark van In2Solar is onze installatie zeer spoedig geïnstalleerd. Communicatie ging zeer soepel. Moet zeggen dat wij even schrokken van andere reviews, maar hebben wij totaal geen last van gehad. Bedrijf om aan te bevelen.

Het duurt wat..Maar je hebt wat!

Tevreden!!!

Goed geholpen. Zonder gezeur

Eerste contact met Senie was goed. Ze konden zeer snel leveren(+/-4 weken). Alleen ik had geen tijd dus mooi samen een datum geprikt. Binnen 2 uurtjes 8 panelen geplaatst. twee weekjes later de elektricien langs om alles aan te sluiten. En de panelen doen het. Voor mij een goed bedrijf. Het enige wat ik als advies voor het bedrijf zou willen aangeven is. Iets beter communiceren met de klant en niet wachten tot deze hun beld. Ik ben verder altijd vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen. Pas betaald nadat alles werkte.

Een goed werkende & netjes aangelegde zonnepaneleninstallatie

Het advies van Remge was prima en servicegericht. Na akkoord van de offerte verliep de planning soms wat rommelig. Bij de installatie is goed en zorgvuldig gewerkt door nette medewerkers.

Leuk bedrijf met goed personeel

Top installatie!

Gerda

Goede installatie, top

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.