Fenomenale service

Ik heb vorig jaar een pracht exemplaar van een RAM gekocht bij Millbrooks te Nuland. Buitengewoon vriendelijke eigenaren ( Margot & Roland) welke graag met de klanten meedenken. Een paar keer gaan kijken en ze een shit load aan vragen te hebben gegeven welke naar volledige tevredenheid werden beantwoord heb ik een Maximum Steel exemplaar bij Millbrooks gekocht begin 2020. Nog steeds geen spijt van. Alles is volgens afspraak gegaan. Over de service en garantie maar te zwijgen. Deze is fenomenaal. ik heb een paar kleine issues gehad met de RAM, maar deze werden zonder pardon volledig en kosteloos opgelost. Margot & Roland weten absoluut wat service is!!!!!!! Mijn volgende RAM ga ik daar wederom kopen. Groet Danny

Super goeie service

Geen standaard autobedrijf echte liefde voor het vak hebben ze en altijd goede service

Alles goed

Ik.zeg alles goed .. Goeie informatie. Fijne mensen om mee te werken . Top

Prima geregeld

Netjes onderhoud weer verzorgd en vriendelijk geholpen

prima geregeld

prima geregeld netjes en vriendelijk behandeld

No nonsens vakmensen, hou ik van !

Mooi bedrijf !

Uitstekend,vriendelijke en behulpzame

Zeer net en vriendelijk bedrijf, dat zijn ervaring met trots deeld. Ook zijn ze zeer behulpzaam met zowel de verkoop als inkoop, en denken met je mee.

Correct bedrijf, nette behulpzame mensen

Fijn bedrijf , zal er mijn volgende ram zeker aanschaffen. Behulpzame mensen , in een woord top!

meteen geholpen

gastvrij ontvangen, gingen meteen aan de slag om de storing te verhelpen

Perfect geregeld !

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel met hart en passie voor de zaak. Niks is te veel gevraagd en denken graag mee met de klant, zeker een aanrader dus !

Precies hetgene wat je van een goeie garage mag verwachten!

Keurig volgens afspraak en goed geregeld!

Zoals altijd zeer goed

Gemoedelijk

Fijn om ergens te komen waar ze wel naar je wensen luisteren. En dat is zeker niet overal zo, weet ik uit ervaring. Ook aftersales is fijn geregeld. Aanrader!

Onze ervaring met Garage Millbrooks was bijzonder goed. De gemaakte afspraken zijn keuring na gekomen en ook voor meerkosten zijn we bijtijds geïnformeerd. Kortom, prima ervaring.

Correct bedrijf met een goede service

Hier kan je gerust je auto brengen voor onderhoud! Auto aankopen (nog) geen ervaring mee, maar dat zal in de toekomst vast goed komen! Leuke aardige mensen met goed contact. Auto wordt keurig onderhouden met goed overleg. Goede service!

Er waren wat problemen maar die zijn meteen opgepakt en opgelost

Super !!

Heel fijn bedrijf met top service en kennis van Dodge. Absolute aanrader mocht je van plan zijn een Dodge aan te schaffen.

Tot nu toe Sales top geregeld.

Zowel met de verkoop als de aflevering goed geregeld Ook de aftersale is goed

Leuk bedrijf met mooie auto s en vriendelijke en gastvrije mensen

Snel geholpen

Prima ervaring. Snel een afspraak en goede service.

Toppers

Goed en netjes behandeld klasse

Altijd top service!

Hier word je altijd goed geholpen, denken met je mee en gaan voor het beste voor de klant. En dat met Brabantse nuchterheid, en geen gladde verkooppraatjes. Nogmaals Top!

Uitstekende service en advies

Ze nemen de tijd voor een persoonlijke advies op maat

Je hoef maar te bellen en ze regelen het

Smorgens auto wegzetten en savonds weer gelijk ophalen ideaal.

Industriestraat 2

5391BR Nuland