Professioneel vakkundig klantgericht klantvriendelijk in een word geweldig

altijd top service

Met storing gekomen voor uitlezen en eventueel afspraak makken voor reperatie, maar het was niet nodig de monteur heb gelijk het gefixt. Top Service en lekker kop koffie

Heel goed geholpen

Gezellig menselijke bekwaam

Goede service Komen afspraken altijd netjes na En eventuele problemen worden bij Millbrooks altijd opgelost Kortom een bedrijf met passie voor het geen wat zij doen

ben zeer tevreden over dit bedrijf!

ik heb een afspraak in de werkplaats, werd goed geholpen en kon vlot weer na huis! een bedrijf die zich aan de afspraken houd. ben zeer tevreden!

Klant vriendelijk

2,5 jaar geleden mijn eerste RAM daar gekocht en zeer tevreden over de mensen op kantoor en in de werkplaats. Ze zijn klant vriendelijk en niet opdringerig.

heel fijn geholpen

Vriendelijke ontvangst en vakkundige service

Sinds februari mijn eerste RAM aangeschaft, net eerste onderhoudsbeurt achter de rug. Zeer tevreden!

super !!!

super geholpen en afgehandeld

In 1 woord: Fantastisch!

Leuke mensen! Correct bedrijf! Wederzijdse gunning! Iedereen die een pickup zoekt of een goed onderhoud adres, dan ben je hier op het juiste adres!

Ik vind het goed.

Klantgerichtheid

Vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijk en een goede service

Spullen prima geregeld !!!

Ik heb onderdelen besteld. Deze zijn keurig geleverd. Voor mij een prima ervaring met 5 sterren.

Professionele vakkundige monteur

Mijn Toyota Tundra had diverse foutmeldingen en motor storing. Deze is opgelost door de monteur, en de factuur viel niet tegen

Alles goed geregeld

Afspraak nakomen

Prima geregeld

Mijn Dodge heeft een grote beurt gehad. Alles prima en volgens afspraak uitgevoerd.

wordt netjes geholpen

ik word netjes te woord gestaan

Altijd goede service + pro-actief!

's Avonds een appje sturen en direct de volgende ochtend om 08:00 uur gebeld worden; dat is pas service!

keurig en correct geregeld

Fijn bedrijf me eerste auto bij jullie gekocht komt vertrouwd en eerlijk over me ervaringen zijn goed en hoop nog lang met jullie zaken te doen.

Elke keer erg vriendelijk geholpen! Erg mooie zaak ook, zowel de auto's als het interieur.

Je blijft er rond kijken... naar de auto's en alle details in het interieur. Op z'n Brabants, ''een kei mooie zaak''! Leuk en vriendelijk personeel Een aanrader!

Goede hulp en service aangeboden gekregen. Probleem met mijn auto was snel verholpen.

ik heb maar 1 woord TOP

super vriendelijk snelle service en hophopgaserop

top service, zoals altijd

Top service , zoals altijd

Vriendelijk, bekwaam, aanrader!

Voor onze Dodge RAM 3500 truck zijn we al een paar jaar klant bij Millbrook's USA Cars. De ontvangst in de puur Amerikaanse ambiance is al leuk, de koffie is goed en contact met personeel is prima. 1 Verbeterpuntje is tijdig doorgeven als er voortgang of tegenslag is, maar dat is ook het enige. Aanrader!

Behulpzaam

Zeer meedenkend en behulpzaam! Fijne mensen!

Industriestraat 2

5391BR Nuland