Storing aan dakraam onder service/ garantie opgelost . top geregeld!!

goede proffesionele service op schitterende locatie

Alsof ik in de USA een onderhoudsbeurt heb uit laten voeren :)

Top service!

Gewoon een goed georganiseerd bedrijf. Vriendelijke personeel, mooie omgeving en een lekker bakkie koffie. Zeker een aanrader!

Gewoon goede service

Goede service en kwaliteit

vriendelijk , behulpzaam , klant gericht

vriendelijke behulpzame mensen. , goede service. , kortom dit bedrijf is aan te bevelen

Tot nu toe zeer tevreden.

Eerste auto bevalt goed de nieuwe wachten we nog op hopen dat hij er snel is.

Goed bedrijf met vakkundige mensen

Ik ben erg tevreden en netjes geholpen bij aankoop van een limited. Ik zou het bedrijf aan iedereen aanraden wanneer je een dikke pick up wil aanschaffen.

Altijd vriendelijk en oplossingsgericht!

Mijn Ram nu 3 jaar geleden gekocht bij Millbrook’s en tot op de dag van vandaag nooit geen spijt gehad! Beurten en reparaties worden keurig uitgevoerd.

Fijn bedrijf.

Tijdens een service beurt wacht ik er altijd op, mijn auto staat dan ook binnen 5 minuten op de brug om er aan te beginnen zodat ik geen 10 minuten te lang hoef te wachten.

Echt super geholpen!

Ik ben echt zo goed geholpen hier aan de auto waar ik al heel lang naar op zoek was. Ben ook zeer tevreden over de klantvriendelijkheid bij dit prachtige bedrijf Zou iedereen die op zoek is naar zo’n auto aanraden om hier een te gaan kijken

Fijne service

Via de vorige eigenaar van mijn dodge hier terecht gekomen. Het is een uur rijden voor mij maar Dat is de moeite waard. Dat zegt al genoeg.

kundig en vriendelijk

hebben echt verstand van pick up dus was snel opgelost en werd vriendelijk geholpen aanrader voor onderhoud

Behulpzaam als altijd

Inmiddels zijn we al een aantal keer bij Millbrook’s geweest voor onderhoud of reparatie. Keer op keer wordt er met ons meegedacht, wordt er op korte termijn een afspraak gepland, worden we bijzonder hartelijk ontvangen en uiteindelijk dus snel en vakkundig geholpen. En het wachten tijdens een reparatie is alles behalve vervelend, want de inrichting en aankleding van het bedrijfspand is onderhand museumwaardig. Zelfs als je er niet hoeft te zijn voor reparatie of onderhoud is een bezoekje de moeite waard.

Prima geholpen. Goeie mensen. Geen flauwekul Goed bedrijf. Mijn volgende Dodge koop ik bij Millbrooks!

klantvriendelijk en goed

Wordt netjes ontvangen goede service en zeer klantvriendelijk

Hatseflats

Niks meer aan doen

Toppie

Vriendelijk uitstekende service echt een aanrader om hier te kopen

super bedrijf goede service

service is goed mensen zijn vriendelijk verstand van de auto.s die ze verkopen koffie staat klaar mijn volgende koop ik ook weer bij millbrooks

Altijd een goede service

Kom er nu al meer als 2 jaar en wordt altijd goed geholpen

Service en gezellig

Altijd goed daar, en goei koffie

Top bedrijf!

Klantvriendelijk, duidelijk, eerlijk. Super bedrijf!

Plezierig en heel professioneel

Goed ontvangen, prettig communicatie en zeer vak bekwaam

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld en opgelost

Gewoon vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk ontvangen en alles volgens afspraak na gekomen

Ik had een klacht over het spuitwerk van mijn tonneau cover. Millbrooks heeft dat opgepakt en prima opgelost.

Industriestraat 2

5391BR Nuland