Tot nu toe goede service

Geweldige service van mensen met passie voor hun zaak.

Goede service. Zeer behulpzaam bij problemen of vragen. Meedenken met de klant. Gerichte aanpak van problemen, denken in oplossingen.

Super bedrijf met nette prijzen

Goede en fijne zaak.

Altijd volgens afspraak, altijd gastvrij

Nu toch al geruime tijd klant en in al die tijd alles volgens afspraak, werkzaamheden met verstand van zaken uitgevoerd, vriendelijke en gastvrije ontvangst en sinds de nieuwe locatie gewoon een prachtige ‘snoepwinkel’ voor deze liefhebber van de RAM.

Klantvriendelijk, professionele uitstraling, echte Dodgeliefhebbers.

Mijn eerste keer bij Millbrooks voor een grote beurt en een lijstje met zaken die nagekeken moesten worden. Ik werd vriendelijk onthaald met een kop koffie, daarna even samen naar de auto kijken, alles nog even goed doorgesproken, leenauto mee en weer weg. Volgende dag werd ik netjes gebeld met de stand van zaken, wat er nog moest gebeuren etc. , prijsopgave van de nog uit te voeren werkzaamheden (onderdelen schatting uren). Kortom, hier vertrouw ik mijn Dodge aan toe de komende jaren.

Belde smorgens voor een probleem aan mijn lpg tank kon de zelfde dag terecht en aardig personeel tevreden jullie hebben er een klant erbij

Fantastisch geholpen

Aftersales pakket genomen Na een jaar blijkt verkeerde pakket gemonteerd Omgewisseld voor bestelde pakket Zonder welles nietes opgelost klaarrrrrrrrrrrrrrrr

Uitstekend!

Alleen maar heel positieve ervaringen met Millbrooks. Zowel voor als na de aankoop is de service uitstekend, je word altijd vriendelijk te woord gestaan, en ze hebben veel kennis van de auto’s die ze verkopen en geven dus ook uitstekend advies.

Auto weer inorde

Duurde iets langer omdat er nog wat extra's gedaan moest worden maar kon goed zitten onder het genot van een kopje koffie zo ging de tijd weer snel

Top bedrijf

Top bedrijf Klantvriendelijk En mocht er wat zijn kan je super snel terecht. Hebben super veel ervaring en vakkennis Aanrader

Goede service, vriendelijke mensen

Goede service, vriendelijke mensen

Super toffe mensen

5 jaar geleden chevy van camper gekocht aanrader altijd vriendelijk en voor alles een oplossing in overleg ,,top dikke 10

Top service en snel geholpen.

Altijd goed

Uitstekende service en echte mensen.

Geweldig bedrijf met mensen die 100% service ademen.

Na lang twijfelen of er een nieuwe bus moest komen, of een keer de stap te maken naar Dodge de knoop doorgehakt. Bezoekje gebracht en na wat testritten met diverse modellen compleet verkocht. Helaas wat lange levertermijn ivm Corona. Maar eenmaal in bezit mega tevreden. Alles aangepast naar wens. Na een week al een paar transporten gedaan. Besloten om hulp luchtvering eronder te maken. Vrijdags gebeld, zaterdag al eronder. Super zulke service en meedenken met de klant. Deze mensen ademen Klantvriendelijkheid en service. Ik kan iedereen Millbrook’s aanraden.

Ik heb enige tijd geleden m n dodge ram gekocht bij millbrooks met volle vertrouwen. De verkopers en monteurs kwamen zeer professioneel over en dat deed me direct een vertrouwd gevoel geven. Nou ben ik een 4,5 maand later dat zich wat kleine probleempjes voordeden bij m n dodge,contact met ze opgenomen en meteen hebben ze me goed terwoord gestaan . Bij m n aankoop konden ze geen garantie geven ivm het aantal km op de klok maar ze beloofde me niet in de kou te laten staan . Nou hebben ze alle probleempjes netjes opgelost en belde dat ie klaar was. Ben hem vandaag gaan ophalen met een zware beurs hahahhaha Nou kreeg ik de rekening en ik schrok van het bedrag dat het zo laag was,deze mensen maken waar wat ze beloofd hadden ,ze hadden de helf op hun genomen en da s wat ik pas service en beloftes noem . Ik ken niet meer zeggen dan Ze zijn een betrouwbaar bedrijf dat hun woorden na komt ,en veel kennis in huis. Mijn volgende dodge komt zeker weten van hun af Bedankt voor de topservice en we zien mekaar weer bij de volgende onderhoudsbeurt Gr dave

Super!!!

Vriendelijk ontvangst, goede service!

Open en eerlijk met een ongedwongen sfeer op een betoverende Locatie!

Super team denkend in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden. Open en eerlijk met een ongedwongen sfeer. De Prijs-kwaliteitverhouding is naar mijn eigen ervaring goed tot zeer goed. De locatie is overigens betoverend en uniek... je merkt meteen dat het Millbrooks team gedreven word door passie voor hun vak.

Uitstekend geholpen door Davy.

Mijn verhoging aan de voorkant van de Ram voldeed niet aan mijn wensen, wat ik overigens zelf wilde bij de aankoop. De auto was aan de voorkant mega stug. Davy heeft het (na 5000km) er weer vanaf gehaald, nu veert de auto weer prima en rijd de Ram weer comfortabel.

Vlotte afhandeling van apk en onderhoud

Vriendelijk,,snel en vlgs afspraak

zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Na telefonisch afspraak was de apk en kleine beurt in een keer afgewerkt.

Top service en advies

Prettig, nemen de tijd Goede/betrouwbare auto’s

Fijne en hartelijke service!

Met open armen ontvangen worden en gezelligheid, maar vooral ook kennis en kunde. Fijn contact. Hele gave show room! Na een onderhoudsbeurt en wat noodzakelijk onderhoud rijdt de auto veel fijner dan ervoor. Waar een andere garage in weken tijd niet uit kwam, is hier in no-time doorzien en gefixt. Ik kom hier graag terug! Verbeterpuntje: nog net iets beter (meer tijdig) informeren en afgesproken items meenemen in de uit te voeren werkzaamheden.

Super vriendelijk

Heb nu sinds 2 maanden een dodge ram gekocht en ben zeer tevreden. Goed geholpen met de uitleg van de auto, is m'n eerste dodge namelijk. Uitstraling van het bedrijf is ook gaaf.

Liefde en passie voor USA Cars

Staan altijd voor je klaar! .met een woord mensen die hun passie liefdevol waar maken.dit bedrijf is aanbevelen een tevreden klant!

Industriestraat 2

5391BR Nuland