Goed bedrijf en komt al zijn afspraken na

Ze verkopen mooie auto's als er iets achteraf niet goed is wordt het netjes geregeld. Zo'n eerlijk bedrijf zie je zelden

vriendelijk goede service top auto

auto gekocht zeer goede service en vriendelijke mensen koffie staat klaar bij binnenkomst

Prima geholpen en prijs volgens afspraak

Mooi bedrijf. Goede service

Top service !

Korte lijntjes, snelle acties en reacties. Aanrader

goed geholpen

afspraak gemaakt toen werd ik gebeld of bepaalde dingen moesten doen

Vakmensen, nette prijzen, all about usa trucks!

Dit bedrijf ademt American pick up's en met name Ram. Ze kennen deze auto's van binnen en buiten en toen ik de rekening kreeg was ik positief verrast! ook goed advies over de fiscale mogelijkheden! van kantoor tot aan werkplaats, het ziet er allemaal netjes en georganiseerd uit, ook alle mensen die ik er heb gezien waren hard aan het werk maar wel in een relaxte sfeer. als automonteur wil je hier werken en als auto bezitter wil je hier je onderhoud/aanschaf doen!

Goede service tegen scherpe prijzen!

Kleine beurt en aanpassing koplampen ruim binnen de geplande tijd uitgevoerd. In plaats van de geschatte 3 uur, werd ik binnen 2 uur geholpen. Ook was ik aangenaam verrast door de schappelijke prijs voor een kleine beurt. Voor de volgende beurt ga ik zeker weer naar Millbrooks!

goede service

Doen het goed en netjes,gastvrij,pas nog in een demo gereden,ze zijn gewoon netjes en correct

Goede communicatie en klantgericht

Perfecte service en vriendelijk personeel houden je op de hoogte tijdens de werkzaamheden. Roland & Margot top bedrijf.

Ben zeer tevreden

Zeer goed bedrijf

Altijd snel en vakkundig geholpen. Zeer vriendelijk en weten wat ze doen

Betere klantvriendelijkheid ken je niet wensen

Ik kwam er als leek terrecht bij millbrooks Was al jaren aan het twijfelen of ik een ram zou nemen . Ben telefonisch in contact gekomen met verkoper Paul die me op alle vlakken heeft geadviseerd ,en top geadviseerd. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor een mooie ram . Vandaag heb ik deze mogen ophalen en zoals altijd staat er bij millbrooks de deur wagenwijd open met het vriendelijke personeel. Ik ben blij dat ik er terrecht ben gekomen bij deze mensen met alle ervaring en expertise die ze in huis hebben Gehele team BEDANKT VOOR ALLE MOEITE DIE JULIE VOOR ME GEDAAN HEBBEN. Ik raad dit bedrijf iedereen aan Nogmaals bedankt en zeer zeker dat we ons weer zien

goede en nette service en gastvrijen mensen

je word netjes geholpen en denken met je mee en er word netjes overlegt. je word vriendelijk ontvangen en geholpen, en afspraak is afspraak

Professional bedrijf.

Staan altijd klaar

Een goede garage met de nodige kennis

Probleem netjes en correct afgehandeld

Goed geregeld

Goed behandeld , vriendelijke mensen En lekker kopje koffie

Zeer vriendelijk mensen, goed geholpen

Bij Millbrooks ben je aan het juiste adres wanneer je op zoek bent naar een andere auto. Zeer deskundig personeel, vriendelijk en behulpzaam. Wanneer er problemen zijn, wordt er altijd naar je geluisterd en de punten allemaal netjes opgelost.

Zeer vriendelijk ontvangen!

Langskomen Met de vraag of het allemaal mogelijk is... 5 weken later met een Dodge wegrijden! Top service!

Gewoon Oplossen

Mooie woorden die ze ook waarmaken. Gewoon Goed.

Zeer goede ervaring met grote klasse

Dikke prima zeer goede service

Klantvriendelijk en zeer tevreden over de service

goeie service vriendelijk personeel

fijne service en je word goed en snel geholpen

Topservice!

Fijne mensen, gezellig, heerlijke koffie en een supergoede service!

Industriestraat 2

5391BR Nuland