Hartelijk en vakkundig

Voor onze “nieuwe” auto op zoek naar een geschikte partij voor het onderhoud. Die hebben we gevonden. Vanaf het eerste moment een warm welkom. Letterlijk, met koffie bij de kachel. Er werd de tijd genomen, we kregen goed advies en de reparaties zijn spoedig en goed uitgevoerd. Het totaalplaatje klopt gewoon. Wij hebben onze partij gevonden.

Super service

Alles netjes opgelost goede service!

Geen opmerkinge

Graag stoppen met beoordelingen, bij elk bezoek wordt als hinderlijk ervaren

Zeer goed geholpen.

Deskundig en alles volgens afspraak geregeld.

netjes en goed geholpen

mijn Dodge Ram V8 uit 2015 gekocht in januari 2021 bij Millbrooks In Nuland , een storing / reparatie aan mijn bestuurders stoel gehad , netjes en goed geholpen . in korte tijd opgelost en goede service van Millbrooks USA Cars nuland een Aanrader om hier een leuke Dodge Ram te gaan kopen voor Service en Kwaliteit. Vriendelijk en Behulpzaam Personeel voor info . koffie of frisdrank staan gereed bij een bezoek aan de showroom in Nuland .

geweldige baliedame

goede ontvangst Veel begrip alleen vergeten, zuinigheid, verdamper te vervangen. Gaat nog wel effe volgens monteer. Had gezegd, alles maken, dus ook een verdamper vervangen die niet 100% presteert. Doen ze bij de volgende beurt wel. Achterlichtjes enz vervangen maar geeft helaas alweer storing ook al doet hij het nog wel. Eeste service die ik daar heb laten geven. Ga zeker terug. Heb er ondanks 2 aanloopprobleempjes wel een fijn gevoel bij. Ook performance remmen gemonteerd, werd aanbevolen en dat is inderdaad een SUPER tip geweest. Echt een stuk beter.

Top service, meedenken, volgende keer weer

Onze diverse ervaringen met verschillende Dodges zijn erg goed. Zowel bij aanschaf als onderhoud, kennis van zaken. Normale prijzen, originele onderdelen. De mensen zijn ook liefhebbers en dat blijkt uit alles. Erg blij met Millbrook's.

Vriendelijk

Mijn Dodge rambox aan hun verkocht, meteen geld en factuur, top Huub

goed geregeld en mee gedacht

erg goed

Behulpzaam en goed geïnformeerd

Goed geholpen, heerlijk kunnen wachten bij de kachel als er wat aan de auto was werd je erover geïnformeerd en de koffie was goed ...

Goede communicatie, vriendelijk en gewoon goede service. Denk dat er meer tevreden klanten zijn want het is er altijd druk!

altijd vertrouwd en goed

het feit dat het 'gewoon' altijd goed is, is op zich al bijzonder. Na verhuizing moet ik er een uur voor rijden, maar dat is echt maar een heel kleine moeite.

Klant vriendelijk snelle service

Vriendelijke en behulpzam personeel altijd in voor een praatje

Top bedrijf met top service!!

Een goed en vakkundig autobedrijf met niet alleen goede auto’s maar ook goede aftersales. En dat vind ik zeer belangrijk!! Brabantse nuchterheid.. ✔️✔️

Goeie service

Ervaring is altijd super hier!

Meedenken, helpen en oplossen

goede ontvangst

goede uitleg van de auto,s maar wie zelf kan betalen en berekening btw mag beter op papier

Goede service en klantvriendelijk

Nieuwe Dodge gekocht bij Millbrooks in jan 2020, tot zover tevreden over de auto en de service.

Wordt fijn te woord gestaan en snel en goed geholpen.

Men is er vriendelijk en ik wordt elke keer netjes en snel geholpen.

Kwaliteit

Veel keuze van Dodge ram vriendelijke verkopers . Goede service met kennis van zaken

Super bedrijf!

Je wordt altijd netjes en snel geholpen. Goede service ook qua onderhoud auto.

Nette zaak

Nette zaak met professionele mensen.

Prima service ,aardig vakkundig personeel

Ik wordt altijd netjes geholpen

Goed snelle en fijne service met mensen die passie hebben voor hun werk

Super Garage

Dit is echt een bedrijf waar ik graag kom, ook voor onderhoud en reparatie wordt goed geholpen en weten waar ze over praten.

Industriestraat 2

5391BR Nuland