Filters

8

snel en flexibel

openingstijden vanaf 7 uur smorgens snel aan de beurt, vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Goede zorg en uitleg

Ik ben zeer tevreden over hoe we als gezin worden geholpen! Ze geven goede uitleg bij de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
9

Heel lief voor mn zoontje

Mn zoontje moest voor t eerst geboord en er werd alle tijd en aandacht aan besteedt. Geen traumatische ervaring. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

tevreden

goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

ben heel tevreden.

tijd en aandacht voor mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Top

altijd goed en netjes geholpen. Erg vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Vriendelijk, zorgvuldig, professioneel

Tandarts + mondhygiënist

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
7

Fijne tandartspraktijk

Nette bejegening, communicatie is goed. En behandeling loopt ook prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prettige tandartsen en vriendelijk personeel

Deskundige mensen en snelle behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Blij met mijn mondhygieniste Elvera.

Mijn vaste tandarts is van Rij zelf maar die is er niet meer of nooit wat ik heel erg vind. Waarom, omdat ik bang ben voor tandarts en veel vertrouwen in hem had en mij goed voelde bij hem. Ik ga mijn vertrouwen de volgende x vestigen op Bas. Die heeft een inplantaat geplaatst bij mijn man en zeer goed verlopen is. Dus in mijn ogen een deskundige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Goede praktijk met goede zorg

Goede behandeling waarbij er met goed overleg tot een gedegen keuze voor een behandeling is gekomen. Goede service en prettig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prima

Het ging wel een beetje vreemd. Bij nadat mijn kies gevuld werd ben ik naar de mondhygiëniste gegaan. Nadat ze wat tandsteen weg heeft gehaald kwam ze er achter dat er een deel vulling weg was. Deze kon niet meteen gevuld worden maar moest ervoor terug komen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

fijne tandartsenpraktijk en mondhygiënisten

de afspraken bij zowel controle als mondhygiënist verlopen altijd op een rustige/kalme manier. Naar mijn idee wordt er een goede controle gedaan en eventueel aanvullend onderzoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Zorgvuldig en grote aandacht voor de patiënt

Een rustige en vooral vriendelijke benadering, een ontspannen sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Perfect behandeld

Marloes heeft mij fantastisch geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
7

Prima !

Prettig ( heb bijna nooit iets aan mijn gebit :)

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Goeie ervaring

Hele fijne tandarts praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Snel en vakkundig geholpen.

Persoonlijke aandacht en ook soepele samenwerking mondhygiëniste en tandarts. Erg prettig. Na afloop lang moeten wachten bij de balie voor een nieuwe afspraak, vanwege een lang telefoongesprek door de baliemedewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prima tandarts

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

afspraak op tijd afgehandeld

dit keer op de afgesproken tijd geroepen, vaak veel te laat tot 45 minuten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

kees aalbers

prima tandarts kundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
9

Professionele behandeling

Ik ben content met de laatste behandeling. Vriendelijk en kundig personeel .

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Een zeer prettige ervaring

Altijd vriendelijk, goede uitleg, nemen de tijd voor je, geen lange wachttijd en een goede nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Mijn evaring zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prima

4 sterren en geen 5, omdat het apparaat van de mondhygiëniste in revisie was. Handmatig is pijnlijker. Zou prettig zijn als de praktijk een reserve apparaat heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 14

3901 ET Veenendaal

0318 514 648

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.