Filters

10

geweldig

Samen met mijn jongste dochter bij de mondhygieniste en tandarts geweest. Zij wisselden van ruimte. Het was heel goed en efficient. Een mooie ervaring in Coronatijd. Ze wisselden elkaar af en de wachttijd tussendoor was relaxt door het fijne gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
9

Zeer tevreden

Behandeling en voorlichting enz. zijn naar tevredenheid verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

snel aan de beurt(wat niet altijd het geval is)

Deze afspraken liepen als een zonnetje * ad hoc nog een controle afspraak in kunnen plannen * de daarop volgende behandelafspraak ook snel gemaakt Ditmaal snel geholpen Normaal moet je nog wel eens lang wachten in de wachtruimte, maar nu (waarschijnlijk door corona maatregelen) snel aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Kantvriendelijk en professioneel

Na een minder prettige ervaring van een nieuwe tandarts. Kreeg ik de mogelijkheid om behandeld te worden door een tandarts na keuze. De behandeling was klantvriendelijk zoals ik altijd al gewend was in deze praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

vriendelijke, deskundige behandeling, duidelijke uitleg

vriendelijke, deskundige behandeling, duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Goed.

Alles is het oke' en corona proef.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
9

is als goed ervaren

is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Is goed

Ik vind het goed bij jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Prettige hulp

Goede informatievoorziening en veel geduld!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Zeer deskundig verzorgen van mijn gebit door de mondhygiëniste

Deskundige gebitsverzorging, plezierige bejegening, goede tips voor tandenpoetsen. Jammer dat mensen in de wachtruimte gewoon hun gezicht of telefoon aanraken na het reinigen van de handen (als dat gebeurd is...). Er stond wel een bordje met oproep, maar daar werd geen gehoor aan gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Vlot en goed.

Al jaren onze tandarts. En dat naar volle tevredenheid. Altijd vakkundig en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Gewoon relaxed.

Meestal nette en snelle behandeling (soms nogal "beginneling-niveau")

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Goed

Goed en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Snelle behandeling

Kon heel snel terecht en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Sympathieke tandarts

Redelijk op tijd aan de beurt. Aardig personeel. Enige is sinds mijn kies gevuld is wat gevoeliger gebit

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

goed !

Voor het eerst bij tandarts M geweest, mijn eerste ervaring met haar is goed, op mijn verzoek weggegaan bij vorige behandelaar omdat ik zelf niet geheel tevreden over was.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Goede ervaring

Ben goed en secuur geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Persoonlijk en heel vriendelijk

Er wordt de tijd genomen, er is veel persoonlijke aandacht door Marlous en Elvera en ik ga er altijd met een glimlach weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Gewoon goed

Netjes geholpen door kundige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Super goed!

Kwaliteit staat bovenaan. Zeer te spreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Gewoon top

Een prima tandartsenpraktijk. Kundig, correct en vriendelijk personeel. Goede behandeling. Alles ziet er netjes en schoon uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
7

Goed

Wordt altijd goed behandeld .

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Erg prettig en professioneel!

Wat een fijne zorgvuldige mondhygieniste had ik weer. Erg tevreden over de rustige manier van werken. De controles van de tandarts zijn ook naar tevredenheid. Erg blij en tevreden met deze tandartspraktijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Deskundig, betrokken, vriendelijk en alles verloopt vlot en snel.

Ik was altijd angstig voorafgaand aan een bezoek. Dat is nu voor 80% afgenomen. Ook heb ik plezier gekregen in het verzorgen van mijn mond en gebit door de goede uitleg en begeleiding van tandarts en mondhygiëniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 14

3901 ET Veenendaal

0318 514 648

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.