Prima
Zeer goede ervaring. Lekker rustig en duidelijk. Kort wachten en prettige omgang.
Geen problemen
Vriendelijk en kundig geholpen.
Fijn om controle door tandarts te combineren met mondhygienste
gewoon prima
Vriendelijk,duidelijk en meedenkend
Heel lief met kinderen en ik word zelf altijd snel geholpen. Blij met de duidelijk uitleg en de tijd die voor me wordt genomen.
Snelle behandeling en datum geprikt. Mensen hebben me goed geholpen
De tandartsassistente was top. Maar ik heb af en toe het gevoel dat ik niet eerlijk word geholpen. Er moest ineens van alles gebeuren en ik kreeg bijna geen tekst en uitleg, ik ben geen zeur, maar dit voelt bij mij niet goed. Ook vind ik het vervelend dat ik continu bij een andere tandarts wordt geplaatst zonder overleg.
Fijn dat er gezegd wordt welke handelingen er verricht gaan worden. De deskundige uitleg en rustige manier van werken zorgen voor vertrouwen. Er staat altijd iemand voor je klaar om evt. vragen te beantwoorden. Dit werkt drempelverlagend en geeft me een goed gevoel.
Een aantal weken geleden heeft tandarts Bas Weijers 2 implantaten geplaatst. Het geheel is zonder complicaties verlopen. Deskundig en vriendelijk geholpen. Ik werd geïnformeerd naar tevredenheid. Er was ruimte en tijd voor vragen. Ook enige tijd geleden een kroon laten plaatsen wat ook naar volle tevredenheid is verlopen. Als relatief nieuwe cliënt heb ik gemist dat de tandartsassistenten zich even voorstelden. Zeker in deze coronatijd, is het prettig om te weten wie er achter het mondmasker zit en hoe die persoon heet.
Van Rij Mondzorg ervaar ik als professioneel, Vakkundig en vriendelijk dat vinden mijn kinderen ook.
Vriendelijk en kundig
Ik ben niet zo'n held bij de tandarts. Ze houden daar rekening mee. Vragen regelmatig of het goed gaat en luisteren naar je, zodat je, ook als niet held, toch een held bent bij de tandarts. Mijn tandartsangst is van een 10 naar een 4 gegaan! Super tevreden met de lieve en geduldige tandartsen, assistenten en preventiemedewerker.
Ik heb vertrouwen gekregen in de aankomende behandeling. Alles is heel goed en rustig uitgelegd. Ik heb namelijk een trauma voor tandartsen .
Prima
Blij dat mijn kroon behouden kon blijven.
Prettig is een behandeling nooit.
Door de tandarts goed geholpen maar toen ik een vervolg afspraak moest maken was er niemand meer achter de balie en in de wachtkamer. Terwijl het nog voor 16.00 uur was was er niemand meer te vinden.
Wordt altijd super geholpen. Denken ook mee als iemand een eigen zaak heeft
Efficient
Nu Van Rij zelf niet meer werkzaam is als mijn tandarts heb ik een nieuwe collega van gem toegewezen gekregen. Gezien mijn gecompliceerde verleden op tandartsgebied stond ik versteld van zijn kennis omtrent mijn probleem. Had zich zeer goed ingelezen. Heb dus meteen alle vertrouwen in mijn nieuwe (jonge) tandarts.
Geen juiste klachtgerichtheid als je na drie maanden wordt gebeld dat je gaatjes hebt. Als er foto’s gemaakt worden en deze worden later gecontroleerd dan moet je je klant nabellen. Afspraak gemaakt om behandeling en nog extra uit te laten voeren. Vervolgens onjuiste inschatting van tijd. Waardoor je nogmaals terug moet komen. Oh en ook nog een keer terug door het onjuist afvlakken van de vulling door hoogte verschil. Dus neem dit svp mee
Ervaring is prima alleen heb ik niet begrepen waarom ik op een foto die gemaakt is in september pas in december ik een reactie kreeg van uit de tandarts. Ik dacht geen bericht dan is er niets aan de hand!
Kanaalweg 14
3901 ET Veenendaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.