Filters

8

Prima tandartsenpraktijk

Als ik bel voor een afspraak, word ik snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Goed

Deskundig, klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Vriendelijk en kundig

Ieder is vriendelijk en vragen worden geduldig beantwoord. Ook de corona maatregelen worden goed toegepast.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

prima

wij zijn blij met deze tandarts, kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Tand- en mondverzorging in goede handen

Behandelingen worden bij mij altijd goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Prima

Op tijd en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

‘Tis alsof je gebit een dagje naar een wellness centrum gaat..

Een heel schoon en opgeruimd pand. Stuk voor stuk; Uiterst correcte, professionele, goed gemotiveerde maar vooral vriendelijke mensen. Je machteloos kunnen overgeven aan de kennis en kunde van een tandarts (—assistente / mondhygiëniste) vergt afgezien van moed, vooral vertrouwen. Ik heb al tientallen jaren blind vertrouwen in deze praktijk, en ben daar heel dankbaar voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Fijn!

Vriendelijke, kundige medewerkers. Worden altijd netjes geholpen en nemen de tijd. We komen er met ons hele gezin en tot nu toe tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Fijne tandarts

goed en vriendelijk behandeld. Maar ze moesten niet liegen, want ditb gaat meer dan 30 seconden duren!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Helemaal naar wens

Altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Prima en vriendelijke behandeling en corona veilig.

Prima ervaring, vriendelijke behandeling. Schoon en corona veilig. Ik ben behandeld door de mondhygiëniste en de tandarts. Hieronder kon je maar één keuze maken, dus zet ik het hierbij.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Prima voelde me op mijn gemak

De mondhygiëniste deed het erg goed. Tandarts Marloes stelt je op je gemak en werkt vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Goed

Erg blij dat ik geweest ben, was na het laatste bezoek niet tevreden. Maar is nu helemaal goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Kwaliteit en aandacht

Technisch heel goed en een vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Mijn angst werd serieus genomen.

Kreeg bij mijn bezoek te horen dat Dhr van Rij niet aanwezig was. De angst kwam bij mij naar boven. Ben bij tandarts van Rij gebleven na mijn verhuizing omdat hij op de hoogte is van mijn angst. Na uitleg wed ik serieus genomen en correct behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Humaan bedrijf

Mijn ervaring is meer dan goed te noemen. Goede uitleg, sociaal en geduldig. Patiënt gericht, en kundig. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
7

Goed geholpen

Door deze moeilijke tijd, wordt je toch prettig geholpen en iedereen is vriendelijk. En deze beoordeling is voor de tandarts bedoeld en de mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
10

Efficiëntie, klantvriendelijk, vakkundig

Al tientallen jaren kom ik bij van Rij Mondzorg, naar grote tevredenheid. Vriendelijkheid is naast vakkundigheid hun kenmerk, Al je klachten hoe klein ook, worden altijd serieus genomen, Heb je echt (kies)pijn dan kun je er altijd gelijk terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Professionele tandartspraktijk

Al jaren kom ik naar tevredenheid bij Van Rij Mondzorg. Als er 'onderhoud' aan mijn gebit nodig is, incl. kronen/brug dan krijg ik goede uitleg. Samen komen wanneer nodig tot een behandelplan. Vooraf een duidelijke offerte die klopt met de realiteit. Dik tevreden. Professioneel team. Ik hoop er nog jaren naar toe te gaan voor mondzorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Goed en vakkundig geholpen

Wat tandartsen betreft ben ik een ontzettende angsthaas ( door nare ervaring in het verleden). Wat resulteerde tot het uitstellen van afspraken maken.Slecht ,ik weet het. Gelukkig nu weer zover dat ik durf te gaan. Vandaag een snelle en pijnloze behandeling van Marloes gehad,dus voor nu best tevreden. Nu nog even afwachten hoe ik de rest vd behandelingen ga ervaren en er een beetje rekening met mn angst wordt gehouden,dan worden het 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

.

Op een ontspannen manier behandeld met duidelijke informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

prima

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Wordt prima geholpen en geadviseerd!

Mijn ervaring is dat het een goede tandarts praktijk is. Het is een praktijk die vriendelijkheid, hygiëne en kwaliteit hoog in het vaandel heeft!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Snelle, goede zorg

Snelle, goede zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 14

3901 ET Veenendaal

0318 514 648

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.