Goede communicatie, snelle en goede montage, vriendelijke medewerkers
Ik kan nog geen eindoordeel geven, want de panelen zijn pas vandaag gemonteerd. Service punten waarop je je echt kan onderscheiden zijn immers de nazorg en de wijze waarop problemen of klachten opgelost worden. Ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken, maar daar kan ik dus nu nog geen oordeel over geven.
Het voortraject was prima. Snel een afspraak gemaakt voor offertegesprek en een helder verkoopgesprek. De sales man kwam wat 'gelikt' over, maar verder erg aardig en kundig. Ik kreeg snel een prijs doorgestuurd en na akkoord meteen datum ingepland voor de 'technische schouw' en de montagedatum. Helaas heb ik wel mijn bitumen dak eerst moeten vernieuwen (bubbels) voordat men kon gaan monteren, dat was een eis van De Duurzame Jongens. Of dat helemaal terecht is, betwijfel ik, maar goed. Het moest toch een keer gebeuren de komende 10 tot 15 jaar. Verder kreeg ik nog meerkosten voor het trekken van kabels, boorwerkzaamheden en gootjes leggen. Ik wist waar ik aan toe was dus, verder geen verrassingen. Het montage team was kundig, snel en vriendelijk. Alle troep netjes opgeruimd, en goede uitleg van de werking van het 'modem' in de meterkast. Beloftes gemaakt dat alles opgelost wordt bij problemen. Dus tevreden over het het tot nu toe is gegaan. Aanbevelen dus 'ja', op basis van de ervaring tot nu toe.