Plezierig zaken doen. Steeds kijken naar een praktische aanpak en oplossingen zoeken. Super!

Uitstekend bedrijf.

Uitstekend bedrijf met aandacht voor de klant.

Super netjes behandeld eerlijke prijzen

Goed behandeld

Eerlijk en professioneel bedrijf

Inmiddels alweer mijn 2e auto gekocht bij autohuis salland. Bij de 1e auto ben ik goed en eerlijk geholpen en daardoor de keuze gemaakt om weer een auto hier te kopen. Ook bij deze aankoop ben ik professioneel en eerlijk geholpen!

Mijn auto was niet helemaal goed . Hij komt zelf nog naar je toe. Om het op te lossen.. Klasse.

Onze Touran ingeruild voor Lynk & Co 01 De blauwe kenmerken van de Lynk & Co vonden we niet mooi, deze zijn netjes aangepast. Bij aflevering zagen wij dat er weinig profiel op de voorbanden was. Dit is prima opgelost door de banden te vervangen. Vindt het een goed bedrijf, vriendelijke mensen.

Kan niet beter

Zeer klantgericht. Meedenkend. Warm ontvangst. Keurige, mooie entourage. Men wil het állerbeste voor de klant. Komen we zeker weer!!! Chapeau.... !!

Goed geholpen alles goed geregeld

Goed en duidelijk geholpen

Duidelijke uitleg ,leuke mensen

Betrouwbaar en Klantvriendelijk

Autohuis Salland bied een betrouwbare en klantvriendelijke dienstverlening

Heel netjes geholpen

We zijn goed geholpen en netjes te word Gestaan helen nette jongens top en daar door hebben we een mooie auto gekocht.

Het is fijn en relax om bij dit bedrijf op zoek te gaan naar een auto.

Na negentien jaar was het mij een genoegen om een auto uit te zoeken bij Autohuis Salland. De tijd en het overleg Met Theun en Len gebeurde op een zeer relaxte manier. Op deze manier is het fijn om zo tot de aanschaf van een auto te komen. Bedankt.

Fantastisch bedrijf waar de mensen het verschil maken!

Een ontzettend fijn bedrijf! Direct toen we aan kwamen rijden al een prettig gevoel. Vriendelijk geholpen door Teun en ook het telefonisch contact met Len was erg prettig! Na 8 jaar rondrijden in mijn Peugeot op zoek gegaan naar een andere auto. Ik was specifiek op zoek naar een Peugeot weer. De luxe versie die ik vond bij Autohuis Salland stak er met kop en schouders bovenuit. Een ontzettend fijne auto! De BOVAG garantie daarbij vind ik persoonlijk een groot pluspunt. Voor onze eigen auto kreeg ik een realistische inruilwaarde. Kortom een echte aanrader!

Top bedrijf! Ben geweldig geholpen.

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Wat een vriendelijke behulpzame mensen. Wij kwamen voor een bepaalde auto maar mochten ook proefrijden in een heel ander soort auto. En die deal is dezelfde middag gesloten. Ondanks dat het heel druk was werd er ruim tijd voor ons genomen. Het voelde heel vertrouwd. En de auto is top! Dus ze krijgen een dikke 10.

Uitmuntend

Prima afgehandeld. Inruilprijs redelijk en fijne auto gekocht met nog bijna 2 jaar fabrieksgarantie.

zeer indrukwekkend

klantvriendelijk, duidelijk, reageren direct op vragen, helpen daar waar het kan. (compliment aan len)

Top bedrijf

Vw caddy gekocht en top afgeleverd.

Goede service!

Vriendelijke, ervaren, zéér goede garage

Voor, tijdens en na de aankoop van onze auto bij deze garage zijn wij zeer deskundig, vriendelijk en in goed vertrouwen geholpen. Dat alles in een relaxte, no nonsense, Twentse sfeer. Deze garage en hun medewerkers worden dan ook van harte aanbevolen.

Dit is wat je van een autobedrijf verwacht!

Vanaf de eerste minuut een vertrouwd gevoel. Vriendelijke en open manier van communiceren. Alle wensen netje doorgesproken en zodoende tot een mooie overeenkomst gekomen. Auto is in uitstekende staat afgeleverd. Achteraf een restpuntje dat ook wederom perfect is afgehandeld. Zeer aan te raden autobedrijf om naar terug te gaan of bij andere zoekende aan te dragen!

Goed en snel geholpen

Goed en snel een fijne auto gekocht. Het bedrijf maakt een ontspannen en professionele indruk.

Service komt laat, maar lukt uiteindelijk wel

Een voordelige Lynk & Co gekocht en daarbij een aantal afspraken gemaakt. Bij het ophalen van de auto bleken nagenoeg alle afspraken niet uitgevoerd. Maar gelukkig konden er 2 datzelfde moment nog worden uitgevoerd en de andere 3 werden vlak daarna afgehandeld. Daarvoor moesten we terug en een dag in een leenauto rijden. Geen idee waarom het zo mis ging, maar goed en snel herstelt. Tot slot nog een financiele opmerking: de autos zijn heel redelijk geprijsd, maar ook het bod op mijn inruil auto is niet bepaald hoog geweest....

Denken mee van aankoop tot wegrijden

Ook garantie punten worden snel opgelost en staat een nette leenauto klaar. Inmiddels heb ik hier al voor de 2de keer een auto gekocht na volledige tevredenheid.

Prima en meedenkend geholpen.

Auto ingeruild, andere gekocht. Prima geholpen. Aardige verkoper. Service tot nu toe uitstekend. Nog geen ervaring bij klachten over de auto, maar kan me niet voorstellen dat daar een probleem bij zou ontstaan. Goed gevoel bij..

Zeer goed!

Betrouwbaar autobedrijf, geen gladde verkopers, gewoon eerlijk! Dankjewel Len