Filters

10

goede service

goede service denkt mee met onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima uitgevoerd

Het kastdeurtje boven onze vaatwasser is los gaan laten. De toplaag zag er gekruld uit. Dat zou niet mogen voor een keuken die net een goed jaar oud is en 30K gekost heeft. Contact opgenomen Brugman service en ze lieten weten dat ze uit coulance een nieuwe deur zouden komen plaatsen. Dat is ook netjes uitgevoerd door een service monteur. De monteur zou echter op het formulier zetten dat er contact met Miele opgenomen moest worden zodra dit nog een keer zou gebeuren. Brugman gaat dan wsl. niet de deur nog een keer vervangen. De vraag is nu of dit aan de Miele afwasmachine ligt of dat het een ontwerpfout van Brugman is. We gaan afwachten wat de deur nu weer gaat doen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Monteur heeft zijn werk goed gedaan, echter

De klantenservice was niet zo vriendelijk met het tegemoet komen van onze klacht. Wij zitten verwikkeld in een juridische zaak. Dit heeft te maken met de waardeloze aannemer die zij aan ons toegewezen hebben. Brugman zou alles volgen en monitoren werd ons verzekerd. Inmiddels zijn we al een jaar bezig in een juridisch gevecht wie welke "zooi" moet oplossen. Brugman trekt overal haar handen van af. Op onze berichten krijgen we negatieve reacties, toen onze advocaat zich ermee ging bemoeien kwamen ze wel in actie. Helaas was deze "reparatie" een korreltje in de woestijn. We zijn nog lang niet klaar. Maar we hebben een lange adem...

  • Aanbevelen? Nee
1

Zodra je hebt getekend is het klaar met de service

Je gaat erheen, vertrouwd op de expertise van de adviseurs. We hebben duidelijk een maat doorgegeven van 3.80 en ze adviseren ons dat een bad, deur, radiator en 4 kastjes van 35 cm wel gaat passen. Nou uiteindelijk bij plaatsen, past het niet. Willen we dus de radiator omruilen voor een smallere zodat het wel past. Makkelijke oplossing zou je zeggen. Maar neeee! Ruilen en retourneren? Ben je gek. Daar doen we niet aan. Oplossing? Je blijft met de te grote radiator waar je niets mee kunt zitten, en je moet een nieuwe kopen. Je kunt terug gaan naar de adviseur, maar die zal zijn fout niet toegeven want dat gaat hem geld kosten. Je vertrouwd op de adviseur en het bedrijf voor goede service. Het enige wat ze doen is verkopen, handtekening en de rest? Jammer dan. Hun hebben de buit al binnen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Keuken is prima gemonteerd.

Brugman keukens heeft goed geadviseerd, ook het verplaatsen van de montagedatum was geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Vlekken loos verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg en advies

Goede uitleg en advies en meedenkt .

  • Aanbevelen? Ja
8

Vooralsnog fijne ervaring

Tot op dit moment ben ik zeer tevreden. Enige minpunt vind ik dat hele koopsom betaald dient te worden want zo heb je als klant geen poot meer om op te staan. Fijne verhalen met waarborgfonds maar dat is altijd maar afwachten. Als de keuken geplaatst is zonder problemen dan is het perfect geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele fijne benadering vanaf het eerste contact

De eerste opvang, het meedenken bij het ontwerpen van de keuken en de adviezen waren up to date en reëel.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Correct uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

ik woon in Amsterdam, maar ging naar Roermond voor de keukenuitbreiding. lijkt me duidelijk.

zeer positief. er werd veel aandacht besteed aan m'n vragen en wensen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Aankoop en plaatsen is OK, daarna één grote desillusie

Op 3 augustus mede met ideeën van de verkoper een keuken gekocht en dit proces was dik in orde. Het leveren en plaatsen op 9 en 10 november van de keuken gebeurde op tijd en is netjes uitgevoerd. Met uitzondering van de afstandsbediening van de verlichting werkte alles naar verwachting, de afstandsbediening bleek niet te werken. Geen probleem volgens de installateur, hij zou het doorgeven en er zou een nieuwe worden opgestuurd. Ook hadden 2 van de 3 aanrechtbladen transportschade maar hiervoor zou ik nieuwe krijgen, kon even duren maar ik kon de keuken gewoon gebruiken. Op 11 november begonnen met het leegmaken van de verhuisdozen en het vullen van de keukenkastjes. Toen we op 12 november beneden kwamen bleek de plank van een hoekkast te zijn ingestort met een stapel scherven als gevolg. Toe ik goed keek was dit niet zo verwonderlijk. De hoekkast heeft een gebogen achterkant van ca. 1.20 meter en over de hele lengte wordt dit door maar 1 plankendragertje ondersteund. Alles zwaarder dan een plastic slakom zou denk ik te veel zijn. Gewoon een ontwerpfout. De klantenservice gebeld en toen begon mijn desillusie. Er is pas op 24 januari een mogelijkheid om een technicus langs te sturen, dat is tweeëneenhalve maan later! En over de scherven werd helemaal niet gesproken. Bij navraag over de afstandsbediening bleek die in bestelling te zijn en op z'n vroegst half december binnen te komen en daarna te worden opgestuurd. Ik was min of meer sprakeloos. De volgende dag ontdekte ik vocht op de bodem van de aanrechtkast. Dus weer de klantenservice gebeld. Of ik zelf even in het kastje wilde kijken of alle afvoeraansluitingen wel goed waren aangedraaid want het zou zonde zijn als er een monteur langs moest komen om alleen maar even wat aan te draaien. Ik heb dit toen maar gedaan en inderdaad was niet alles (of alles niet?) goed aangedraaid. Kortom, ik ben op dit moment totaal niet tevreden over Brugman. Een adequate service is onmisbaar voor een goede verkooporganisatie.

  • Aanbevelen? Nee
8

voor de afhandeling goed te regelen duurde erg lang

letterlijk en figuurlijk heel veel moeite gedaan met telefoneren [tig keren]voor dat er eindelijk stappen werden ondernomen.....uiteindelijk wel erg tevreden over de afhandeling en de montage van het geleverde werk aan de keuken

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Vriendelijke medewerkers, goede uitleg en goede hulp bij de keuze voor het samenstellen van de keuken. Namen zeer goed de tijd voor ons en niks duurde ze te lang. Keuken is een hele tijd voor levering besteld en dit was allemaal geen probleem. Denken heel goed met je mee! Rudi heeft ons goed geholpen met de keuze voor onze keuken. Wij zouden hier zeker terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en goede service, probleem netjes opgelost, we zijn zeer tevreden

Afspraak op korte termijn kunnen maken. Probleem snel opgelost en naar alle te redeneerde. Wel was het een bekend probleem, hetgeen het wellicht iets gemakkelijker maakten. Maar desondanks dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede begeleiding

Goede kennis van verkoper; de vooraf geschatte eindprijs kan iets nauwkeuriger of oppervlakkig blijven in het begin.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijke en persoonlijk benadering

Je bent een klant/mens, geen nummer of traject dat snel afgehandeld dient te worden. De verkoper denkt mee zowel op technisch gebied (welke mogelijkheden zijn er) als op uiterlijk (past dat wel bij elkaar?) Hij geeft tips/adviezen zonder daarbij betuttelend over te komen. Klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keuken

Goed prijs, goed service

  • Aanbevelen? Ja
8

Een prettige samenwerking met de verkoper.

Wij hebben drie gesprekken gehad met de verkoper. Van begin af aan was de verkoper klantgericht, hij Hield zich aan de afspraken en was altijd bereid om tijdens de gesprekken nog research te verrichten. Een aanwinst voor Brugman Roermond.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles perfect geregeld en voldoende op de hoogte gebracht hoe alles zou verlopen

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
1

Schandalig

Ik heb letterlijk een andere kleur en motief blad gekregen. De verkoper heeft aan hand van staaltjes en fotos besteld. En nu doen ze alsof ik de schuldige ben en dat het dat is wat ik besteld heb. Dit terwijl de verkoper erkend dat er degelijk verschil in zit. Grijs en wit dat is tog een verschil. Klantenservice zegt ja het is zo besteld dus heeft u pech. Staaltje in de winkel kan afwijken van wat u krijgt. Hoe scheef is dat maar ik moet wel de kleur bepalen aan hand van het staaltje. Maar goed ze bellen met leverancier en die stelt voor een nieuwe werkblad of een vergoeding. Dat staat gewoon zwart op wit in de maill. Dan geef je tog letterlijk toe dat het verkeerd is besteld. Maar daarna verdraaien ze de boel en zeggen ze ja maar u heeft dit besteld en zo is het. Terwijl het niet zo is en ook erkend is. Ronduit schandalig 18,000 € betaald en behandeld Als stront. Ronduit schandalig juridische stappen ga ik nemen indien dit niet opgelost word. Je kan tog niet eerst een voorstel doen en daarna doen alsof je dat niet gedaan hebt omdat de leverancier zegt ja zo is het besteld. Ja inderdaag maar verkeerd Besteld door brugman. Ronduit schandalige behandeling. Door jeroen osseblok van klantenservice

  • Aanbevelen? Nee
10

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Goed bedrijf Vriendelijke verkopers Enkel de software prog . liet het op het einde een steekje vallen

  • Aanbevelen? Ja
9

Kenny heeft ons fantastisch geholpen

Hele goede ervaring bij Kenny van brugman Roermond, alles heel duidelijk en komt zijn afspraken allemaal na hij denkt ook met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden over de keuken die we hier gekocht hebben

Goed advies en vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bisschop Lindanussingel 2

6041 LV Roermond

0475 311 501

[email protected]

Over Brugman Keukens & Badkamers Roermond

Wat je ook zoekt; Een badkamer, keuken of toilet. Bij Brugman Roermond kunnen we jou hierbij met ons uitgebreide assortiment zeker helpen. Tijdens jouw bezoek kijken we graag samen met jou naar jouw wensen en naar de mogelijkheden. Ook na de aankoop kun je blijven rekenen op onze service bij vragen of eventuele klachten. Mocht je jouw ervaring met ons willen delen dan vernemen we dat graag van jou door het plaatsen van een recensie of review. Hiermee help je anderen bij het maken van een goede keuze en ons met het op peil houden van onze service.

Over Brugman Keukens & Badkamers

Sinds 1971 is Brugman een vertrouwd adres voor keukens, badkamers en tegels. Met 35 winkels door heel Nederland vind je altijd een Brugman winkel bij jou in de buurt. Wij adviseren en inspireren je met ons brede assortiment en de laatste trends. Onze adviseurs denken met je mee en geven praktische tips en ideeën waar je zelf misschien niet aan zou denken. Ook toe aan een Brugman? Er zijn in die 50 jaar al zoveel keukens en badkamers gerealiseerd dat er inmiddels in elke straat wel een Brugman staat… en dat is niet voor niets! Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of tegels? Dan ben je bij Brugman aan het juiste adres. Wij helpen je van A tot Z.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.