Communicatie was niet altijd goed. Vooral met de mail.

Topservice

Alles was goed uitgelegd en doorgenomen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie woning opgeleverd door ABB, complimenten voor iedereen die hier aan heeft gewerkt. Duidelijke informatie, ze denken mee, zijn behulpzaam en geven advies. Jason bedankt voor de fijne uitleg/ informatie bij de oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Gaat verder dan verwachting, en luistert goed

Goede communicatie, doet niet moeilijk bij opmerkingen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer

Helemaal tevreden!

Wij zijn tevreden over het verloop van de verkoop van onze woning. De mensen waren/zijn erg behulpzaam en kundig. Wij kunnen niet wachten er nu te gaan wonen! Bedankt voor de mooie woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

We zijn in alle stappen serieus genomen en geholpen

Allereerst dank voor jullie inzet. Wij zijn dankbaar voor jullie hulp en meedenken in oplossingen. Al met al tevreden over de service. Met vriendelijke groeten Yelda en Firat

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Alles goed behalve communicatie vanuit kopersbegeleiding

Mooie huizen, goede oplevering maar helaas erg slechte communicatie. In aanloop naar oplevering niet goed gecommuniceerd over datum oplevering. Als de opleverdatum niet bekend is dan verwachten wij in ieder geval transparantie en duidelijkheid en dat iemand verantwoordelijkheid neemt en als ultiem aanspreekpunt dient. Nu werd alles naar elkaar doorgeschoven en dit leverde onnodige stress op.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Netjes en goed in de communicatie

De uitvoerder (Ron van Haar) maakt voor mij wel het verschil. Zijn nuchtere kijk op dingen en oplossingsgerichtheid is wat je hoopt tegen te komen als koper

Zeer prettig en informatief

We hebben de communicatie met Ron van Haaren als zeer prettig ervaren. Zeer vriendelijke en professionele vakman, uiterst bekwaam.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Voorspoedig proces

Het bouwproces is voorspoedig verlopen. Gedurende het proces zijn wij goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Hele fijne communicatie

Prettige ervaring

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Prima communicatie. Goed opgelost na oplevering bij gebreken. De bouw was ook erg vlot gegaan

TOP

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen

Uitstekende dienstverlening en hoge kwaliteit oplevering

Uitstekende dienstverlening en hoge kwaliteit oplevering

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tijdens het kopen van onze allereerste woning zijn we goed geïnformeerd en geholpen tijdens het gehele proces. Van de nieuwsbrieven tot de kopersinformatie avond en de kijkdag was het een groot plezier om bij het project van het Floreskwartier deel te nemen. Een speciale dank naar Ron die altijd behulpzaam en meewerkend is geweest.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede begeleiding en opvolging, super !

Vanaf het begin goed begeleid en duidelijke communicatie , als er iets niet juist was of ik had vragen werd er direct actie ondernomen. Tevens was uitvoerder zeer betrokken bij het project en de mensen en was altijd in voor een praatje. Al met al een fijne ervaring!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen

Ervaren bouwgroep

Communicatie, contact en de service zijn fantastisch

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede oplevering, zeer te vreden.

Heldere communicatie, afspraken worden nageleefd. Uitvoerder zeer prettig persoon.

Alles zeer voorspoedig verlopen

We zijn zeer tevreden over het hele bouwproces .Goede communicatie . Hele nette bouw en oplevering .

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed gebouwd, perfecte service uitvoerder

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie uitstekend gegaan. De werkzaamheden zijn goed opgeleverd.

Goede ervaring

Van koop tot oplevering goede communicatie en service gehad van ABB. regelmatig kijkdagen gehad. Altijd vriendelijk geholpen.

In een woord GEWELDIG

Wij zijn gedurende het proces van woning kopen altijd in kennis gesteld over alles. De uitvoerder was een enorm beleefd en vakbekwaam waar wij dit proces mee hebben afgesloten. Alles is naar onze wensen gedaan! Ook onze eerste kennismaking met dit nieuwbouw project was een fijne ervaring, in ons geval was Ursula de contactpersoon. Zij was enorm meedenkend en behulpzaam wat ons een vertrouwd gevoel verzorgde! Al met al, bedankt voor alles ABB!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ze hebben vakwerk geleverd. Altijd vriendelijk, niks was teveel. Bij opheldering en vragen altijd bereikbaar en altijd duidelijk. Kunnen niks anders zeggen dat wij ABB aanraden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mijn ervaring met abb was zeeer prettig en fijn!

Wij kregen enorm snel antwoorden op al onze vragen. Ook in de periode met onduidelijkheid

Molendijk 160

3361ER Sliedrecht