Goed te bereiken en denken goed mee. Communicatie verloopt meestal zoals afgesproken.
De oplevering zelf ging vlot. Bij binnenkomst was echter alles al gecontroleerd en hierbij was ik zelf niet aanwezig. Hierdoor moest ik maar geloven dat alles “goed” was opgeleverd. Echter ben ik er later achter gekomen dat mijn kraan in de keuken volledig los zit. Mijn warmte pomp had een storing waardoor ik 2 dagen zonder warm water heb gezeten. Hier heb ik een monteur voor moeten laten langskomen. De oude huurder heeft gaten in de muur opgevuld met kit maar dit is enorm lelijk afgewerkt. Hier wil ik natuurlijk niet voor afgerekend worden als ik ooit het appartement moet opleveren.
Toen ik werd aangedragen voor de kamer die ik nu huur, wist iknog niet welke documenten daar voor nodig waren. Dankzij het geduld en stap voor stap uitleg van mevr. Coenen is het me gelukt om, ondanks wat moeite met het maken van een account, mijn gegevens en documenten op tijd in de site te zetten. Als mevr. Coenen hierbij niet had geholpen door mij een paar extra dagen te geven om het papierwerk op orde te krijgen, zou de kans om de kamer te krijgen mij zijn ontglipt.
Top !
Contact was prettig. Ik werd snel geholpen en uitleg was heel duidelijk. Voelt betrouwbaar en professioneel. Ik was erg tevreden.
We hebben samen een rustig rondje gelopen door het huis. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen!
Krijg maar geen respons terwijl het onder andere gaat om een waterlek in mijn meterkast en een kapotte deurbel.
Snel contact, prettig in omgang
Gebeld, meedere malen, over onderhoudskwestie. Nooit meer iets van gehoord.
Erg fijn contact gehad, snelle reacties, zelfs op dagen dat ze niet aan het werk was reactie gekregen! Top afhandeling
super contract met Amber gehad. Ze heeft me ontzettend geholpen en tevens goed advies gegeven
Een voorbeeldje van vele: de centrale deur van ons complex was kapot. Dit is in eerste instantie doorgegeven aan de nooddienst, want het gebeurde in het weekend. Meerdere bewoners hebben gedurende anderhalve week elke dag zowel gemaild als gebeld om het gerepareerd te krijgen. Tot op de dag van vandaag ontkent NMG dit. Nee hoor, er zijn geen mails en telefoontjes bij hen binnengekomen over deze deur.
duidelijk /begrijpelijk/ korte lijn!
Het is een droevige situatie: een prachtig appartementencomplex op een hot spot in Strijp-S, maar in beheer van een verhuurmakelaar die niet thuis geeft als het gaat om onderhoud van het pand. NMG excelleert in geen gehoor hebben voor meldingen en klachten. Oppakken en oplossen staan niet in hun woordenboek. Dat leidt tot oncomfortabele en onveilige situaties die niet passen bij de oorspronkelijke allure van dit pand. Op een krappe woningmarkt als de huidige maken klagende huurders vanzelf plaats voor nieuwe huurders, zo lijkt NMG te denken. Het deert ze niet dat bewoners regenlaarzen nodig hebben om hun voeten droog te houden als ze hun fiets uit de fietsenkelder halen. Het interesseert ze niet dat de Frederik daar inmiddels een eigen moeras heeft en dat liftschachten vol water staan. Het boeit ze niet dat sloten op deuren naar gemeenschappelijke ruimtes niet meer werken en er als gevolg daarvan ongenode gasten binnenlopen. De inkomsten van de huren stromen toch wel binnen. En wie er niet meer tegen kan, vertrekt. Voor jou tien anderen!
Onbegrijpelijk hoe NMG onze situatie negeert. Fietsen verdwijnen als sneeuw voor de zon door onveilige, kapotte deuren. En de kelder? Een compleet waterballet. Onacceptabel!
Een complete chaos hier door de nalatigheid van NMG! Ons gebouw is praktisch een vrijstaat voor dieven geworden, allemaal dankzij deuren die al eeuwen niet gerepareerd worden. Er zijn al meerdere inbraken en diefstallen geweest, en het lijkt alsof NMG er geen moer om geeft. Hun incompetentie om een simpele deur te fixen zet onze veiligheid en eigendommen op het spel. Echt, hoe moeilijk kan het zijn om een slot te repareren of een deur te vervangen? Daarbovenop is onze kelder een zwembad. Letterlijk, het water staat zo hoog dat de liften het ook begeven hebben. We zitten vast in een gebouw waar je moet kiezen tussen zwemmen in de kelder of de trap nemen omdat de liften het door al dat water niet doen. De situatie is ronduit belachelijk en gevaarlijk. NMG's gebrek aan actie is niet alleen frustrerend, maar laat ook zien dat ze totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben voor de bewoners en hun veiligheid. Het wordt hoog tijd dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en dit oplossen.
I come from London and I have never experienced such a nasty customer service. To make a deal they are very fast, attentive and responsive, but once you close the deal and start living in their bulding, you can forget about customer service and maintenance all together. Our basement is literally a pond with 8cm water since 5 months ago. It doesn't matter how you reach them out, they always have excuses not to do their job. Like I said, If you see this review, never make a contract with this people.
Echt belachelijk, wat NMG flikt met onze kelder in de Frederik complex. Maandenlang staat onze boel onder water, schimmel overal, en wat doen ze? Niks, behalve de VVE de schuld geven. Kom op zeg, fix je eigen zooi! En dan nog die kapotte achterdeur en een altijd openstaande voordeur ‘s nachts, voelt mega onveilig. NMG neemt ons niet serieus, puur wanbeheer. Dit moet echt anders, man.
We zitten al tijden met een groot waterprobleem in onze kelder, en het lijkt wel alsof NMG geen vinger uitsteekt om ons te helpen. Ze geven constant de schuld aan de VVE, bewerend dat ze zonder hun toestemming niks kunnen beginnen. Maar dat is onzin, want in het verleden hebben ze wel degelijk het water uit de kelder gepompt, helemaal zonder iets van de VVE te moeten horen. Het is duidelijk: ze liegen gewoon om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Deze nalatigheid van NMG is niet alleen frustrerend, maar ook schadelijk. Onze kelder staat continu onder water, wat niet alleen de ruimte onbruikbaar maakt, maar ook een ernstig risico voor schimmelgroei met zich meebrengt. Dat ze eerder hebben ingegrepen zonder de VVE erbij te betrekken, toont aan dat ze best actie kunnen ondernemen wanneer ze dat willen. Hun gebrek aan initiatief nu is dus ronduit teleurstellend en onaanvaardbaar.
If I could give 0 stars I would. Any request for repair is completely ignored. Whenever contacted they either pass the blame onto someone else or say they will do something and then do nothing. I am genuinely confused as to what they do in their office all day as they are clearly not looking after tenants. At this point I think NMG would be just as effective if they converted it into a day care and let children play pretend on the phone than whoever is supposedly "running" it now.
We wonen nu bijna 2 jaar in een appartement complex en omdat het nieuwbouw is kunnen daar wat gebreken omhoog komen. Helaas is NMG niet te bereiken om deze gebreken op te lossen.
Wij zitten in een nieuwbouw appartement in Eindhoven. Je zou denken dat dit perfect geleverd zou zijn en dat alles goed werkt, echter is dit niet de realiteit. NMG doet niks om het gebouw of alles wat er mis is te fixen. Voorbeelden (maar er zijn nog meer): - We hebben nu al maanden een fietskelder die onder water zit en inmiddels vol zit met schimmel. Hier wordt niks aan gedaan. - De voordeur en tussendeur duurde ook maanden voordat het werd aangepakt. - ze probeerde de rekening van een kapotte slot (die slordig was ingezet) bij mij neer te leggen. Kosten waren meer dan 500euro. Om 1 slot te vervangen. Gelukkig ben ik er tegenin gegaan. NMG doet niks om je te helpen en reageert slecht. Voor de prijs die je bepaalt zou je verwachten dat je er wat voor krijgt. NMG laat zien dat je lui geld kan verdienen en dat het hen niks boeit.
Sinds een paar maanden woon ik in een pand van NMG. Bij het tekenen van het contract meteen een paar zaken (die ik te horen kreeg van de vorige bewoner) aangekaart zoals water in een van de liftschachten, kapotte sloten met gestolen fietsen als gevolg en een fietsenkelder waarvoor je regenlaarzen moet dragen. De reactie toen was dat het binnen een paar weken opgelost zou zijn. Maanden later is het nog steeds hetzelfde verhaal en NMG heeft alleen maar smoesjes. Inmiddels staat er schimmel in de fietsenkelder, rotten de deuren daar en staat ook de andere liftschacht vol met water. Erg gevaarlijk en slecht voor de gezondheid maar NMG doet er helemaal niets aan.
Vanaf minuut één dat wij hier wonen, al slecht opgepakt door de inspecteur. Alles wat kapot/beschadigd was, meerdere malen zelf achteraan moeten bellen voor een reparatie. Uiteindelijk het telefoonnummer van de technische dienst van ons pand maar opgevraagd, zij komen namelijk wel hun afspraken na! Al 2.5 maand bezig met het vervangen van onze vaatwasser, elke keer maar beloftes maken voor een monteur, en vervolgens weken zitten wachten op niks!!! Dit al meerdere malen gemeld bij NMG, maar zij doen hier niks mee en kijken niet naar ons om. Wij betalen voor deze service van hen bijna €200 in de maand, en krijgen hier niks voor terug! Dus geld kwijt en zelf alsnog alles kunnen betalen en regelen. Oplichting noemen we dat!!!!!
Mijn ervaring met NMG is extreem slecht. Een super onproffesionele aanpak en klantencontact. Al zou ik een keuze hebben zou ik niks te maken willen hebben met NMG. Die mening hangt in heel ons woningscomplex.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.