Filters

10

Vriendelijk en alles snel in orde.

Erg vriendelijke medewerkers. Alles werd snel in orde gemaakt. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Heel positieve ervaring

We waren ten einde raad toen we ons huis hadden verkocht, maar geen vervangende woonruimte konden vinden. NMg hielp ons gelukkig heel soepel uit de brand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snelle reactie en duidelijke informatie

Ben bijzonder verrast door de snelle reacties van uw medewerkers en dat alle afspraken keurig binnen tijdsbestek worden gecommuniceerd. Ook zijn alle documenten duidelijk en compleet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Duidelijk en goed

Goed geregeld. Alles is duidelijk afgesproken, aangeleverd en afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Zeer Tevreden

Vanaf het begin van het contact met de huurmakelaar van NMG en haar collega's is alles soepel en in goed onderling overleg verlopen. Uitleg zeer duidelijk en altijd bereid om je verder te helpen. Uiteindelijk geresulteerd in het huren van het door ons gewenste appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snel goed en zeer klantvriendelijk

Mevrouw ten Breul heeft mij keer op keer goed snel en zeer klantvriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Kundig en vriendelijk

Alles tot in de puntjes goed geregeld en goed bereikbaar voor elke vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Prima

Er werd goed gereageerd op mijn mail met de gebreken die wij aantroffen met het huren van de woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Correcte, behulpzaam en vriendelijk

Ik was voorgedragen als evt. nw. huurder. Dat wat beloofd werd is ook zeker nagekomen. Duurde even voordat woning vrij kwam, maar het contact in de tussentijd met Jessie als zeer correct en vriendelijk ervaren. Werd snel en duidelijk gereageerd op mailtjes. Vragen over status en wat nog te doen duidelijk beantwoord. Uiteindelijk was en is het dan zover. Contract getekend en vanaf volgende week de gelukkige huurder van de voor mij perfecte woning. In moeilijke tijd qua huurwoning vinden voor mij eindelijk een fijne plek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Goede communicatie en een hele duidelijke procedure

Zeer netjes geholpen door de contactpersoon die ook zeer snel reageerde indien wij vragen hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snel , goed

Gewoon weg super snel alles te horen gekregen geen op of aanmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Veel beter als in het verleden!

Prima geholpen door Ingrid. Laagdrempelig en snelle reactie op vragen ed. In het verleden problemen gehad met nmg; het oppakken van signalen, contact met managers, slechte oplossingen bij problemen etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Vlot en snel geholpen!

Op donderdag gebeld door NMG. De woning waar mijn vriendin en ik op hadden gereageerd was al vergeven, maar er was een alternatief! Zaterdag de woning bezichtigd en de vrijdag erop was alles rond! NMG heeft ons erg goed geholpen en waren erg duidelijk over de wijze waarop wij de documenten moesten aanleveren. Communicatie kan op enkele plekken handiger. Op het moment dat er gebeld wordt is het handiger om te vragen aan de beller voor welke woning er gebeld wordt, zodat er sneller doorgeschakeld kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

Super slechte organisatie

De afhandeling van de eindinspectie van onze woning duurt buiten proportioneel lang. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd als je telefonisch contact zoekt. Na 7 weken nog steeds onze borg niet terug ontvangen en hier wordt verder niets gecommuniceerd naar de klant. Service van NMG is zwaar onder de maat!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Prettige, snelle en vriendelijk afhandeling.

Tijdens het proces voor het aangaan van een huurovereenkomst voor een appartement in Groningen ben ik vakkundig geholpen. De afhandeling verliep transparant en snel. Tijdens het telefonisch- en mailcontact werd ik zeer vriendelijk geholpen en mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Vriendelijke, snelle, accurate service.

NMG denkt mee en geeft snel de benodigde informatie. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Zeer prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
7

Prettig contact

Over algemeen goede ervaring. Prettig contact gehad en alles is over het algemeen soepel verlopen. Minpuntje: op detailniveau soms wat slordig. Kleine dingen die in contract of eindinspectie niet klopten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
3

I am still looking for a house

I have been on NMG wonen for 4 months. Still looking for a house. The IDD system is useless

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

slechte dienstverlening bij storingen/defecten e.d.

Klachten/storingen/defecten melden bij NMG kan altijd, maar reactie en vooral actie blijft (lang) uit. Ikzelf wacht al 8 maanden op reparatie van een afzuiginstallatie. Maar ook andere mankementen laten lang op reparatie wachten, zoals bijvoorbeeld meerdere malen bij storing van toegangspoort parkeergarage is gebeurd. De ervaring van meerdere bewoners van het wooncomplex Vormenrijk in Tilburg is dat je geen reactie krijgt op je melding en je überhaupt niet weet of ze er mee aan de slag gaan. Zo is er sinds een tijd na iedere regenbui een onderbreking in de stroomtoevoer naar de algemene ruimtes waardoor er o.a. in de gangen naar de bergingen van 134 woningen geen licht is. Na een aantal dagen is het dan plots weer hersteld, maar is er geen oplossing voor het daadwerkelijke probleem en is het wachten op de storing na de volgende regenbui.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Prima

Mijn ervaring met NMG Wonen was prima. Alles was snel rond en wanneer er iets geregeld moest worden was dit snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Ik voelde mij serieus genomen.

Ik ben blij met mijn nieuwe woning, ondanks het achterstallige onderhoud, wat mij een hoop geld heeft gekost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Echt tevreden met goed service

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snelle en duidelijke service

Snelle reactie, duidelijke afspraken en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
7

Makkelijk digitaal contact

Makkelijk telefonisch bereikbaar, snelle reactie op mailtjes Onhandig dat je naar Nijmegen moet om de sleutel op te halen van de slagboom

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Ingrid top service

Onze toedeling en verdere afhandeling werd gedaan door Ingrid. Met haar hebben we uitstekend contact gehad. Ook konden we met haar afspreken over onze wensen. Veel beter dan andere verhuurmakelaars met name Vb&t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Bedrijfsgegevens

Takenhofplein 1

6500AD Nijmegen

06 – 36 52 99 32

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.