Filters

10

Hulp in pittige tijd!

Onlangs verkochten wij (gezin, 3 kinderen) na 17 jaar ons appartement. De verkoop was snel geregeld via een lokale makelaar maar we hadden ons verkeken op het bemachtigen van een nieuw huis. We hadden een deadline van 3 maanden voor we op straat kwamen te staan. Erg stressvol. We kozen bewust voor huur maar geen corporatie of makelaar die ons wilde helpen. Bij de een kregen we te horen "niet verkocht via ons, dus waarom zouden we jullie helpen?" en een ander legde de eisen waaraan we moesten voldoen onrealistisch hoog uit angst dat we een wietplantage zouden starten. De tijd begon te dringen en onze verkoopmakelaar attendeerde me op het bestaan van NMG. Een telefoontje was voldoende. Mevrouw Doornbos nam ons serieus en heeft hemel en aarde bewogen om ons te helpen met een nieuwe woning. En met succes. We zijn haar en NMG enorm dankbaar en kunnen nu eindelijk onze nieuwe start maken. Fijn dat er toch nog mensen (en makelaars!) in deze wereld zijn die meedenken en voldoening halen uit het helpen van mensen! Onwijs bedankt namens mij en m'n gezin!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Prettig en vriendelijk contact

Er is een prettige, vriendelijke en snelle communicatie geweest tussen ons en mvr. Doornbos. Wij zijn hier zeer tevreden over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.
10

Super vriendelijke mensen die netjes en snel reageren!

Goede heldere communicatie en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Snelle en prettige communicatie

Professioneel en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Snelle en vriendelijke afhandeling.

Ik heb recentelijk een huurovereenkomst getekend. De medewerkers reageerde snel en vriendelijk op mijn mails.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

super

Wij zijn erg goed geholpen door Jessie van NMG wonen. Opzoek naar ons eerste huis was niet altijd even gemakelijk maar dankzij NMG hebben wij toch snel ons droomhuisje gevonden. Toen alles bijna rond was besloot de verhuurder eerst te gaan verbouwen en kon het huis dus niet verhuurd worden. Zoals beloofd was door jessie nam ze contact met ons op zodra het huis weer in de verhuur kwam en dit heeft ze ook gedaan waardoor wij alsnog als eerste waren . Hierdoor mogen wij per 1Juni in ons huisje. Super blij met alle hulp en komt ook zeker beloftes na. Zelfs wanneer ik belde met vragen was ze altijd in voor een oplossing. Bedankt voor alles !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Heel vriendelijk en begrijpend

Gisella is een hele vriendelijke vrouw die voor je klaar staat. Ze wilt je graag helpen en luistert naar je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Sleuteloverdracht soepel en geruisloos verlopen

Verhuur was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.
5

redelijk goed

De ervaring was redelijk goed. Wat er ontbrak was de uitleg van bijvoorbeeld de mechanische ventilatie en andere apparaten in het huis. Er werd ook niet verteld waar (eventuele) gebruiksaanwijzingen lagen om dit zelf te kunnen uitvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Snel en vriendelijk geholpen

Vanaf het begin duidelijk en vriendelijk. Geen onrealistische deadlines om stukken aan te leveren. En de woning is schitterend. Goed over nagedacht wat in een vrije sectorwoning aanwezig moet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Duidelijke en snelle communicatie

Ontzettend blij met mijn nieuwe woning! Tot nu toe erg tevreden over de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Prettig en service gevoelig

Ik heb een prettig contact gehad met de medewerkers van NMG. De gehele procedure werd zonder noemenswaardige issues snel afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Smooth renting process

Renting process was easy and fast. Support was great.

  • Would you recommend us? Yes
10

Snel en duidelijk

Er valt niet veel meer te melden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Duidelijke en snelle service.

Duidelijke en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.
10

Snel, behulpzaam, professioneel

Ging alles van een leien dakje

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
6

1 zeer goede echter 2 slechte ervaringen alle gerelateerd aan 1 case

Vorige week sleutel ontvangen, 1 dag later lekkage gemeld op vrijdagavond bij d estoringdienst. Super geholpen en op zaterdag werd ik zoals beloofd als eerste gebeld en zaterdagmiddag stond er een storingsmonteur op de stoep. Storing blijkt echter niet in de warmtewisselaar maar afvoer wasmachine te zitten. hierop direct na pasen in de ochtend de TD gebeld. Telefonisch perfect te woord gestaan echter gaat het fout bij de mail dienst. Mail zoals per telefoon naar de TD gestuur met foto's vd lekkage. Geen antwoord ontvangen op dag 1. Dag 2 een reminder gestuurd waarop ik het verzoek krijg om foto's te sturen. Deze had ik dus al gestuurd. Uieraard heb ik deze per omgaande nogmaals gestuurd echter wacht ik nog op antwoord wanneer en hoe het vervolg is tav de storing. Momenteel kan ik dus geen wasmachine gebruiken

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
6

Goed maar ruimte voor verbetering

Jullie doen het werk goed en zijn vriendelijk, mijn punten van verbetering zijn denk ik punten om geen 6 of 7 te scoren maar een 8 of hoger :-). Ik mis in een aantal stappen die in jullie proces zitten dat het niet geheel duidelijk is wat er na die stap gebeurd en hoe lang dat kan duren. Bijvoorbeeld na het tekenen van het huurcontract was niet duidelijk hoe lang het kon duren voordat de door jullie getekende versie terug zou komen en in de Idd inlog staat bij ons nog steeds dat de documenten gecheckt moeten worden en credit check terwijl dit allang uitgevoerd is. Ook zag ik tot gisteren 'mijn woning' en dat is sinds vandaag ineens verdwenen zonder bericht of uitleg. Onze ingangsdatum van de huur begint op een zondag, in het contract staat ergens "de technische dienst gaat contact opnemen over inspectie of overdracht" maar er staat nergens op welke termijn dit te verwachten is en als het dan voor het gevoel van de huurder wat langer duurt en die wil weten hoe het zit dan gaat de huurder (weer) bellen en dat kost alle partijen extra tijd terwijl het zonder dat belletje ook goed zou gaan. Het kan denk ik dus een toegevoegde waarde zijn om het proces zo duidelijk mogelijk te beschrijven inclusief tijdslijnen waarbinnen de bepaalde stappen doorlopen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snelle reacties en vriendelijke medewerkers

Ik voldeed net niet aan de inkomenseis maar omdat er werd meegedacht lukte het uiteindelijk een mooi huis te vinden. De medewerkers zijn bekwaam, snel en behulpzaam. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Super snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Heel goed

Fijne ervaring, snelle en goede werking!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Goed georganiseerd

Goed bereikbaar, luisteren Alles snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Prettige samenwerking met zeer klantvriendelijke medewerkers

In een tijd waarin het toch al moeilijk is om te wennen aan een nieuwe situatie is het prettig en heel fijn als er een luisterend oor en hulp wordt geboden. Dat er meegedacht wordt over oplossingen wat betreft woonruimte zodat er meer vertrouwen komt in een onzekere toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Uitstekend

Met name het contact met Parick Kamphuis en Joy van den Hurk. Komen afspraken na, zijn deskundig op hun gebied, beleefd en noemen hun achternaam ook. (velen doen dit niet meer, zal wel privacy zijn)

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Gewoon goed. En vooral met gevoel.

Ik zou 5 sterren willen geven maar ik heb nog geen ervaring met hen als beheerder. Dat zal nog komen. Wel ervaring in het traject naar huur toe. Ze communiceren open, zijn toegankelijk en duidelijk. Reageren snel. Luisteren en hebben een fraai, degelijk aanbod van betrouwbare partijen. NMG is een transparante, open, fijne, uitzondering binnen de vaak mistige huurmarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Bedrijfsgegevens

Takenhofplein 1

6500AD Nijmegen

06 – 36 52 99 32

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.