Filters

1

Waardeloos

Nmg heeft geen enkel vorm van fatsoen tegenover hun huurders. Ze zijn niet in staat te communiceren en volgen opdrachten / meldingen niet tot nauwelijks op. Huurders moeten maanden lang reminders sturen en opdrachten zelf opvolgen. Nmg neemt geen enkele ownership.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

NGM haat werken en z'n bewoners

Absoluut onacceptabel, deze situatie met NMG! Al negen maanden lang is de fietskelder in ons gebouw, het Frederik complex in Strijp-S, Eindhoven, compleet onbruikbaar. We praten hier niet over een plasje water; nee, een constante waterstand van zeker 10 centimeter! Dit heeft de vloer permanent beschadigd door schimmel en zwammen. Het is ronduit walgelijk. Alsof dat nog niet genoeg is, heeft deze wateroverlast één van onze liften compleet onbruikbaar gemaakt. We zitten nu dus opgescheept met slechts één werkende lift voor het hele gebouw. Kun je je voorstellen? De inefficiëntie en overlast die dit met zich meebrengt in ons dagelijks leven is niet te overzien. We hebben ons een ongeluk geklaagd bij NMG, continu, maand na maand, maar tot op de dag van vandaag, geen actie, geen verbetering. Niets! Hun gebrek aan respons en actie getuigt van een diepgravende desinteresse in het welzijn en de veiligheid van hun bewoners. Het is alsof onze stemmen, onze klachten, totaal onbelangrijk zijn. Dit is niet alleen frustrerend; het is ronduit gevaarlijk. De situatie in de kelder en met de lift laat duidelijk zien dat NMG absoluut geen verantwoordelijkheid neemt voor hun eigendommen en nog belangrijker, voor de mensen die er wonen. Het is schandalig en onvergeeflijk. Dit bedrijf zou zich diep moeten schamen voor de manier waarop ze hun bewoners negeren en in gevaar brengen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

Totaal geen urgentie

Het huurappartementen was nieuwbouw toen ik erin trok, maar zelfs bij een gloednieuw gebouw zit er totaal geen urgentie achter het oplossen van problemen. Ze "zetten het door" en daarna hoor je er niks of weinig meer van en soms pas een jaar later gebeurt er wat. We hebben meer dan een jaar zonder fatsoenlijke voordeur voor het hele pand gezeten (een jaar!) met een slot dat niet open ging met een sleutel. Dan moest je maar om het hele gebouw heen voor de achterdeur zolang die het nog deed. En na het "oplossen door de aannemer" ging hij juist open zonder enige sleutel (hieperdepiep fietsendieven). Inmiddels zitten we al 3 maanden met een ondergelopen (5+ cm), volledig beschimmelde kelder voor alle bewoners en wordt er geen oplossing gezocht omdat het grondwater zou zijn en dat dat "toch wel terug komt hoe vaak je ook pompt". Ondertussen loopt het ook steeds de liftschacht in, waar de lift dan na enkele dagen in het water dompelen pas wordt afgesloten na vele noodkreten aan NMG. Retegevaarlijk, maar doet ze schijnbaar niets. Voor sommige zaken zouden ze als doorgeefluik moeten functioneren, maar dat doorzetten werkt voor geen ene meter. Één groot ontmoedigingsbeleid aan alle kanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

Graaiers zonder verantwoordelijkheid te nemen

Kelder is nu 3 maanden ondergelopen, NMG verwijst naar VVE en onderneemt al 3 maanden geen actie, overal schimmel in een diversiteit aan kleuren, lift defect door waterschade en kozijnen en deuren volgelopen met vocht. Nu al sinds dinsdag geen warm water, dit heb ik eerder een halve maand gehad, NMG schuift de verantwoordelijkheid weer naar andere partijen, die helemaal niet deze verantwoordelijkheid hebben. Nu een maand Fietsenkelder deur drammer kapot, enkele fietsen van flatgenoten zijn gejat doordat de deur permanent open staat. Geen veilige, gezonde en betrouwbare verhuurmakelaar, wanneer je vastgoed hebt ga niet met deze mensen in zee, ze vernietigen het vastgoed en frustreren de inwoners. Ze reageren niet op repareer verzoeken voor in hun eigen app, altijd bellen en dan een half uur in de wacht staan, waarna je alsnog van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

NMG geeft niks om de gezondheid en veiligheid van zijn bewoners

Sinds november 2023 worstelen de bewoners van het Frederik (Strijp-S, Eindhoven) complex met ernstige wateroverlast in hun fietsenkelder. Nu, in maart 2024, is de situatie alleen maar verslechterd: schimmel tiert welig op vloeren en muren, deuren zijn beschadigd, muren zijn aangetast, fietsen zijn gestolen (omdat de verrotte deuren van de fietsenkelder niet meer sluiten), en water in de liftschacht heeft zelfs levensgevaarlijke situaties veroorzaakt. Contact opnemen met NMG is een helse opgave, en áls je al doorheen komt, krijg je loze beloftes die niet worden waargemaakt. Het lijkt erop dat het bedrijf zijn kop in het zand steekt en zich verschuilt achter een rookgordijn van smoesjes, waarbij je als bewoner van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De verantwoordelijkheid nemen? Ho maar. Dat er zoveel positieve recensies over NMG te vinden zijn, is ronduit verbijsterend. Wie eenmaal als huurder met NMG te maken heeft gehad, weet: dit is een slecht georganiseerde bende, die schijnbaar alleen maar geïnteresseerd is in geld binnenharken en geen oog heeft voor de welzijn of veiligheid van zijn bewoners.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

Awful building conditions and customer service

I have been living in one of NMG's buildings for almost a year now, and for over three months, the bicycle storage in our building has been flooded, and one lift has not been working. The company has not responded adequately and has not taken any action. The basement is filled with mold, making it impossible for me to park my bicycle; instead, I have to bring it upstairs to my own apartment. Despite charging full rent prices, the common spaces are unsafe due to severe mold conditions, malfunctioning doors, and a non-functioning lift. In summary, I would recommend avoiding this company.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
2

NMG is verantwoordelijk voor een onveilige en ongezonde leefomgeving

NMG is een bizar slecht bedrijf. Het Frederik (Strijp-S) kampt al maanden met wateroverlast in de fietsenkelder. NGM is nauwelijks te bereiken, lijkt het totaal niet te interesseren, en verschuilt zich achter de VvE. Ze maken beloftes die ze niet nakomen en zijn nauwelijks te bereiken. Inmiddels wonen we in een gebouw waar het water tot je enkels komt, en waar de schimmel volop groeit. De deuren en muren zijn aan het rotten. Er is water in de liftschacht gelopen (en waar de bewoners zelf het liftbedrijf moesten bellen om de lift te deactiveren, aangezien water in een liftschacht levensgevaarlijk is). NMG is echt de meest waardeloze organisatie. De werknemers zijn ongelooflijk incapabel die er werken en lijken vooral geïnteresseerd in niét werken. Ik ben overigens heel benieuwd waar alle positieve recensies hieronder vandaan komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
1

Nmg neemt geen eigenaarschap voor onveilige en onhygiënische ruimtes

Door het hoge grondwater in Eindhoven is de kelder en fietsenstalling van ons gebouw onder water gelopen. Nu na ruim 3 maanden zit de gehele kelder inmiddels vol met schimmel. Dit is een uiterst onveilige en onhygiënische situatie inmiddels. We kunnen om die reden ook geen gebruik meer maken van de fietsenstalling waar ook de sloten van de deuren kapot zijn gegaan ivm het water. Daarnaast loopt er ook water in de liftschacht waardoor er al geruime tijd al één lift buiten gebruik is. NMG neemt geen enkele verantwoordelijkheid en eigenaarschap om deze situatie met VB&T op te lossen. Ze verwijderen de schimmel niet omdat het grondwaterniveau nog te hoog zou zijn.. En laten ons in deze schimmel omgeving wonen. Daarnaast communiceren ze niet of heel matig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Snel aan een woning geholpen

Prettige ervaring, snel en vriendelijk aan ons mooie appartement geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.
10

Het kon niet beter!

Zowel het contact met Betty, als met Ed was zeer goed. Snel, duidelijk, meedenkend. Ik geef ze allebei een 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
8

Snel en professioneel

Beantwoorden snel e-mails en vragen. Hele prettige ervaring. Vanaf eerste contact over de woonruimte tot aan sleuteloverdracht van de woonruimte zat een maand tussen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Uitstekend geholpen

Na mijn lange zoektocht naar een woning ben ik via via bij NMG wonen terechtgekomen. Betty en Jessy waren de contactpersonen voor de woning die wou wouden. Ze hebben ons zeer vriendelijk en goed geholpen en hebben uiteindelijk de woning gekregen die wij wouden. Wij zijn hier super blij mee! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
6

In een zeer trage markt toch nog huurhuizen vinden, maar teveel gegadigden

Het onderhoud in het aangebodene appartement was zeer laag niveau en NMG neemt dat geen verantwoordelijkheid voor. Zeer gedateerd. Groningensingel 173 Arnhem Jammer dat het echt alleen om geld gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Uitstekend en duidelijke communicatie

Het proces verliep van A tot Z soepel. De bezichtiging kon snel ingepland worden. Na ons persoonlijke akkoord werd duidelijk aangegeven welke documenten aangeleverd moesten worden km vervolgens getoetst te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Duidelijke en prettige communicatie

Fijne en duidelijk communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Everything went smoothly and professionally

I liked the fact that everything was clear and professionally arranged.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
5

Was meer zelfbedienig

Toen ik van app veranderde, heb ik diverse malen het werk moeten doen v e makelaar. Deze niet een keer gezien. Ook met mijn nwe app beneden (Hoog Langen Lochem van 115 naar 85c) heb ik ook haar niet gezien. Enige contact (vriendelijk) was per telefoon. Bij dit app bleek veel kapot. Werd wel gemaakt, maar ik zit nu na 5 mnd nog met een afvoer van de douche die niet wegloopt. Moet voor het douchen eerst rooster en stankafsluiter weghalen en vice versa afsluiten na afloop!! Er wordt ondanks beloften niet eens over gecommuniceerd. Slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Professioneel

Goed kontakt, behulpzaam, vriendelijk, kort om een hele goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Het contact was adequaat en tijdig.

Reacties waren erg snel en onze vragen werden goed beantwoord waardoor gauw tot een overeenkomst kon worden gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Persoonlijk contact met veel aandacht voor je

Vanaf het eerste moment hebben wij positief contact gehad met NMG. Ze hebben ons goed door het proces doorlopen. En als je toch nog een vraag had werd deze altijd vriendelijk en behulpzaam beantwoord. Een fijne vastgoed organisatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
9

Prettige en snelle communicatie

Ik ben als huurder correct bejegend. NMG makelaar is snel bereikbaar, klantvriendelijk en meedenkend. Informele wijze van communiceren is prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Geweldige snelle service en warm contact!

De dames van de verhuur maak ik graag een compliment voor hun accurate, snelle maar vooral warme betrokken wijze van communiceren en inregelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Snel en betrokken!

Zeer vriendelijke medewerkers, goed te bereiken en snelle afhandeling! Ik ben zeer tevreden en dankbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Snelle reacties !

Snelle reactie verwerking en professionele hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?
10

Top geholpen

Er wordt snel contact opgenomen en de klantenservice is telefonisch goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Bedrijfsgegevens

Takenhofplein 1

6500AD Nijmegen

06 – 36 52 99 32

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.