Erg slechte dienstverlening
Appartementencomplex VS Vredeoord in Eindhoven is afgelopen maart opgeleverd. Het is nu januari en problemen die van begin af aan aanwezig waren zijn nog steeds niet opgelost ondanks een stroom aan reparatieverzoeken van verschillende bewoners. Het betreft onder andere serieuze problemen die alle bewoners treffen zoals:
- Geen toegang tot garage en hoofdingang. Van de afgelopen twee maanden is het vijf weken lang al niet mogelijk om het gebouw te voet of per auto met tag te betreden. Dit probleem is voor het eerst in april gemeld en is meerdere malen "opgelost" en teruggekomen. De laatste keer dat dit probleem gemeld werd zijn er 11 dagen overheen gegaan voordat NMG überhaupt gereageerd heeft.
- Verschillende lekkages op alle verdiepingen. Elke keer als het regent staat een deel van de garage blank. Dit duurt nu al zo lang dat het er naar riool begint te ruiken. Bergingen in de kelder staan soms blank waardoor waterschade ontstaan is.
- Deuren die niet goed sluiten of een garagepoort die zomaar de hele nacht open staat vanwege alarm waardoor er onder andere meerdere autoinbraken gepleegd zijn in de garage.
- Het heeft een half jaar geduurd voor een glazen schuifdeur die na een maand of drie na oplevering al kapot was, gerepareerd was.
Het is natuurlijk mogelijk dat er eens iets niet goed gaat of moeilijk op te lossen is, maar bij NMG gaat eigenlijk niets soepel. Er wordt ook niet over gecommuniceerd, bewoners moeten meerdere malen vragen om informatie voor er iets medegedeeld wordt.
Als je NMG medewerkers aanspreekt op de gang van zaken wordt er niet op ingegaan. Na tien maanden is er geen verbetering zichtbaar en NMG doet alsof dit allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Tijd om een officiële klacht bij NMG in te dienen en hopen dat dat wel iets brengt. Jammer dat dit nodig is, maar het geduld is na tien maanden op.