Een goede betrokken coach die helpt bij het vormen van jouw levensstijl om je doelen te behalen

Ik sport al ruim anderhalf jaar onder begeleiding van Victor via het online coaching traject. Ik ben begonnen bij Victor omdat ik enerzijds regelmatig last had van blessures en anderzijds mij progressie stagneerde en ik mijn kostbare tijd graag zo goed mogelijk in wilde zetten. Victor heeft me laten zien dat je sterker kunt worden én droger tegelijk. Onder begeleiding van Victor heb ik een mooie levensstijl kunnen vinden die voor mij en het sporten goed werkt. Het coaching traject gaat verder dan alleen de sportschool. Bijvoorbeeld hulp bij omgaan met stress en het aanbrengen van structuur daar helpt Victor graag bij. Eens in de week hebben we een check-in om te kijken hoe de week is gegaan. Tijdens dit moment stuur ik regelmatig filmpjes van uitvoeringen mee om zo feedback op techniek te ontvangen. Binnen de wereld van krachttraining is veel anekdotisch bewijs te vinden en ook veel tegenstrijdigheid. Victor werkt evidence based, hierdoor is hij voor mij een filter voor al deze informatie en een bron van kennis waar ik van uit kan gaan. Wat fijn is dat je de begeleiding zo intensief kan maken als je zelf wilt, je kunt zoveel vragen stellen als je wilt. Victor neemt de tijd om je vragen te beantwoorden. De ene week hebben we meer te bespreken dan de andere week, alles is prima. Ik heb ook techniek training en een online sessie bij Victor gevolgd. In alle manieren ken ik Victor als een ontspannen en sympathieke kerel. Al met al ben ik erg positief over de hulp van Victor. Het is fijn om te weten dat je goed bezig bent en dat iemand jou helpt om op een consistente manier vooruitgang te boeken en zo naar je doel te bereiken.

Joris Ivenslaan 54

1325SP Almere

Over Victor Mooren coaching & educatie

Als online fitness coach help ik jou om gespierder, slanker en fitter door het leven te gaan. Tegenwoordig is er via het internet zoveel informatie te vinden omtrent vetverlies, voeding en spieropbouw, dat je door de bomen het bos niet ziet. Hierdoor is het moeilijk om feiten te onderscheiden van fabels. Doordat ik de afgelopen jaren veel kennis heb opgedaan op het gebied van vetverlies, spieropbouw en gedragsverandering en honderden klanten heb geholpen, heb ik veel inzicht gekregen van wat werkt. Ik combineer een wetenschappelijk onderbouwde aanpak met meer dan 10 jaar praktijkervaring in mijn coaching. Via mailcontact en videogesprekken help ik jou aan een fitter lijf, gewoon op een moment dat het jou het beste uitkomt. Alles is persoonlijk, op maat, toegankelijk en bewezen effectief.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”