Zeer vakkundig personeel. Duidelijke uitleg wat er aan de auto moet gebeuren. Telefonisch op de hoogte gesteld van de werkzaamheden, en duidelijk doorgegeven welke kosten in rekening zullen worden gebracht.
Bedankt Marcel voor deze mooie score!
Ik wilde 2 type auto’s onderzoeken, de Twingo en Zoë, beiden elektrisch vanwege de alsmaar stijgende benzineprijzen. Mijn keuze is op de Zoë gevallen, Nets iets meer auto. Kon snel een proefrit maken en kreeg korte uitleg van noodzakelijkheden om te rijden. De koop was snel gesloten, kreeg een redelijke inruilwaarde voor mijn oranje Captur terug, waar ik ook met plezier in heb gereden. Hoe de vele toeters en bellen (alles zit er geloof ik op, behalve de stoelverwarming) werken ben ik later achter gekomen. Bij vragen rij ik even langs, woon gelukkig in de buurt.
Wat een mooie en uitgebreide beoordeling, bedankt!
Goede uitleg van de werkzaamheden en kosten.
Bedankt voor deze mooie beoordeling!
Goede fijne communicatie met leuke mensen in het bedrijf. Auto is geweldig heel blij mee. Zeker een aanrader :-)
Bedankt voor deze mooie beoordeling Ben, vooral dat van die leuke mensen ;-))! We blijven ons best doen.
Bespreken eventuele klachten Bespreken welke servicebeurt Sleutels afgeven Vervangend vervoer Bespreken gedane werkzaamheden Bespreken eventueel te verwachten reparatie(s) Betalen Wegrijden
Mooie score! Bedankt weer :-)
Zeer prettig geholpen door de baliemedewerker
We zijn zelf ook blij met de collega's :-) Bedankt voor deze mooie score!
Altijd netjes, vriendelijk, duidelijk, meedenkend.
Bedankt weer voor deze mooie beoordeling, we blijven ons best doen!
Rijd prima zijn zeer tevreden.
Hartelijk dank voor de mooie score en blijf genieten van jullie mooie auto!
We werden heel vriendelijk geholpen door Eric. Konden gelijk een proefrit maken en kregen een goede deal voor onze oude auto. Zijn erg tevreden, rijdt heerlijk!! Vergeten dat My Renault + het eerste jaar gratis is. Per ongeluk zelf acount voor My Renault+ betaald, super opgelost door autozenter door er een jaar extra aan toe te voegen!
Wat een mooie beoordeling Bas! Bedankt en nogmaals heel veel plezier met jullie prachtige auto.
Mijn auto starte niet heb renault assistent gebeld binnen een kwatier waren ze er hebben mijn auto gestar ben naar de dealer gereden en werd meteen geholpen
Bedankt voor de mooie score! Een probleem is nooit fijn dus als we de mogelijkheid hebben het voor onze klanten gelijk op te lossen zullen we dat altijd doen.
In een zeer prettig gesprek met Eric Zentveldt kwamen we ertoe om een proefrit te maken in een andere auto. Dit beviel zo goed dat we misschien wel tot aanschaf wilden overgaan. In goed overleg waarbij we alle tijd en ruimte kregen om onze eigen afweging te maken kregen we een goed bod dat we geaccepteerd hebben. Na een week konden we al rijden in onze nieuwe auto. Eric nam ruim de tijd voor uitgebreide instructie. De taart met de foto van onze nieuwe auto hebben we met de hele familie smakelijk opgegeten. Weer een fijne ervaring met vriendelijke garagemedewerkers!
Het genoegen is weer wederzijds! Wat fijn dat u al zo lang als vaste klant zelfs voor een kapot lampje de moeite neemt altijd weer bij ons terug te komen, heel veel plezier met de nieuwe auto en tot volgend jaar bij de onderhoudsbeurt ;-)
De hiervoor genoemde begrippen dekken de lading volledig
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Ik heb een Renault Traffic waar nu 2 jaar en 2 maanden in gereden wordt met 40.000 km op de teller. Ik heb nu een factuur van 1275 euro voor een kapotte Adbluepomp. Na 40.000km dus. Autozenter zegt dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Renault Nederland zegt dat de auto niet door Renault is geïmporteerd dus ook niet verantwoordelijk is. Dat klopt, hij komt bij een ander bedrijf vandaan. Die zegt ook dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Het blijft echter wel een nieuwe Renault die toch echt uit de fabriek van Renault komt. Waar ligt de verantwoordelijkheid? Ik heb een tegoedbon gekregen voor een onderhoudsbeurt. Wat op zich schappelijk is. Ik vindt het echter wel onacceptabel dat een onderdeel met zo'n kostenpost kapot gaat na 40.000 km. Het lijkt mij dat er een garantie is op dit soort onderdelen. Autozenter heeft gedaan wat ze konden doen.
Hartelijk dank voor de beoordeling, helaas krijgen wij een mager 6-je maar ook dat kan een keer gebeuren, we blijven altijd ons best doen voor (veel) hogere scores :-) Op zich jammer dat een universeel bedrijf de last van het regelen van zoiets niet bij hun klanten uit handen neemt maar gewoon meldt: ga maar naar Renault. Wel de lusten en niet de lasten is iets wat we vaker zien bij bedrijven die wel aan de verkoop willen verdienen maar daarna hun klanten in het hemd laten staan. U kunt daar niets aan doen snappen wij ook maar wellicht ook een motivatie om te kopen, garantie te halen en onderhoud te doen bij één en dezelfde partij. We hopen op een dikke voldoende na een volgend bezoek!
Originele beoordeling
Het herstellen duurde 2,5 dag. Ik rij nu 2 jaar en 2 maanden in deze auto en er staat 40.000km op de teller. Een nieuwe Renault Traffic. Ik heb nu een factuur van 1275 euro voor een kapotte Adbluepomp. Na 40.000km dus. Doordat ze niet wisten wat het was heeft mijn auto daar 2,5 dag gestaan. En daar is de rekening ook naar. Kans bestaat dus dat dit over 2 jaar weer gaat gebeuren!? Autozenter zegt dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Renault Nederland zegt dat de auto niet door Renault is geïmporteerd dus ook niet verantwoordelijk is. Dat klopt, hij komt bij een ander bedrijf vandaan. Die zegt dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Het blijft echter wel een nieuwe Renault die toch echt uit de fabriek van Renault komt. Ik heb een soort van tegoedbon gekregen voor een onderhoudsbeurtje over 2 jaar. Ik heb een nieuwe bus gekocht zodat ik hier vanaf zou zijn. Vervolgens heb ik nog nooit zo'n dikke rekening gehad. Ik heb nog iemand van Renault Nederland aan de telefoon gehad. Deze man had 1 taak, mij een bonnetje geven voor een onderhoudsbeurtje en daarna heel duidelijk vermelden dat de zaak voor hun niet gesloten is. Echt waardeloos.
kon op korte termijn langskomen en werd gelijk geholpen
Bedankt voor de mooie cijfers! We blijven ons best doen
Kijk, een bedrijf heeft o.a. als doelstelling om geld te verdienen. Maar één van de belangrijkste doelstelling is ook om je klanten te binden. Uiteraard is er nog veel meer om tot een succes formule te komen. Aangezien ik een klant ben, kan ik alleen maar zeggen: Lekker bezig. De balans klopt, en de adviezen zijn altijd goed bedoeld en met een reden. Dat kost ook wat, maar op de lange duur heb ik daar als klant tóch voordeel van.
Wat een mooie score hebben we weer gekregen Frank! Bedankt ook voor de uitgebreide review en we blijven ons best doen om dit zo te houden!
Men is vriendelijk en gastvrij. Men denkt met de klant mee, geweldig!!
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en natuurlijk doen we er alles aan u blij te houden! Veel plezier met de mooie auto!
Mijn banden zijn weer keurig gewisseld!
Dankje! Natuurlijk doen we voor jou extra ons best ;-)
Een occasion gekocht voor een goede prijs De auto werd top afgeleverd zelfs met een jaar garantie. Ook nog een taart bij aflevering. Geweldig.
Zulke blije klanten doen we het voor, bedankt voor de mooie beoordeling!
Afspraak is afspraak, zeer beleefd en deskundig personeel, tijdig bericht als onderhoud aan onze auto's moet gebeuren en tevens als de route service aan verlenging toe is. Daarom al heel lang klant bij deze garage.
Bedankt Donald! We zullen er alles aan blijven doen dit zo te houden :-)
Bij deze garage voel je je als klant altijd welkom en men kent je, is vriendelijk, communicatie verloopt altijd goed, kortom ik ben zeer tevreden.
Wat een mooie score en prachtige woorden Wilma! Bedankt, onze dag was al goed maar nu nog beter :-)
Zoals altijd hulpbereid, vriendelijk, meedenken, eerlijk, altijd lachen en een gevoel van thuiskomen.
Bedankt Frank voor de mooie 10 en voor het lachen!
Prima dealer goed geholpen.
Bedankt voor de 10 en nogmaals heel veel plezier met de nieuwe auto!
Wordt altijd netjes geholpen en vooraf op de hoogte gesteld van de juiste prijs. Airco werkt weer perfect, nu nog hopen dat we het weekend bij fletcher hotels winnen :-)
Fijn dat alles het weer perfect doet! De vorige actie hadden wij ook een winnaar, we duimen mee. Bedankt voor de mooie score en graag tot een volgende keer.
Voor het oplossen van een onverwacht euvel aan mijn auto werd - ondanks de drukke agenda - tijd vrij gemaakt in de werkplaats. Hierdoor was ik binnen een dag weer mobiel.
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we blijven ons best doen u altijd mobiel te houden!
Fantastische garage. Zeer hulpvaardig, vakkundig en vriendelijk. Zeker aan te bevelen.
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.