Goed
Heel erg goed geholpen heel geduldig en vriendelijk.
Bitje was op tijd af en kon het snel ophalen. Geen idee van de kosten en echte noodzaak tov nieuw draadje. Zal waarschijnlijk niet goedkoper voor mij zijn. Wel mooie technologie om het te maken.
Eerst werd ik telefonisch goed begrepen en werd er snel een afspraak gemaakt. Eens daar werd ik snel en deskundig behandeld door de Tandarts en haar assistente. Ik werd zeer professioneel en vriendelijk behandeld. Dank jullie wel.
Uitstekende en zeer vakkundige tandartspraktijk Aardige en vakkundige assistenten.
Al jaren lang prima geholen
Vriendelijk. Voelde mij meteen op mijn gemak.
Deskundig en prettig. Meedenkers.
Stukje van een kies af gegaan. Snel een afspraak kunnen inplannen en deskundig en prima geholpen.
Dank u wel voor dit prachtige cijfer, heel fijn
Onduidelijke communicatie
Wat vervelend dat er miscommunicatie was over uw afspraak. Ik zie dat u binnenkort de juiste afspraak heeft bij de juiste collega. We hopen dat we na de volgende afspraak weer een dikke tien bij u scoren.
Betrokkenheid en zorgvuldige behandeling
Dank u wel voor dit mooie cijfer, wat mogen we voor u doen om de volgende keer een 10 te scoren?
Mijn dochtertje heeft een afspraak en zij was bang en zenuwachtige maar de tandartsass was heel behulpzaam en geduldig.
Wat fijn dat de afspraak zo prettig is verlopen, super!
Altijd professioneel, vriendelijk, meedenkend, gewoon heel fijn.
Wat een prachtig cijfer, daar worden wij blij van. Dank u wel
duidelijke adviezen
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en ook nog met zo'n prachtig cijfer
Vakkundig en prettig
Op 4 april 2025 om 09.10 is er bij mij tandsteen verwijderd en controle ondergaan. Het viel mij op dat de stoel waarin ik werd behandeld versleten en kapot/ gescheurd is en dat geeft een smoezelig en vies gevoel, iets wat je niet in zo'n modern-ogende praktijk zou verwachten. Verder viel het mij al voor de behandeling (Reiniging van het gebit) op dat de "Werkbank" die voor mijn gezicht hing zeker niet schoon en fris was, gezien de sproeivlekken, stof en tja alles wat er zoal op kan komen tijdens een behandeling .
Wij zijn het helemaal met u eens, en zijn al een tijdje op zoek naar nieuwe stoelen. Dit is een grote ingreep in onze praktijk en dat vergt veel in de planning. We hopen dat we u de volgende keer op nieuwe stoelen mogen behandelen. U kunt er van op aan dat de stoelen goed gereinigd worden na elke behandeling.
Vriendelijk. Kundig En inspraak
Wat mooi om te horen. Een positieve beoordeling voor de tandarts zegt veel over het vertrouwen in ons als praktijk en daar zijn we trots op.
Afspraak voor tandarts en ortho. Bleek het geen tandarts afspraak te zijn maar alleen ortho.
Wat jammer dat er onduidelijkheid was over de afspraak. We hopen dat de vervolg afspraak weer helemaal voldoet aan uw verwachtingen.
- Na mijn afspraak was er niemand bij de receptie aanwezig om een nieuwe afspraak in te plannen. - Jullie mailen telkens vanaf no-reply@ wat mega irritant is. Je wilt als klant gewoon direct kunnen antwoorden. Zo kreeg ik zelfs een offerte vanaf no-reply@. Alsof jullie geen akkoord wensen te ontvangen.
Altijd goed
Ondanks mijn angst zat ik toch gerust in de stoel door de tandarts maar ook zeker de assistente, beide stelde mij op mijn gemak Helaas weet ik alleen de naam Petra nog, de naam van de tandarts vergeten, dus die ga ik beneden met aanvinken gokken
Prima Tandarts
Dank u wel uw beoordeling, heel fijn. P.S uw bevestiging is verstuurd ;-)
Er is een voortand afgebroken en wilde daar naar laten kijken hoe dit op te lossen kon diezelfde dag komen en er is een behandelplan gemaakt. Erg fijn dat er meteen iets gebeurd.
Een voortand afbreken is ook heel vervelend, fijn dat het allemaal gelukt is
Kamila besteedt alle zorg en tijd aan mijn gebit. Terwijl het niet meer zo is als het moet zijn.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we even de complimenten door aan Kamila
Op tijd geholpen, heel fijn.
Wat een prachtig cijfer, heel erg blij mee
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.