Competente, vriendelijke medewerkers. Veel expertise aanwezig.
Dank u wel voor uw prachtige review
Probleem met mijn tand is gelijk aangepakt.
We hebben de complimenten aan Karen Morup doorgegeven, dank u wel.
Goede behandeling en communicatie. Zeer klantgericht.
We hebben de complimenten doorgegeven aan Bo van der Bend, dank u wel.
zie boven
We hebben uw complimenten doorgeven aan Thomas Wermenbol, dank u wel hiervoor.
Snel en goed geholpen tijdens een spoedje
Dank u wel voor uw compliment.
Op tijd en adequate behandeling.
Na angst ervaring bij vorige tandarts voel ik me hier veel meer op mijn gemak.
Wij geven de de complimenten door aan Almina, dank u wel.
Kunt er vroeg terecht en in de avond.
Men krijgt zijn glimlach terug..
Dank u wel Dhr Kando, voor deze prachtig review.
Ik ben ontzettend tevreden over de service, professionaliteit en werkwijze. Ik heb dan 9ok geen enkel klacht of bezwaar in hoe dingen aangepakt worden en hoe dingen gaan.
Dank u wel voor deze prachtige review.
Je weet dat je altijd goed geholpen wordt met de nieuwste technieken die ze gebruiken
Dank u wel voor deze mooie review.
Sandra had nogal wat angst om te gaan. Omdat de vorige keer een vrijwel losse kies werd verwijderd zonder waarschuwing. Omdat ze nu weer (ook) losse kiezen had wilde ze duidelijk afspreken dat deze niet zomaar werden verwijderd. Dat werd gedaan en er werd aan gehouden. Sandra was tevreden
Dank u wel voor deze mooie review, fijn dat het voor Sandra een fijne ervaring is geweest.
Na het schoonmaken zou de tandarts komen. Het was alleen niet de tandarts bij wie ik geboekt had maar een ander. Het was fijn geweest als dit even gecommuniceerd was. Er is vaak een reden dat iemand een bepaalde tandarts boekt.
Wat vervelend dat het voor u zo gelopen is. Wanneer u het prettig vindt om door 1 vaste tandarts geholpen te worden, kunnen wij dat voor u noteren. Wanneer deze tandarts niet aanwezig is (ziekte of wijziging in de planning) wordt u daarover gebeld.
Goed verlopen
Dank u wel voor deze mooie review.
Er wordt snel en vakkundig gewerkt. Service is goed en men heeft aandacht voor de klant.
geen wachttijd en prima controle
Dank u wel voor deze mooie review.
Ik werd vanmorgen vlak voor mijn afspraak inclusief reinigen gebeld met de mededeling dat mijn afspraak niet door kon gaan of iets later zou worden, maar dan exclusief reinigen. Hier was is totaal niet blij mee. Tijdens de afspraak (die uiteindelijk nog later begon dan gepland) kwam naar voren dat ik terug zou moeten komen voor een vervolgafspraak voor allerlei redenen. Bij de receptie was het een heel gedoe om deze afspraak in te plannen en was de vriendelijkheid ver te zoeken.
Dank u wel voor uw review. We hebben al contact gehad met u over deze afspraak en hopen dat het een volgende keer weer helemaal naar volle tevredenheid verloopt.
Ik wordt altijd erg vriendelijk en goed geholpen. Er wordt altijd goed geluisterd naar eventuele vragen.
Zie boven: perfecte behandeling en sympathiek
Was vandaag bij Bo..aardig,geruststellend en vakkundig
Goede communicatie en prettige behandelaars.
Prettige tandarts en assistente!
Mijn dochter vond het erg spannend. Thomas en zijn collega waren erg geduldig, stelde haar gerust en namen de tijd om het op haar tempo te doen.
Goed, vriendelijk, er wordt verteld wat er gedaan word.
Ook als je pijn hebt, maken ze tijd vrij om je te helpen. Moderne apparatuur en zeer kundig en attent personeel.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.