Mijn kinderen kwamen voor een controle afspraak. De tandartsen en assistentes legden steeds duidelijk uit wat ze gingen doen en er werd uitgebreid aandacht besteed aan tandenpoetsen (hoe gebeurt dit nu en wat kan er beter). Tussendoor werden er grapjes gemaakt om de kinderen op hun gemak te stellen. Een ontspannen bezoek!
Heel vriendelijk heem relaxed niet gehaast
Goede uitleg en deskundigheid
Erg lieve tandarts die heel goed vertelde wat ging gebeuren.
Er is een reden dat ik niet graag naar de tandarts ga. Maar het bezoek aan deze tandartsen en mondhygiënisten neemt altijd een hoop van de spanning weg.
Nemen de tijd, luisteren naar je en nemen angst serieus. Erg fijn!
Er wordt duidelijk aangegeven wat ze gaan doen.
ik werd hartelijk ontvangen en daar was ik blij om want ik was nerveus omdat ik een hele poos niet naar de tandarts was geweest. { financiele redenen} ontvangen met een kopje koffie dat had ik nog nooit mee gemaakt.
Met pijn klachten gebeld. Ondetzocht door assistente en tandarts en ook nog is de mondhygiënist erbij gehaald
Vrijdag gebeld vanwege kiespijn en kreeg snel een afspraak om 19:00 's avonds. Op tijd geholpen en vriendelijk en deskundig behandeld. Al met al zo prettig als een tandarts zijn kan
Werd goed geholpen. Er werd mij precies verteld wat er ging gebeuren en dat vond in prettig
Ze hebben alle tijd genomen omdat mijn dochter nogal bang is voor de tandarts en ging met een fijn gevoel weg
goed geïnformeerd over de behandeling
Prettige ontvangst, goed geholpen. keurig allemaal
Heel tevreden, fijn dat we op z’n korte termijn op een vrijgevallen plekje terecht konden
Mijn vulling was afgebroken en ik kon s’avonds nog terecht. Zo blij mee. Weer vakkundig geholpen!
Heb alleen wel 1 klein minpuntje dat mijn kies na een schoonmaakbehandeling (juist waar ik eerst pijn had maar wat al maanden weg was) weer pijn doet. Dat is wel jammer. Koffiedrinken, koud en warm eten. Even niet zo fijn maar misschien ebt het weer weg. Je krijgt dan toch het idee dat er iets is gebeurd wat misschien niet al te goed was voor glazuur of tandhals of zo. Trouwens (dit is niet de plek maar ik vermeld het toch maar) ik kan onderin mijn e-mailadres niet aanpassen maar het is gewijzigd in [email protected] Kunt u dit in mijn dossier wijzigen? Bij voorbaat dank.
Ik ben super tevreden hoe alles verlopen is . Alle tijd goed uitgelegd wat er ging gebeuren . Alle lof hier over .vriendelijk dank voor alles Marianne Huibers
Prima geholpen, soms is de wachttijden lang. Beter lang dan niet geholpen worden.
Ook de laatste afspraak om 9.40 uur liep uit. Wordt er om 9.35 naar mijn huis gebeld dat het uitloopt. Ik ben een half uur fietsen onderweg naar de praktijk. Men wordt verzocht om 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn.
Zoals bovenstaand. Deskundig, rustgevend, geduldig, professioneel.
Ik vond het een beetje spannend. Maar mocht als eerste op de grote stoel, van mijn grote broer. De tandarts maakte van de stoel een bed en ik kon dan met mn gezicht in het zonnetje gaan liggen. Mijn tanden werden paars gemaakt, vet cool! Maar het mocht niet blijven zitten, met een blaasmachine en een douche werd alles weg gespoeld. Ik moest heel hard lachen want dat kietelt zo. Mike (3jr)
Altijd met een gerust hart naar de tandarts. Ze stellen mij altijd gerust door alles wat ze doen te vertellen of uit te leggen.
Controle afspraak, niet zo bijzonder. Maar door de vriendelijke tandarts en assistente ben ik mijn dag met een lach begonnen. Wachtruimte ziet er ook super mooi uit!
mijn pijnklachten werden snel en goed verholpen.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.