Filters

8

is goed

Ik kon snel behandeld worden, wat heel prettig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Alles oké!

Goede ontvangst, duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Blij dat er nu weer een afspraak aan de balie gemaakt kan worden
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Ik werd warm ontvangen en kreeg goed advies

Ik kreeg een intake waarbij mijn gegevens volledig werden doorgenomen en er werd de tijd genomen om alles goed te kunnen begrijpen. Vervolgens kreeg ik adviezen om de kosten voor mij zo laag mogelijk te houden. Ik voelde mij klant die zo goed mogelijk behandeld moest worden en geen geld machine die zo snel mogelijk uitgeknepen moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima behandeld
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Ik werd warm ontvangen en kreeg goed advies

Ik kreeg een intake waarbij mijn gegevens volledig werden doorgenomen en er werd de tijd genomen om alles goed te kunnen begrijpen. Vervolgens kreeg ik adviezen om de kosten voor mij zo laag mogelijk te houden. Ik voelde mij klant die zo goed mogelijk behandeld moest worden en geen geld machine die zo snel mogelijk uitgeknepen moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima behandeld
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Goede communicatie en prettige behandeling

Vanwege corona zijn wij twee jaar niet geweest. Uiterst correct opgevangen en een zeer prettige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Goede communicatie en prettige behandeling

Vanwege corona zijn wij twee jaar niet geweest. Uiterst correct opgevangen en een zeer prettige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Top ervaring voor een angstpatiënt

Het is super fijn dat er heel geduldig wordt omgegaan met je angst en dat stap voor stap wordt verteld wat er gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super aardig, heel secuur met passie voor haar werk!

Vriendelijke behandelaars, de afspraak op tijd . Mijn indruk was vakkundig, zorgzaam, waar nodig uitleg en een drive om het mij naar mijn zin te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Klant vriendelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uiterst vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super aardig, heel secuur met passie voor haar werk!

Vriendelijke behandelaars, de afspraak op tijd . Mijn indruk was vakkundig, zorgzaam, waar nodig uitleg en een drive om het mij naar mijn zin te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Klant vriendelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uiterst vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super aardig, heel secuur met passie voor haar werk!

Vriendelijke behandelaars, de afspraak op tijd . Mijn indruk was vakkundig, zorgzaam, waar nodig uitleg en een drive om het mij naar mijn zin te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Klant vriendelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uiterst vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
9

Zeer klantvriendelijk

Praktijk die aandacht heeft voor mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Zeer fijne reiniging en controle gehad

Ik vond dat de assistente mij een prettige reiniging heeft gegeven. Ze legde alles duidelijk uit en de hele behandeling heb ik als prettig ervaren. Waardoor de tandarts ook niet veel tijd nodig had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ben de naam van de tandarts vergeten
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed, soms wat langer wachten
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
3

Inefficiënt, duur en totaal niet om kunnen gaan met enige feedback

Na de mislukte invoering van het ‘Finse-model’ nog steeds het model met: afspraak maken maar geen idee wie je gaat helpen. Zeer inefficiënt omdat bij ieder bezoek een andere tandarts/hygiënist hetzelfde ‘ontdekt’ en daarover uitweidt, en daar dus de onnodige tijd insteekt. Bij mij 2x een opbouw gemaakt op afgebroken tand. De dienstdoende tandarts vertelde dat na t snelle afbreken van de vorige opbouw deze het hopelijk toch wel 4 jaar zou houden, waarop ik zei: tja of 1. Waarop ze zei: dat zou wel heel erg kort zijn, gaan we niet vanuit. Na enkele weken brak de gehele opbouw weer af. Ik vind dat de opbouw wel heel snel geplaatst is (20 min) en vermoed dat dat ook reden is van het loslaten. Niemand wil dit horen, alleen reactie: we hebben u duidelijk gewaarschuwd dat opbouw ook snel kan afbreken, in de gezondheidszorg kan natuurlijk nooit een garantie worden gegeven. Dat is dus gelogen, daar is niet voor gewaarschuwd. De manager blijft volhouden dat t mijn probleem is, er is geen enkele ruimte voor inleving of coulance. Echter 1 tot 4 jaar is niet vergelijkbaar met enkele weken. Ook eigenaar vd praktijk wil niet meer kwijt dan: ‘u bent gewaarschuwd’ Waarom nog klant? Omdat ik als t lukt een tandarts krijg die ik al lang bezoek en ik over haar zeer tevreden ben, vakvrouw. (Dat was dus ook mijn laatste bezoek om de schadecte herstellen) Helaas dus qua bedrijfsvoering, communicatie en servicegerichtheid zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Het laatste bezoek was aan Elvira v dijk, dat was dus goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Slecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 2
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
3

Inefficiënt, duur en totaal niet om kunnen gaan met enige feedback

Na de mislukte invoering van het ‘Finse-model’ nog steeds het model met: afspraak maken maar geen idee wie je gaat helpen. Zeer inefficiënt omdat bij ieder bezoek een andere tandarts/hygiënist hetzelfde ‘ontdekt’ en daarover uitweidt, en daar dus de onnodige tijd insteekt. Bij mij 2x een opbouw gemaakt op afgebroken tand. De dienstdoende tandarts vertelde dat na t snelle afbreken van de vorige opbouw deze het hopelijk toch wel 4 jaar zou houden, waarop ik zei: tja of 1. Waarop ze zei: dat zou wel heel erg kort zijn, gaan we niet vanuit. Na enkele weken brak de gehele opbouw weer af. Ik vind dat de opbouw wel heel snel geplaatst is (20 min) en vermoed dat dat ook reden is van het loslaten. Niemand wil dit horen, alleen reactie: we hebben u duidelijk gewaarschuwd dat opbouw ook snel kan afbreken, in de gezondheidszorg kan natuurlijk nooit een garantie worden gegeven. Dat is dus gelogen, daar is niet voor gewaarschuwd. De manager blijft volhouden dat t mijn probleem is, er is geen enkele ruimte voor inleving of coulance. Echter 1 tot 4 jaar is niet vergelijkbaar met enkele weken. Ook eigenaar vd praktijk wil niet meer kwijt dan: ‘u bent gewaarschuwd’ Waarom nog klant? Omdat ik als t lukt een tandarts krijg die ik al lang bezoek en ik over haar zeer tevreden ben, vakvrouw. (Dat was dus ook mijn laatste bezoek om de schadecte herstellen) Helaas dus qua bedrijfsvoering, communicatie en servicegerichtheid zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Het laatste bezoek was aan Elvira v dijk, dat was dus goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Slecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 2
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Super ontspannen ervaring voor een angstpatiënt

Vanwege een tandarts''verleden'' altijd veel angst. Dat wordt hier altijd goed weggenomen door duidelijk te vertellen wat er wanneer gedaan wordt. Voel me helemaal op mijn gemak wat mijn klachten automatisch vermindert. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Supergoed

Eigen academie. Heel veel expertise. Super klantvriendelijk en steeds de meest innovatieve technieken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Supergoed

Eigen academie. Heel veel expertise. Super klantvriendelijk en steeds de meest innovatieve technieken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Supergoed

Eigen academie. Heel veel expertise. Super klantvriendelijk en steeds de meest innovatieve technieken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.