Zoals de titel zegt. Daarnaast gaat ze in overleg met de tandarts en stelt de vraag aan de tandarts, “of zal het iets anders zijn?”. Dit was geen fijne ervaring, tot op heden maak ik me nog steeds druk over wat “iets anders” kan zijn.
Dank u wel voor uw feedback, dit stellen wij erg op prijs. Graag gaan wij samen met u voor het behoud van uw gebit. Dan zullen we soms in uw oren wat "belerende tips" geven maar dit altijd met de gezondheid van uw tanden in ons achterhoofd. Vervelend dat de vraag van de preventie assistente in uw hoofd spookt, maar geloof ons, wanneer er iets aan de hand is, wij dit direct met u bespreken. U kunt ons ook altijd mailen met vragen waardoor u er in de toekomst niet meer druk over hoeft te maken. [email protected] en wij zorgen ervoor dat uw vraag bij de behandelende collega terecht komt. Hoop u hiermee gerust gesteld te hebben en anders horen wij graag van u.
goed
Dank u wel voor uw beoordeling!
Voor mijn eerste bezoek aan de praktijk werd voldoende tijd en ruimte ingezet. Duidelijke en heldere conclusies en afspraken voor de toekomstige behandeling
Dank u wel voor uw beoordeling, wij hopen u nog regelmatig te zien
Erg betrokken en goed advies!! Met duidelijke uitleg. Beste tandartsen !!
Dat is een prachtige beoordeling, dank je wel Mila
Goede ontvangst bij de receptie en fijne behandelingen bij de mondhygeniste en tandarts.
Wat een mooie beoordeling, we geven het zeker door aan de collega's
De behandeling is zeer respectvol en professioneel
We vertellen Kamila hoe blij u met haar bent, super leuk!
Op de tijd van de afspraak behandeld door Kamila die weer mijn gebit keurig heeft verzorgd. De wachtruimte voelt aan als een huiskamer, maar ik heb niet lang hoeven te wachten. Fijn om bij deze tandartsenpraktijk als patiënt te zijn.
Wat fijn dat u zich op uw gemak voelt in onze wachtkamer, dank u wel voor de beoordeling.
Fijn dat de tandarts uitlegt onder behandeling
Wat een prachtig cijfer, wij gloeien van trots
Goed
wauw een 10, wij zijn super blij
Alles aan deze praktijk klopt: van de aankleding in de wachtruimte tot zelfs de vacatureteksten. Ik vind deze praktijk echt een gamechanger, omdat ze het voor elkaar krijgen dat ik bijna een wellnessgevoel krijg bij een tandartsafspraak, na jarenlange angst voor de tandarts.
Dit is wat wij willen bereiken bij iedereenIII Zo fijn dat het bij u gelukt is.
Positief, klantvriendelijk.
Dat is een fijne beoordeling, dank u wel hiervoor.
Xxx
Wat een prachtige beoordeling voor Karen, we geven het zeker door
Fijn en goed
Dat is een prachtig cijfer voor Thomas, we geven het zeker aan hem door.
Vriendelijk en vakkundig geholpen.
Dank je wel, we gaan voor "altijd" goed geholpen, helpt u ons daarbij en vertel ons ook aub wanneer het niet goed gegaan is?
..
Een mooie 10 voor Karen, dank u wel. We laten het Karen zeker weten.
.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Ik heb alleen geen idee wie mij heeft geholpen. Dus advies om je even voor te stellen of om bij de afspraak te laten weten welke tandarts je gaat helpen.
Wij hebben uw vraag om te weten wie u helpt in ons werkoverleg besproken, dank u wel voor de informatie
Heel goed geholpen in een fijne tandartsen praktijk.
Een mooie 10 voor Elvyra, dank u wel. We geven het zeker door
Prima
Ook Rabiea een dikke 10, we gaan het Rabiea zeker vertellen
Super fijne behandeling.
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling!
Snel, adequaat, vriendelijke mensen en met een positief gevoel de deur weer uit ook al moet je een nieuwe afspraak gaan maken om "even" twee kronen te laten zetten
Dank u wel voor de mooie beoordeling
Altijd goed op tijd, Altijd vriendelijk Altijd bereid om te stoppen als ik het even niet ziet zitten Altijd een extra kussen in de nek Totaal geen spijt van dat ik bij jullie kom!
Wat een prachtige woorden, dank u wel!
Ik zit al meer dan 25 jaar bij deze tandarts, voorheen Wermenbol, altijd tevreden geweest en nog steeds. 2 jaar terug pheasings ( als je dat zo schrijft;)) laten zetten, erg tevreden mee, ik lach weer op foto’s zeg maar..
Dank u wel voor deze beoordeling, we geven de complimenten door aan de collega's voor uw stralende lach.
Prettig en vriendelijk ontvangst door iedereen en de tandarts nam de tijd om bij het eerst consult uit te leggen wat er bij de volgende afspraken gaat gebeuren om mijn gebit weer goed te krijgen én te houden.
Fijn dat u de behandeling als prettig heeft ervaren.
Prima
Een mooie 10 voor Kamila, dank u wel hiervoor. We gaan het zeker doorgeven aan Kamila
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.