We zijn 4 weken op verlof in NL, vanuit Tanzania, en hebben alle medewerking ervaren om ons hele gezin geholpen te zien worden.
In februari '22 heb ik al een afspraak gemaakt en werd op 24 juni om elf uur ingepland. Een week voor de 24e kreeg ik telefoon of ik mijn afspraak kon verzetten naar 8.40 uur. Ik zou daar nog bericht over ontvangen. Op donderdag 23 juni had ik nog niets gehoord dus maar even gebeld en toen bleek dat er niets van bekend was en ik niet ingepland stond voor vrijdag de 24e.
Naar de tandarts wordt nooit mijn hobby. Bij Beekpark Tandarten is de ervaring anders, zeer vriendelijk en je wordt op je gemak gesteld. De uitleg is eerlijk en duidelijk. Dat vind ik prettig.
Ze denken altijd mee, niks is te gek en heel vriendelijk en rustig. Heb echt wel een aantal tandartsen gehad in mijn leven maar deze praktijk is fantastisch. Goede zorg ook bij angst en doen het fantastisch met de kids.
Wat een fijne behandeling. Werd al hartelijk ontvangen bij de receptie… en daarna fijn geholpen door de tandarts en assistent… met veel respect en ze stelde je echt gerust.
Na lange tijd weer voor controle. Er was tijd en rust om haalbare plannen te maken voor vervolg. Fijn
Prettig
Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan wordt in een ontspannen sfeer.
Heel goede behandeling
De tandarts en de assistente hebben mij uitstekend, vriendelijk en in alle rust behandeld. Dat was heel prettig.
Zoals ik al jaren gewend ben bij Beekpark tandartsen, uitstekend
Ik had eerder een afspraak voor controle en reinigen, maar toen was ik ziek en moest een nieuwe maken. Ik kreeg toen alleen een controle en moet nu voor het reinigen nog een keer komen volgende week. Dat vind ik niet fijn. Waarom verandert dat als ik een afspraak moet verzetten????
Deskundig en professioneel
Wanneer ik ook kwam voor behandeling, was ik met respect behandeld en met 5* bedank ik mij daarvoor !
Prettig
Voor controle en gebitsreiniging geweest. Prima ontvangst en fijne behandeling. In alle rust en voldoende tijd. Ook nog van advies voorzien, dit alles door een alleraardigste mondhygieniste en tandarts. Ben er al jaren "klant" en dit na volle tevredenheid. Volgens mij is er een klantenstop, maar ik kan een ieder aanraden naar deze tandpraktijk te komen ;-)
Gastvrije tandheelkundige kliniek met deskundig personeel.
Ik vond het heel prettig, ondanks dat dat naar de tandarts gaan niet fijn is
Ik kan op vrijwel geen enkel punt bedenken wat er beter zou kunnen of wat er in mijn beleving anders zou moeten. Ik wordt altijd enorm vriendelijk behandeld en de communicatie is zeer goed. Ik ben het afgelopen jaar vaak met mijn dochter mee geweest omdat haar beugeldraad heel vaak brak. Wij voelden ons daar wel eens wat bezwaard bij, maar elke keer werden we opnieuw gerustgesteld. Dat was heel plezierig. De dames aan de receptiebalie vind ik uitzonderlijk kundig in het multitasken. Ze blijven geduldig en vriendelijk terwijl ze meerdere dingen tegelijk moeten doen.
Goed
Personeel is heel vriendelijk en vrolijk. Stellen je echt op je gemak.
Vriendelijk en kundig.
Er was aandacht, vertrouwen in wat er gedaan wordt en vriendelijke opgewekte sfeer
Afspraak plannen geeft soms een lange wachttijd. Op de praktijk wordt ik altijd vlot geholpen. Vrijwel iedereen is vriendelijk. Een enkeling enigszins hardhandig.
Het trekken van de kies door tandarts Elvyra van Dijk is uiterst deskundig, voorzichtig en met aandacht voor het feit dat ik een mens ben gedaan. De extractie is dan ook prima gelukt. Helaas heeft het verdoven door de assistente voorafgaand aan de ingreep in fases plaatsgevonden, er is tot driekeer bij gespoten. Na de ingreep had ik de ‘normale’ napijn. Tot zover geen probleem, maar nu meer dan 30 uur na de ingreep heb ik nog steeds last van de verdoving in de vorm van een stijve wang. Op internet heb ik gelezen dat dit hoogstwaarschijnlijk met een week of wat vanzelf over zal zijn. Gezien deze ervaring is het voor mij lastig om onderstaande vragen correct te beantwoorden, de keuze opties zijn te beperkt.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.