Ik vind het lastig meteen helemaal plat te liggen met de mond open en moet ff op tot rust komen wat ik ook altijd aangeef!!! en moest een dubbele behandeling dus 1 uur lang…. Aangegeven dat ik wat last had van neusverkoudheid maar de tandarts van dienst was vrij kort van stof en vond het blijkbaar maar irritant…
U kent heel goed. U kunt de toestand van het tandvlees en de tanden en hun toestand goed kennen en ik hou van uw werk en daarom kom ik naar uw kliniek Dank u voor uw aandacht.
Prima.
Altijd vriendelijke en leveren snel en vakkundig werk dat is de reden dat ik er nog steeds met veel plezier naartoe ga
Goede tandarts duidelijk, vriendelijk en past goed bij mij
Degene, die mij behandelde heeft zich niet voorgesteld, dus ik heb geen idee met wie ik te maken had. Ik heb het ook niet gevraagd... Doordat er met meerstoelen concept wordt gewerkt, is het minder persoonlijk. Jullie geven als voordeel, dat meerdere tandartsen het gebit zien en dat kan een voordeel zijn. Het voordeel van een vaste tandarts is, dat hij/zij het gebit goed heeft leren kennen, door de jaren heen en daar meer inzicht in heeft leren krijgen. Nu werd ik overvallen door het gegeven dat er wellicht 2 pockets zijn, daar is nooit eerder over gesproken, op geen enkele manier. Ook niet dat het die kant op zou gaan. Ik werd doorverwezen naar een mondhygiënist....Wat ik wel als positief ervaarde was, dat er verder geen tandsteen is verwijderd, omdat de mondhygiëniste dat ook zou doen en ik niet voor dubbele kosten zou komen te staan.
Ik kon snel komen, jammer genoeg is de behandeling in tweeën gesplitst.
Prettige tandartspraktijk, met vriendelijke tandartsen. Je word goed geholpen, en nemen de tijd voor je. Je kan makkelijk online een afspraak maken, maar ook gewoon telefonisch. Ik ben tevreden over ze.
Wederom prima, Wortelkanaal behandeling gehad, met live concert in mijn linker oor. Wat wil een mens nog meer.
Moderne praktijk waar je online afspraken kunt plannen. Vriendelijk personeel die je op je gemak stellen.
Goede ervaringen. Zeer professioneel, vakkundig, maar ook menselijk. Goed ingesteld op kinderen en preventie.
Het is een prettige tandartspraktijk.
Fijne praktijk; men luistert naar je verhaal en stelt je op je gemak.Heel blij met de overstap naar Beekpark Tandartsen!
vriendelijke, vakkundige mensen van receptie, assistente tot tandarts
Ik ben nogal een bangerik als het gaat om tandartsen maar wordt hier heel goed behandeld, er wordt ook gezegd wat er tijdens de behandeling gebeurt. Vriendelijke mensen!
Ben erg bang maar word hier gelukkig zeer goed begeleid
Vriendelijk personeel!
Vooraf geïnformeerd en geadviseerd. Personeel is zeer secuur en vakkundig en plezierig in omgang. Een aangename behandeling. Je voelt er niets van en ik ga met een grote glimlach naar huis. Daarom is deze tandarts ondanks mijn verhuizing mijn tandarts gebleven.
Goed
ben goed geholpenen kon ook vragen stellen.
Voor het inmeten van een beugel geweest. Ervaring bij andere ortho waar ze puur naar het gebit kijken. Bij Beekpark kijken ze ook maar vorm van het gezicht en welk resultaat daar het beste bij past. Gips happen hoeft niet. Ze maken digitale 3d scans.
Zowel de tandarts als de assistent hebben me goed gerustgesteld
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mijn afspraak om 8.15 begint, terwijl de afspraak ook 08.00 stond. Naast mij nog anderen, hoe kan het zo vroeg al zo uitlopen? Is zeker niet de eerste keer. Jullie planning kan echt beter!
Op zich geen problemen óóit gehad bij jullie. Wat ik wel weg naar vond is dat toen ik een afspraak wilde maken bij jullie. Ik pas over half jaar terecht kon. Daar baalde ik enorm van dat dit niet werd gecommuniceerd terwijl ik wel vaker mails kreeg over de /van de praktijk. Ik heb daar over een mail gestuurd. Mede gezien het voor mij noodzakelijk is binnen het jaar een controle te hebben vanwege mijn harttransplantatie. Binnen half uur werd ik gebeld dat er plaatsje was vrij gekomen en kon ik binnen 2 weken al terecht. Dat vergoelijkte heel veel. Top.
Mijn dochter heeft 3 zwarte kiezen. Nu voelde ik me daar als moeder erg schuldig over. Nu had ik al eerder gehoord dat het door haar reflux zou kunnen komen. De beide dames die aan het werk waren, waren super vriendelijk en lief voor mijn dochter en voor mij. Ze namen goed de tijd en legde alles erg goed uit. Heel erg blij mee !!
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.