Alles wordt netjes uitgelegd de hele behandeling door.
Prettig geholpen.
Vakkundige tandarts die ook dingen duidelijk aangeeft en de tijd neemt. Ideale lange openingstijden, vanaf 7:00 al beschikbaar
Tijdens een weekenddienst vlot een foto laten maken door de tandarts. Ik wilde mijn eigen tandarts de volgende dag laten boren en vullen. Dat was geen probleem. De diagnose was goed en de juiste pijnstiller was aanbevolen. Wel direct pinnen. Het blijven tandartsen. ;-)
Voel me goed geholpen en er wordt voor je gezorgd (vooral als je het spannend vindt vanwege kaak en nekklachten)
Waarschijnlijk speelt Corona een grote rol in de gevraagde flexibiliteit. Mijn afspraak is erg vaak verzet door hen en uiteindelijk verkeerd in de agenda gezet. Het contact en de controle zelf waren helemaal prima.
Had om 8 uur een afspraak en werd gebeld of het eerder kon. Erg fijn! Super vriendelijke assistente die goed aan geeft wat ze doet
ah, moet je ook nog een extra stukje proza maken: zou dat niet het aantal respondenten beperken?
Controller was prima maar erg balen dat ik weer apart terug moet komen voor de reiniging die eigenlijk ook in deze afspraak gepland was...
Dinsdag met kiespijn afspraak gemaakt. Kon gelukkig vrij snel terecht. Start wortelkanaal behandeling en noodvulling. Sinds gisteren pijn terug, noodvulling is er al weer uit.
Gebitscontrole en reiniging. Het tandsteen verwijderen ging wat mij betreft een beetje hardhandig, dat ben ik niet gewend bij Beekpark Tandartsen. De vulling in mijn voortand doorstond het verwijderen van tandsteen met de "haak" niet, iets wat steeds al door mijn hoofd schoot. Ik baalde er wel van, want geen fraai gezicht. Gelukkig werd alles in het werk gesteld om me zo snel mogelijk te voorzien van een nieuwe vulling/stukje tand. 's Middags kon ik weer terecht en toen is het zeer snel en professioneel opgelost waarvoor dank!
Werd op een geruststellende en duidelijke manier gecommuniceerd. Ook een goed advies voor een vervolgtraject
Zondagochtend, tijdelijke kroon. Empatisch, voorkomend, professioneel. En zeer zeker niet op kosten gejaagd.
Ben erg goed geholpen , erg lieve tandarts en assistente jammer dat jullie een klantenstop hebben.
Heel gemoedelijk, zeer vriendelijk.
Relaxte en professionele praktijk. Kundig.
ik was nog niet eerder bij de tandarts geweest (4jaar). Eerst gingen we naar de Mondhyghieniste. Deze lieve dame vertelde precies wat alles was en keek ondertussen wat er gedaan moest worden. Een fijne kennismaking met het tandartsenpraktijk. Mijn zieke voortand moest eruit. Dus helaas de volgende dag terug, Het was erg spannend om naar de tandarts te gaan maar met wederom wat lieve woorden, uitleg en geduld van de tandarts en tandarts assistente en een flits bezoekje van de Mondhyghieniste die de dag ervoor er was, ben ik nu eindelijk ook een grote meid met een fietsenrek net als mijn grote zussen. En dat zonder huilen of paniek natuurlijk omdat ik mega dapper ben maar zeker ook door hoe ik geholpen werd.
We zijn goed geholpen. De tandartsen en mondhygienisten zijn heel aardig, leggen goed uit wat ze doen en zijn deskundig.
Prima geholpen Alleen de afspraak.maken was wel een ramp En moesten lang wachten op de tandarts.
Rianne heeft voor de korte termijn de pijnklacht verholpen en mij doorverwezen, Dat loopt.
Tijdens mijn vorige bezoek had ik afgesproken dat ik een vaste behandelend arts zou krijgen. Tijdens de controle bleek ik een andere tandarts te krijgen die naar mijn mening abobinabel slecht werk leverde. Ik moest tweemaal een scheef gezicht trekken. Daar was de controle mee klaar. Minder dan 1 minuut en daarvoor is een complete controlebeurt voor in rekening gebracht. Voor het eerst in mijn 76 jarig leven voelde ik mijzelf een imbiciel die niet serieus werd genomen en waarvoor dik moest betalen. Schandelijk.
Er wordt netjes en goed gewerkt zoals het hoort.
.
Altijd een vriendelijke ontvangst. Aandacht en tijd voor jou als persoon. Blijvende aandacht tijdens de behandeling en ruimte voor overleg. Kwaliteit van de geleverde dienst en het resultaat is van grote klasse.
Een positieve klantervaring
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.