Men vertelt alles wat er gaat gebeuren. Leggen zeer goed uit. Goede communicatie. Fijne mensen
Geen pijn! Ze hebben mij enorm goed geholpen met mijn angst!
Thomas my men is de beste!
Tandarts naam de tijd om behandeling uit te leggen. Een fijne rustige man met vriendelijke assistentes
Alles was goed georganiseerd en de behandelaars deden hun werk uiterst professioneel
De tijd was niet volgens afspraak . Ik heb een kwartier moeten wachten.
Er is goed geluisterd naar mijn klachten. De tandarts stond open voor mijn eigen denkbeelden en eventuele oplossingen.
bezoek was eenmalig , te gering om een goed oordeel te geven
Goed zoals altijd, ik zit al zo lang bij Beekpark tandarts
Mijn ervaring is dat er altijd wordt verteld wat er gedaan gaat worden met het reinigen van mijn gebit. Dit keer gebeurde dat niet. Ik verslikte me in teveel water in mijn keel. Het reinigen ging een beetje ruw. Kortom een wat katterig gevoel
Ik ben al jaren patient in uw praktijk. Altijd vriendelijk en uitstekend geholpen bij alle in de loop der jaren uitgevoerde behandelingen.
Ik ben al patiënt bij Thomas vanaf het begin. Heb ook meegemaakt hoe de praktijk is gegroeid naar Beekpark Tandartsen. Maar hoe groot jullie ook gegroeid zijn, de persoonlijke vriendelijke bejegening is gebleven.
Originele beoordeling
Ik ben al patiënt bij Thomas vanaf het begin. Heb ook meegemaakt hoe de praktijk is gegroeid naar Beekpark Tandartsen. Maar hoe groot jullie ook gegroeid zijn, de persoonlijke vriendelijke bejegening is gebleven. Ik ben soms erg gespannen als ik weet dat er weer een nare wortelkanaalbehandeling moet gebeuren, maar ik wordt dan toch gerustgesteld en vriendelijk, geduldig, door de (pittige)behandeling gepraat. Lieve assistente hield mijn hand vast vanmorgen tijdens de heel pijnlijke verdoving van mijn ontstoken kies. Minpuntje; toen mijn man (was ook patiënt; door Thomas doorverwezen naar Derksen) overleden was, stuurde ik een overlijdensbericht en ik werd toen heel kil en zakelijk door een telefoniste benaderd met slechts de vraag;" als u een gesprek wenst met Thomas dan kunt u dat aanvragen". Deze reactie vond ik zo niet passen bij jullie vriendelijke persoonlijke benadering. Het kwam over als; Ja..En? Ik vermoed dat zij het heeft verzaakt om door te geven. Later is het (bonus)gezin van mijn zoon Lennart ook patiënt geworden. Niets dan lof, voor de goede behandelingen van moeder en 3 zonen.
fijne tandartsen en mondhygiënisten, goede service en netjes
Mijn gebitscontrole verliep heel rustig en duidelijk. Alle handelingen werden even aangekondigd en uitgelegd indien nodig. Heel prettig.
Vriendelijke ontvangst. Snelle diagnose en behandeling met een uitstekend resultaat.
Geen ontvangst bij receptie, maar met corona en afspraaksysteem ook niet nodig, maar een ander bevestigend binnenkomst ritueel misschien.
in overleg reparatie tand niet echt nodig
Goed en snel geholpen, aardig en vriendelijk personeel
Groot onderhoud na hevige slijtage door de decennia heen.
ontspannen ,rustig en goede communicatie
Geen pijn, vind toch altijd beetje spannend. Goed werk geleverd.
niets gevoeld van de kies reparatie
Goede uitleg, aandachtspunten worden goed uitgelegd. Gelukkig geen gaatjes, maar wel weer een super schoon gebit. Kortom zolang er geen gaatjes zijn altijd een prettige ervaring.
Netjes weer alles op orde.
De heer Wemmerbol en de assistente waren zo rustig! Hoewel de heer Wemmerbol zijn geld op de verkeerde kies gezet had, toonde hij zich een sportief verliezer! Ben inmiddels thuis en heb geen pijn! Ga blij het weekend in. Dank jullie wel.
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.