Al jaren een fijne tandarts. Maar ondanks dat er elke keer beloofd wordt dat ik bij 1 specifieke tandarts mag komen, ben ik al meerdere jaren niet bij haar geweest. Steeds is er een reden waarom het niet kan. En ondanks dat de andere tandartsen super vriendelijk zijn, is dat voor iemand met angst niet zo heel fijn.
Professionele tandarts. Ondanks dat het een wat grotere praktijk is is er altijd herkenning. Bij spoed super service en bij angst veel begrip!
professioneel, deskundig, rustig. De verstaanbaarheid van de assistente zou iets verbeterd kunnen worden
Het treft mij elke keer weer, die zorgzame aandacht en vriendelijkheid.
Altijd klantvriendelijk en een goed luisterend oor voor datgene dat je zelf inbrengt. Je voelt je inderdaad en welkome gast. En dat allemaal uit de mond van ondergetekende, die door de jaren heen en zeker ook bij het eerste bezoek doods, en doodsbang was!! Dankzij de benadering van Beekpark Tandartsen kan ik zelf tegenwoordig 'in mijn uppie' naar een afspraak. Handje vasthouden is er niet meer bij!!
Ik vond het erg raar om zo vroeg in de ochtend al een half uur te moeten wachten
Met spoed gekeken naar mijn pijnlijke kaak, fijn! Misschien is t een beetje pietluttig maar ik zou het enorm waarderen als ik wordt aangesproken met de mijn getrouwde naam ipv meisjesnaam. Ik ben ondertussen ook al langer getrouwd, dan dat ik van mijn meisjesnaam gebruik heb gemaakt.
Goede behandeling en duidelijke communicatie en advies
Vriendelijk personeel, zorgvuldig en deskundig
Duidelijk, op tijd en professioneel. Ben blij dat de afspraak op tijdstip is. en niet per blok. Zoals het nu is bevalt mij het beste.
Aangenaam, klantvriendelijk, duidelijke uitleg over wat er gebeurt.
Deze Beoordeling veel te gedetailleerd!
Sinds ik naar deze praktijk ga is mijn angst voor de tandarts echt vermindert. Ik lig een stuk minder gespannen in de stoel. Er wordt echt naar je geluisterd en met rust gewerkt.
Ik was uiterst verbaasd dat, terwijl ik een afspraak had gemaakt voor controle door Rianne of Elvira, een mondhygiëniste de controle wilde doen. Toen ik zei dat ik dit vreemd vond en een van de 2 tandartsen verwachtte werd Rianne alsnog geroepen.
We worden hier heel fijn geholpe.
Positief
Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby, dus ik ben altijd erg gespannen. De tandarts weet dit en gaat hier heel goed mee om. Rustig en begripvol waardoor het toch altijd weer lukt de behandeling te doorstaan.
Ik heb zo goed mijn best gedaan met poetsen dat ik een kadootje kreeg en ik heb 2 controlepilletjes gekregen om te kijken of ik goed poets.
Ik had een afspraak voor mijn kinderen. Tandarts en assistente waren erg vriendelijk en legden alles goed uit, ook aan kinderen. Dus fijn bezoek. Het enige puntje ja dagboek het raar vond dat gebruikte spullen wat in mond was geweest weer terug werden gelegd. Wordt hele bak schoongemaakt, terwijl maar deel is gebruikt? Alles wordt toch schoongemaakt voordat volgende klant komt?
Prettig geholpen. Mogelijkheden worden besproken
Echt goed personeel. Tandartsen met groote ervaring. En plezier, zij zijn.
Prettig en effectief behandeld
De keren die ik hier kom word ik op een fijne en goede manier geholpen.
Ze legde de kinderen duidelijk uit wat ze ging doen. Una zei in op de terugweg in de auto wel dat ze haar pijn had gedaan. Dat durfde ze niet te zeggen tegen de tandarts in opleiding.
Professioneel - de tandarts vertelde regelmatig wat ze deed, en de assistente was zeer behulpzaam. Wat nog beter kan: behalve uitleggen wat ze doet ook het waarom. En aankondigen dat ik als ze eenmaal begonnen is niets meer kan zeggen - dan kan ik alle vragen vooraf stellen. Kan ik een kopietje van de foto krijgen die tenslotte gemaakt is?
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.