Ik ben zeer prettig ontvangen en de mondhygianiste was aardig en belangstellend.
Fijne tandarts praktijk
Ik ben bijzonder te spreken over de snelheid waarmee mijn gebroken ondertand behandeld werd. De behandeling heb ik niet als pijnlijk ervaren en het resultaat zag er prima uit.
Fijn dat uw kies weer goed en op een prettige, snelle manier hersteld is.
Ondanks de lange behandeling v twee uur, erg prettig.
Dank u wel voor uw beoordeling, fijn dat zelfs 2 uur als prettig is ervaren wordt.
Ik ben tevreden met de praktijk. Vind het niet altijd leuk om te komen, maar dat ligt aan mij. Een zeer gevoelige mond en trauma's van andere tandartsen.
Wat goed dat u ondanks de angst toch bij ons komt en prettig te horen dat we je daarbij kunnen helpen.
Ik kom hier al lange tijd, maar de laatste acht jaar ben ik niet geweest. Onlangs had ik last van een tand en gelukkig hebben ze hun best gedaan om een gaatje in hun agenda te vinden zodat ik langs kon komen. Er zijn foto’s gemaakt van al mijn tanden. Na al die tijd bleek er één gaatje te zijn en daar is meteen een vervolgafspraak voor gemaakt. Ik ben altijd tevreden geweest over deze tandarts, al ben ik er geen fan van. Vandaar mijn lange tussentijd. Helaas hadden ze me op "non-actief" gezet, terwijl mijn gezin er wel altijd komt. Dat vond ik jammer, want ik kom hier al sinds 2003 en heb mijn gezin bij hen ingeschreven. Ik ben van het idee: als ik geen loodgieter nodig heb, dan bel ik niet. En als ik geen huisarts nodig heb, dan zal hij mij niet zien. Maar kennelijk werkt dat niet zo bij de tandarts. Terwijl als je belt voor de kinderen of voor mijn vrouw, hebben ze nauwelijks ruimte over, dus ze zijn altijd wel druk. Dus als er enige kritiek moet zijn, is het dat ze je gelijk uitschrijven. Stel je voor dat mijn huisarts dat zou doen. Maar ze hebben het goed opgepakt door toch wat ruimte te maken in de agenda.
Dank u wel voor het delen van uw gedachten, en we snappen deze ook. Maar onderhoud van uw tanden is net als met een auto, wanneer er geen onderhoud plaats vindt zullen de reparaties kostbaarder en langduriger zijn. Het reinigen 1 a 2 maal per jaar is van groot belang voor behoud van uw tanden. We hopen u toch weer regelmatig te mogen zien in onze praktijk ;-)
Deskundig personeel
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Goed.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling
Behandeling startte op de afgesproken tijd. Uitermate vriendelijke ontvangst door assistente. Snel verloop van behandeling.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we geven de complimenten zeker door aan de collega's
Je wordt altijd netjes en goed geholpen. Tevens krijg je goed advies hoe je gebit te verzorgen.
We geven de complimenten zeker door aan Kamila, dank u wel hiervoor.
Het bevalt me goed.
Fijn dat u de praktijk zo 'n mooi cijfer geeft, onze dank hiervoor
je word er goed geholpen
Dank u wel voor uw positieve beoordeling
Mijn complimentje voor Diederik en assistente voor de behandeling die onze zoon nodig had. Ze vertelden duidelijk wat ze gingen doen.
Fijn dat Diederik met de assistente de juiste behandeling voor uw zoontje konden betekenen. we geven het zeker door aan hen.
Een gezellig bezoek aan de tandarts, dat is wat iedere moeder wil. Door de tijd, aandacht en ontspannenheid lagen ze rustig in de stoel bij Petra en was de afspraak zo voorbij. Met nog handige tips van Karin kunnen we thuis weer verder aan de slag.
Dank u wel voor deze mooie woorden, we geven zeker de complimenten door aan Petra en Karen en de receptie.
Vriendelijk, rustig, behulpzaam, begripvol en kundig
Wij vinden haar ook fantastisch, net als al onze collega's. Fijn dat u het ook zo ervaart, we geven de complimenten zeker door.
De combinatie van controle en reinigen is heel prettig. Aardige tandarts en mondhygiënist, altijd even vriendelijk. En na een half uur sta ik weer buiten en kan ik er weer een half jaar tegen. Heel prettig!
Wat fijn dat het elk half jaar weer een prettige ervaring is
Naar de tandarts gaan is natuurlijk nooit leuk, maar iedereen deed zijn best ervoor te zorgen dat het zo acceptabel mogelijk was.
Fijn dat het elk half jaar "moeten" dan toch een beetje acceptabel is voor u, dan is onze missie geslaagd.
Zeer klantvriendelijke ontspannen benadering, alleen jammer dat het (moet zeker half jaar vooruit) best moeilijk af te spreken is (helemaal bij dubbele afspraak).
Fijn dat u de behandelingen als ontspannen heeft ervaren. Wij zijn ons er van bewust dat het plannen een lastig verhaal is, het heeft zeker onze aandacht.
De zorg die verleend wordt wordt echt met passie en heel veel plezier gedaan. Een hele prettige ervaring. De eventuele klachten aan het gebit worden heel serieus opgenomen Er wordt vooral goed naar je geluisterd en je vragen heel goed beantwoord. In het verleden bij andere tandartsen waar ik geweest ben heb ik heel andere ervaringen opgedaan, wat een verademing!
Wat mooie woorden voor al onze collega's, dank u wel hiervoor
Tijdens mijn laatste afspraak werd mijn kies gerepareerd waar een stukje van was afgebroken. Het bleek dat er geboord moest worden, maar dat zou niet lang duren. Tijdens de behandeling bleek het meer werk te zijn, dan vooraf werd gedacht. Prima, kan gebeuren. Maar ik had het wel prettig gevonden als mij tijdens de behandeling werd uitgelegd wat er werd gedaan en wat er nog ging komen. Ik voelde mij erg verloren in die stoel. Ook werd er na afloop niets gecommuniceerd. Ik vond het geen fijne ervaring.
Wat vervelend dat u laatste behandeling niet zo is verlopen wat u ervan verwachtte. Het helpt ons heel erg wanneer u het op het moment dat u in de kamer bent het uitlegt aan de collega's wat u niet prettig vond, zij kunnen dit meteen met u oppakken
Erg vriendelijke en vooral duidelijke uitleg.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Ik ben tevreden over de communicatie de uitvoering en de snelheid waarmee mijn afgebroken tand is gerepareerd.
Ik ben een angsthaas als het om de tandartsbehandeling gaat maar wordt altijd gerust gesteld en er wordt goed verteld wat er gaat gebeuren
Er werd fijn rekening gehouden met mijn spanning. Top hoor.
Ondanks dat ik het niet fijn weten stellen ze mij altijd op mijn gemak!
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.