Deskundig en vriendelijk geholpen. Kon snel terecht i.v.m. calamiteit.
Uitstekend.
Ik ben al zeker 35 jaar cliënt in uw praktijk. Ik kom ieder halfjaar bij de Paradontoloog voor controle en behandeling. Als gevolg daarvan is het niet noodzakelijk om ook nog ieder halfjaar een controle bij u te laten uitvoeren. Volgens uw administratie zou het daardoor al drie jaar geleden zijn dat in uw praktijk bij mij een controlebehandeling heeft plaatsgevonden. Ik was hoogst verbaasd dat mij bij het maken van een vervolgafspraak te verstaan werd gegeven dat ik voortaan contant moet afrekenen omdat ik na drie jaar als een nieuwe cliënt behandeld wordt. Alle correspondentie die door de Paradontoloog met u over mijn status wordt gevoerd doen dan kennelijk niet terzake. In uw administratie kunt inzien dat ik verzekerd ben voor tandartsbehandeling. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat ik contant moet afrekenen en de factuur voor mijn behandeling niet rechtstreeks bij mijn ziektekostenverzekering gedeclareerd kan worden. Voor mijn vrouw, die ook cliënt bij u is kan dat kennelijk wel. Hoe gaat u dit oplossen?
Mijn zoon had een afspraak voor controle. Hij wordt erg goed ontvangen en betrokken bij de behandeling. Er worden vragen aan hem gesteld en afspraken met hem gemaakt waardoor hij zich verantwoordelijk voelt om zijn gebit schoon te houden voor de volgende afspraak. Werkt zeer motiverend voor kinderen.
Geweldig vriendelijke ontvangst. Deskundig. Aandachtig
Mijn behandeling was professioneel , er werd goed uitgelegd wat er werd gedaan Vriendelijke en empathisch naar mij toe .
Na een langdurig traject van grote behandelingen voor het eerst een standaard controle zonder verdere verrassingen. Zeer blij met het mooie werk wat Rianne door de jaren heen verricht heeft.
Nette behandeling.
Tandarts goed, Mondhygiënist was onervaren werd bijna verdronken in het water ,ging na huis met natte trui.( Maar ook zij moet het leren , was niet boos hoor).
controle en schoonmaken, snel en kundig uitgevoerd
Ik ben 2x in 3 dagen tijd behandeld voor een ontsteking achter mijn verstandskies. De eerste keer is deze niet goed behandeld (de ontsteking zelf is niet weg gehaald en ik had geen antibacteriële zalf meegekregen). Daarnaast wist diegene niet hoe de rontgenapparatuur werkte dus heb ik 2x röntgenstraling gehad ipv 1x. Ze leek me erg onervaren. De tweede keer is de ontsteking prima behandeld door een ervaren mond hygiëniste. Daar ben ik ook erg tevreden over en daar geldt de onvoldoende natuurlijk niet voor. Ik ben benieuwd of de eerste behandeling (die dus niet volledig was waardoor de ontsteking bleef zitten) ook in rekening gebracht gaat worden ondanks dat mijn verzekering dat waarschijnlijk vergoedt. Willen jullie mij hierover berichten? En ik hoop dat het meisje wat mij de eerste keer behandeld heeft met mijn feedback hoort dat haar behandeling niet helemaal goed gegaan is zodat ze ervan kan leren.
prima snelle service en goed persoonlijke benadering
Afspraak is op tijd. Duidelijke uitleg wat ze gaan doen Vriendelijk, geruststellend Prima
Buitengewoon vakkundig
De medische behandelingen zijn uitstekend. Ik wil gewoon kunnen betalen aan de balie. Ik ben ook niet zo handig met de moderne techniek.
Alle Dokters en assistenten zijn erg aardig en maximaal goed werken.
Geen wachttijd, direct op afgesproken tijd aan de beurt. Vriendelijk en vrolijk behandeld. Foto’s gemaakt, halfjaarlijkse controle gehad en tandsteen verwijderd en in no time weer buiten. Leuker kunnen ze het niet maken...
Wat een redelijk eenvoudige handeling leek (terugplaatsen tand) werd een high-tech behandeling. Wat een vakmanschap! En een PRACHTIG resultaat. De teruggeplaatste tand gaat hopelijk nog lang mee.
Vakkundig geholpen.
Rustige en duidelijke communicatie wat er gaat gebeuren.
Vandaag heel prettig en fijn geholpen
Ik ben nog al beetje claustrofobisch en daar wordt echt super rekening mee gehouden. Zie er altijd beetje tegen op maat is bij jullie nergens voor nodig.
Ervaar iedere keer weer spanning als ik naar de tandarts moet. Deze spanning verdwijnt snel, na de eerste handelingen van de tandarts of assistente. Wordt gedurende de behandeling goed op de hoogte gehouden en dat werkt kalmerend.
Erg plezierig
Goed
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.