Prima en lekker vlot klaar.
We werden snel geholpen. Me dochter werd goed begeleidt. Tijd werd er voor genomen en ze kreeg kadotjes
Positief, aandacht voor mij. Juiste behandeling.
Mijn ervaring begon als gevolg van een ontsteking en een (wellicht hierdoor) niet werkende verdoving pijnlijk. Ik ben onder de indruk van de (vriendelijke) paraatheid van iedere discipline verbonden aan het hele proces, receptioniste, assistente en tandarts. Laatstgenoemde (Karen) ben ik zeer dankbaar voor haar (geen moment afnemende) secure kundigheid van begin tot einde behandeling. Helder in uitleg, oog voor mij, samen met assistente. Heel fijn! Mooi om de verfijnde, geavanceerde ontwikkelingen in de praktijk te volgen.
Ondanks de drukke tijden kon ik snel terecht met een afgebroken vulling en werd ik goed geholpen. Kon niet beter.
Naar de tandarts gaan is nooit leuk, maar deze tandartsen stellen je echt op je gemak. Als er maar iets is tijdens de behandeling stoppen ze gelijk mee. Ze vertellen waar ze mee bezig zijn. En als ze een verdoving geven voel je hier erg weinig van. De mondhygiënisten zijn ook erg kundig, doen alles met beleid, nooit té hard. Anders gewoon melden.
Een innovatieve en gezellige praktijk, met altijd vriendelijke medewerkers, zowel achter de balie als aan de stoel. Kortom: gedreven, professioneel en empathisch.
Vriendelijk personeel zowel de tandartsen als de assistentes
Wij worden altijd fijn geholpen.
Keurig optijd vlotte behandeling goede afspraken
Goed en prettig.
Zie boven
ga nooit met plezier, maar ben wel tevreden over de klantvriendelijkheid en klantbediening.
Prettig en geruststellend. Snel bereikbaar en luisterend naar klacht.
Als een van de oudste patiënten van de praktijk ging de behandeling zoals altijd, professioneel en toch gemoedelijk
Doordat ik enorme angst vd tandarts heb is het bezoek altijd een enorme berg. Maar is erg meegevallen. Vriendelijk behandeld en geprobeerd om mij op m’n gemak te stellen.
In alle opzichten uitstekend. Ontspannen sfeer met ruimte voor een grapje en een professionele behandeling met volledige inspraak voor de patiënt. Mooi dat deze 'student-tandarts' op korte termijn een aanstelling in de praktijk krijgt.
Bij de receptie werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ik hoefde niet lang te wachten op de behandeling. De tandartsassistente en de tandarts waren vriendelijk en vakkundig.
Ik had last van kiespijn, opgebeld en kon dezelfde dag al terecht. Werd geholpen door Thomas. "Foto" gemaakt, bleek een ontsteking en een gaatje onder de vulling. Besloten om de kies te trekken. Een nieuwe mij vreemde manier van verdoving (alleen de kies werd verdoofd), zonder een spuit. Na ca. 1 minuut werd de kies getrokken. Daarna geen last gehad van tintelende tong en/of wang. Na een half uur kan ik eten! Top!!!! Thuis iedereen verbaasd.
De tandzorg is uitstekend! Ze weten precies waar ze het over hebben en helpen ook echt met vragen over gebit zorg. Erg fijn! Wat echt top is, is trouwens dat je een mail krijgt met een afspraak bevestiging en een sms een paar dagen van te voren!
Zeer goede kundige tandarts met vriendelijk personeel. En veel beschikbare tijden...
Ze zijn geduldig en lief voor de cliënten. En dat is fijn ,dan lig je ook fijner in de stoel. Graag zo houden.
Behandelingen beoordeel ik als goed. Echter de communicatie met de tandhygiëniste was slecht, zij was eigenlijk niet te verstaan. Het dragen van de mondkapjes zal hieraan ook aan hebben bijgedragen en dat mijn gehoor ook geen 100% meer is.
Fijne menselijke benadering. En goede sfeer.
Ik was hier voor het eerst voor een MRA controle. Vriendelijke tandarts, belangstellend en goede uitleg over het vervolgtraject
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.