Zeer goede ervaring

Ik heb autisme en ben erg onzeker maar de rijinstructeur was speciaal opgeleid om aan mensen zoals ik rijles te geven. Met veel geduld en duidelijke uitleg om een hele rustige manier heb ik mijn voorlopig rijbewijs kunnen behalen en met veel vertrouwen en zonder stress kan ik nu alleen rijden om te oefenen. Ik heb wel 2 extra lessen genomen.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? N.v.t.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? N.v.t.

"Ik kom vrolijk thuis na de rijles"

In het begin keek ik er tegen op, maar werd snel gerust gesteld. Alles werd stap voor stap uitgelegd. Vriendelijke instructeurs waarmee ik vlot kon babbelen. Soms was het wel lastig om me te focussen op de weg en op een gesprek, maar dat viel al bij al nog mee. Bovendien heb ik meer zelfvertrouwen gekregen!

Supper

Marc van deun veruit de beste rijinstructeur die er is ! Stelt je op je gemakt legt àlles duidelijk en rustig uit. Top top top !! Heel dankbaar Mag hem gezegd worden !

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Heel goed

• Wat vond u van de communicatie?

Een zeer leerrijke en aangename lesperiode.

Onderweg leerde ik veel bij en alles werd steeds op een zeer duidelijke en rustige manier uitgelegd. Ik ging na elke les met een goed gevoel naar huis.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Voertuig is zeer aangenaam en leuk om te besturen. Zeer goede en vlotte instructeur.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Makkelijk dat er een reminder via sms wordt gestuurd.

Ik vond het goed de lessen maar 12u is te kort om alles gezien te hebben

We hebben niet alles kunnen zien dus 15 uur zou beter zijn want nu werd het echt heel veel in 1 keer.

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen? N.v.t.
  • Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie? N.v.t.

Toppie voor mij positief als opfriscurcus

• Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie? N.v.t.

Zou het iedereen aanraden,

Top opleiding

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Top

Geweldig vlotte samenwerking

Ik had nog nooit in een auto gezeten door de instructeurs van Otto Turnhout heb ik alles onder de knie gekregen. Ze hebben mij met alle rust en geduld begeleid en gaven me rust in men hoofd, want achter het stuur zitten was toch spannend. 1 les was ik ziek en zorgde ze asap voor een nieuwe les was fijn. Dankjewel voor de goede zorgen en het goed leren auto rijden. Liefs Britney

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Heel goed en duidelijk

Zeer deskundige rijlesgevers,leren de student veilig rijden. Administratie wordt tip top opgevolgd, rijlessen gepland zoals op vraag, kortom, zeer goede werking.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Alles zeer goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer duidelijke en snlee communicatie, bij onduidelijkheid van vb iets in het nieuws, onmiddellijk correct antwoord

Goede instructeurs

Het was een leuke ervaring ik heb veel bijgeleerd. De instructeurs zijn geduldig en vriendelijk.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Goede en vriendelijke instructeurs en ook goede voertuigen. De instructeurs nemen je overal mee waar ze kunnen komen voor het examen.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Vriendelijke bediening en altijd goed optijd laten waren wanneer ik een afspraak had

Heel hulpvaardige mensen met kennis van hun vak

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Zeer goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer goed altijd zeer behulpzaam

Aangename ervaring.

Ik ervaarde voldoende ondersteuning van de begeleiders. Ik zou mijn vrienden aanraden om met deze rijschool te leren autorijden.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Goed.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer snelle reacties en voldoende duidelijk in het mailverkeer.

Heel goede ervaring gehad.

Top,top!!

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Top

Heel vriendelijke instructeurs. Leren je de juiste technieken aan. Laten je op je gemak voelen.

Geen idee

Geen idee

Goede en duidelijke lessen

Goede leerkracht en duidelijke opleiding

Rij opfrissing vader

De rit en de begeleider Glenn waren in orde. Alleen heb ik 2 uur betaald terwijl de rit slecht 1,30u duurde.

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie?

Super leerrijk en zeer interssant

Super goede instructeurs. Leggen alles tot in de puntjes uit en steunde en moedigde me ook heel goed in mijn stress ervaringen tijdens het auto rijden. Ik raad deze rijschool zeker aan.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super leuke en leerrijke ervaring. Hebben geduld voor de leerlingen proberen naar een doel te streven.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Super vriendelijk en zeer respectvolle manier van omgang.

10 doffe dagen ervaren..dikke duim

Was voor mij leerrijke lessen. Super goede uitleg

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Super tevreden

Er wordt naar je wensen geluisterd

Alles is mogelijk

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Goed

Duidelijk uitgelegd

Duidelijk uitgelegd

• Wat vond u van de communicatie?

Zeer professionele en vooral geduldig lesgever.

Zeer vriendelijke en rustige lesgever. Ook zeer aangename en compacte auto. Veer geleerd op zes uren. Alleen maar complimenten.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Leuke wagen en vriendelijke lesgever

beste rijschool van turnhout;)

instructeur Dirk was erg geduldig, hij leerde mij op een goede manier, waardoor ik veel heb geleerd. Bij vragen kon ik rekenen op hulp van de rijschool. dienstverlening op het hoogste niveau.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Dirk Top:)
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Ook Top!

Vogelzang 3 bus 1

2300 Turnhout