Perfecte service

Erg nette mensen, houden zich aan de afspraken en stemmen alles goed af. Gaan pas weg als alles werkt, top!

Super tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen.

Doe zo verder super tevreden.

Perfect !

Ik ben tevreden over hoe er te werk is gegaan. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Bedankt!

Enthousiast team

Enthousiaste mensen, proberen echt de klant tevreden te stellen. Het uitmeten op het dak voor aanvang klus kan beter. Plaatsing had flink wat iteraties nodig. Zonde van de tijd en het herhaaldelijk moeten loshalen vastzetten. Even een nette werktekening maken en dan aan de slag gaan was beter geweest. Uiteindelijk wel netjes opgelost.

Zorgvuldigheid en goede communicatie

Heel prettig team 2. Mijn vragen worden deskundig beantwoord en ze werken heel zorgvuldig en leggen uit wat ze gaan doen en wat praktisch mogelijk is.

Heel erg goed en enthousiast team

Zie boven

De leg mannen deden prima en voortvarend hun werk.

Prima team!

Het team heeft prima werk afgeleverd. De panelen en elektra zijn netjes geplaatst. Keurig op afspraak, prima afstemming en positief aanwezig. De voorkeuren van de afwerking zijn meegenomen en volgens afspraak uitgevoerd. Aardige mensen!

Heel netjes gedaan!

Goed werk geleverd en vriendelijk en net personeel.

Kundige en aardige vakmensen.

Alles netjes geïnstalleerd, goed meedenkend. De boel netjes achter gelaten.

Vriendelijk en professioneel

Installatie als prettig ervaren. Medewerkers zijn vriendelijk en professioneel.

Goede uitleg en heel vriendelijk

Passie voor het resultaat, meedenkend en vriendelijke.

Een prettige ervaring opgedaan bij het plaatsen van een hybride warmtepomp installatie. We zijn tegen een aantal uitdagingen gelopen maar deze zijn naar tevredenheid opgelost. Uitleg was wat summier over de gebruikte thermostaat/warmtesensor maar daar hebben we een handleiding voor. Ik zou ze wederom aanbevelen, dank jullie wel voor de goede zorgen.

Helemaal fantastisch gedaan

Heel hard gewerkt een grandioos prachtig teameigenaar. Ze werken herl goed samen het samenwerken was top alles opgeruimd

Excellent

Friendly, efficient team.

gewoon goed

Geen aanvullingen

Goed team dat snel, efficiënt en goed werkt

Zijn vriendelijk, goed op elkaar ingespeeld en weten eventuele problemen om te zetten in mogelijkheden. Materiaal is prima en zorgvuldig bevestigd

Came on time and executed a good job independently

Overall good experience

Professioneel

Werken keurig netjes. Heel Beleefd en vakkundig Bedankt team 1

Klasse

Netjes volgens afspraak de panelen geplaatst. Zeer beleeft en keurig netjes personeel. Denken mee en zijn zeer behulpzaam

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn

Snel plekje gekregen voor installatie. Jammer dat er niet genoeg plek was voor 10 panelen. Super goed opgelost van issues die ze teven kwamen.

Perfecte service met een glimlach

Zowel voor het plaatsen van de nieuwe meterkast als het plaatsen van de zonnepanelen kregen wij hetzelfde team. Dit team was uiterst professioneel, vriendelijk en meedenkend.

Alles netjes op tijd afgeleverd

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Alles ging goed.

Super goede service en vriendelijk

Hastelweg 139

5652 CJ Eindhoven

Over Team Duurzaam

Team Duurzaam Installatietechniek, oftewel TDI, bestaat inmiddels 10 jaar. Dagelijks leveren wij tientallen zonnepanelen, laadpalen en warmtepompinstallaties voor onze partners. Niets anders dan het beste is goed genoeg. Daarom zijn onze kernprocessen strak geoptimaliseerd. Alleen zo kunnen we de klantervaring, efficiëntie en veiligheid garanderen.