Zeer correcte communicatie en levering

Er wordt door drie personen, allen vriendelijk de installatie duidelijk doorgesproken. Dan pas wordt er gestart. Vragen worden netjes behandeld en beantwoord. Een gevraagde aanpassing werd ook direct aangepast. “Geen probleem!”

Gewoon top

Hartstikke vriendelijk. Professioneel Kundig

Top bedrijf

Als dak monteur begonnen en al snel doorgegroeid naar voorman. De kansen die ik heb gekregen krijgen onze klanten ook, want ik zelf zet mij eigen daar elke dag voor in!

Geweldige mensen Zeer bekwaam. Wat wij kunnen beoordelen.

Zie boven.

Goede ervaring

Fijne ervaring met de ervaren monteurs, zij hebben goede uitleg gegeven en hun taak perfect uitgevoerd.

Vriendelijke monteurs

Vriendelijke monteurs

Vriendelijk behulpzaam professioneel

Uitstekend geholpen

Vriendelijk en correct, blij met eindresultaat

Gewoon top !

Alles perfect geen klachten top service

Ze hebben net en hard gewerkt.

Nauwkeurig en hard gewerkt!

In een dag zijn er 29 panelen op ons dak geplaatst, alles is keurig uitgevoerd en opgeruimd

Zeer vriendelijk en netjes gewerkt

Goed gewerkt

Goed werk geleverd, alleen aankomsttijd niet conform afspraak

Er is prima gewerkt door het team, waarbij de gene in opleiding zeer netjes, beleefd en prettig in de omgang was. Mijn enige commentaar is dat de eerste dag de aankomst tussen 7:30 en 09:00 kon zijn. Daarom stonden wij om 7:30 klaar, maar het team verscheen pas om 10:00 zonder verdere uitleg.Van de voorman die 's middags voorbij kwam hoorden we dat ze eerst een spoedklus hadden gehad, maar bel dan even dat je later komt.

Zie boven

Goede samenwerking

Zoals het hoort

Goede snelle installatie waarbij duidelijk uitgelegd wordt wat er is gedaan.

Fijne en prettige man. Super aardig.

Prima werk

Harde werkers. Doorgaan tot het klaar is

Hastelweg 139

5652 CJ Eindhoven

Over Team Duurzaam

Team Duurzaam Installatietechniek, oftewel TDI, bestaat inmiddels 10 jaar. Dagelijks leveren wij tientallen zonnepanelen, laadpalen en warmtepompinstallaties voor onze partners. Niets anders dan het beste is goed genoeg. Daarom zijn onze kernprocessen strak geoptimaliseerd. Alleen zo kunnen we de klantervaring, efficiëntie en veiligheid garanderen.